شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • با این پارچه پیراهنی از ثروت برای خودم دوختم!
    05 آذر 1401 - 23:50
    شناسه : 212036
    0

    خدا را شاکرم که مرا در رسیدن به اهداف و نشان دادن مسیر ثروت یاری نمود، من با فعالیت در حوزه انواع پارچه توانستم ثروت زیادی را کسب نمایم. در ادامه شما را به معرفی چند نمونه از این منسوجات دعوت می کنم، شما هم می توانید موفقیت را لمس کنید و پیروزی های زیادی در انتظار شما خواهد بود.

    پ
    پ

    پارچه اسپان باند

    معمولا در بازار قیمت پارچه اسپان باند بسیار ارزان و مناسب می باشد اما عوامل زیادی در قیمت نهایی آن تاثیرگذار می باشد.

    این پارچه دارای نام های مختلف است و ممکن است شما آن را با یکی از اسامی پارچه یک بار مصرف، نبافته سوزنی، بی بافت، نبافته، نبافته اسپان و لایه سوزنی بشناسید.

    در تولید پارچه اسپان باند متری عواملی دخیل هستند که انواع مختلف آن را به وجود می آورند، یکی از این موارد گرماژهای مختلف آن می باشد.

    این محصول قابلیت تولید در گرماژهای متفاوت از 8 گرم تا 200 گرم را دارا بوده و همین ویژگی، تفاوت هایی را در انواع آن به وجود می آورد.

    وجود خصوصیت آنتی باکتریال، در برخی از انواع مختلف این محصول، آب دوست و آب گریز بودن، طول و عرض رول تولید شده پارچه، انواع آن را از یک دیگر متمایز می نماید.

    C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2022-11-24T124200.483.jpg

    پارچه نخی چینی

    یکی از عوامل تاثیرگذار بر قیمت پارچه نخی چینی تراکم پارچه و طرح و نقش آن می باشد، این پارچه در بازار با استقبال زیادی مواجه شده است.

    امروزه با پیشرفت صنایع استفاده از ماشین آلات در برداشت پنبه افزایش یافته است، به صورتی که پنبه ها توسط ماشین آلات از مزارع برداشت می شوند و توسط ابزار صنعتی و ماشین های صنعتی دیگر بذر و پنبه از هم جدا گردیده در تولید پارچه نخی مورد استفاده قرار می گیرند.

    اختراع این دستگاه سبب سریعتر شدن جداسازی پنبه ها شد و به این دستگاه جین پنبه می گفتند‌.

    کاشت پنبه در بهار انجام می شود که با کمک گرفتن از دستگاه های خودکار بذر را در ۱۰ ردیف یا بیشتر به صورت همزمان می کارند.

    C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2022-11-24T124611.529.jpg

    پارچه کرپ فلورانس

    برای اطلاع از قیمت پارچه کرپ فلورانس کافیست به فروشگاه های معتبر مراجعه کنید.

    شما می توانید این نوع پارچه را به عنوان نخ یا تار خریداری کنید و برای پارچه هایی که رنگ شده یا با دارو یا مواد دیگر درمان شده اند، حق بیمه وجود دارد.

    نخ پشم دوام بیشتری نسبت به نخ ابریشم دارد و کرپ ساخته شده از مواد مصنوعی از بسیاری جهات دوام بیشتری نسبت به کرپ طبیعی دارد با این حال، بسیار قابل اشتعال است.

    این پارچه نرم بیشتر از پارچه های دیگر است و برای هر چیزی که شکننده و فیزیکی در نظر گرفته می شود مانند مراسم عروسی و اغلب برای عکاسی مد استفاده می شود.

    هم چنین نوعی کرپ که معمولاً کرپ فلپ نامیده می شود، پارچه ای مجلل است که به طور سنتی از ابریشم ساخته می شود اما اکنون تقریباً از هر الیافی می توان آن را تهیه کرد.

    C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2022-11-24T124945.498.jpg

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.