×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

ایزوگام بام گستر

این اولین سوالی است که معمولا در ذهن افراد شکل می گیرد، ایزوگام بام گستر پوششی عایق از جنس قیر و الیافی نظیر پلی استر می باشد که برای جلوگیری از نفوذ آب به سطوح از آن استفاده می شود و قیمت ایزوگام بام گستر را می توانید در سایت ما مشاهده کنید.

این پوشش مقاوم از اجزاء مختلفی تشکیل شده است تا بتواند محافظت از سطوح را به بهترین نحو ممکن انجام دهد.

اولین ماده مورد استفاده در این محافظ، قیر است و معمولا نفوذ پذیری قیر مصرفی در این محصول ۶۰_۷۰ می باشد.

ماده بعدی پلی استر است که متشکل از الیاف مصنوعی بوده و در ضخامت های مختلفی انتخاب و مورد مصرف قرار می گیرد، این ماده از مهم ترین دلایل عایق بودن این محصول می باشد.

ورقه های فویل که از جنس آلومینیوم بوده و برای حفظ ایزوگام بام گستر در روزهای گرم سال بسیار مناسب می باشد، این پوشش با دارا بودن ویژگی انعکاس نور مانع از نفوذ گرما به داخل لایه ها و تخریب و شل شدن قیر می شود.

C:\Users\ARAD\Downloads\logo - 2022-11-24T120928.083.jpg

ایزوگام بدون فویل

همان طور که می دانید از ایزوگام برای افزایش مقاومت یک ساختمان در برابر نم و رطوبت استفاده می کنند و این محصول یکی از بهترین و مطمئن ترین روش ها برای عایق سازی دیوارها و کف می باشد و نسبت به دیگر ایزوگام ها قیمت ایزوگام بدون فویل بسیار مناسبتر است.

ایزوگام در انواع مختلف و به صورت فویل دار یا بدون فویل تولید می گردد که هرکدام به سبب داشتن ویژگی های متفاوت، در مکان های مختلف مورد استفاده هستند.

ایزوگام بدون فویل همان طور که از اسمش پیداست بدون فویل آلومینیومی به تولید می رسد و تنها در آخرین مرحله تولید، پودری به نام تالک و یا لایه ای نایلون را به قسمت رویی آن اضافه می کنند.

یکی از پر تکرار ترین سوالاتی که افراد در هنگام مراجعه به مراکز فروش و رو به رو شدن با ایزوگام های فویل دار و بدون فویل می پرسند، تفاوت میان این دو محصول است.

C:\Users\ARAD\Downloads\logo - 2022-11-24T121002.158.jpg

ایزوگام پشت بام آپارتمان

قیمت نصب این عایق به عوامل مختلفی بستگی دارد و بر روی سطوح دیگر از جمله موزاییک قابل استفاده و اجرا است و قیمت ایزوگام پشت بام آپارتمان.

ایزوگام یک عایق رطوبتی مناسب برای سقف و کف و دیوارهاست که به شکل رول در بازار وجود دارد؛ هر رول در حدود چهار میلی متر ضخامت دارد و در متراژ ده متر طول و یک متر عرض و وزنی در حدود ۴۰ کیلوگرم ارائه می شود.

ایزوگام از موادی همچون قیر خالص اصلاح شده، پلیمرهای حاوی پروپیلن، الیاف پشم شیشه، پلی استر و یک لایه فویل آلومینیوم نازک تولید شده است.

داشتن کیفیت از مهم ترین ویژگیهای یک ایزوگام ایده آل است که معیارهای خاصی برای تعیین آن وجود دارد.

از جمله این معیارها خاصیت انعطاف پذیری و نرمی مناسب، استحکام و مقاومت بالا، یکنواختی ضخامت در تمام قسمتهای ایزوگام و عدم وجود بریدگی یا سوراخ روی رول یا لبه های آن است.

C:\Users\ARAD\Downloads\logo - 2022-11-24T121041.969.jpg

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.