×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 7 خبر

عدالت 1 - امسال سود سهامداران سهام عدالت، ۲برابر سال قبل می‌شود؟ - سهام عدالت

حسین قربان‌زاده رئیس سازمان خصوصی‌سازی درباره آزادسازی سهام وثیقه خودروسازان گفت: در شورای‌عالی اصل 44 در ماه گذشته با دستوری که از سوی رئیس‌جمهور ابلاغ شد، شرکتهایی که در لیست واگذاری هستند باید سهام آنها آزاد شود و ظرف یک ماه باید این کار انجام شود و اگر این کار صورت نگیرد این اجازه به وزارت اقتصاد داده شده است که از محل سایر سهام در لیست واگذاری آنها جایگزین شوند.

قربان‌زاده درباره واریز سود شرکت‌های غیربورسی هم اظهار کرد: این سود بعد از افزایش سرمایه‌ای که شرکت‌های غیربورسی می‌دهند به حساب سهامداران واریز می‌شود.

معاون وزیر اقتصاد افزود: طبق موضوع بند 5 مصوبه شورای‌عالی بورس، افزایش سرمایه این شرکت‌ها در کارگروه سهام عدالت قرار دارد و در این کارگروه شرکت به شرکت مستقلاً مطرح می‌شود و افزایش سرمایه آنها به تصویب می‌رسد از محل سود کم می‌شود و مابقی واریز می‌شود. با توجه به اینکه سود امسال هم در حال جمع‌آوری است با آن ترکیب خواهد شد و با سود سهام عدالت پرداخت می‌شود.

قربان‌زاده درباره سهام عدالت هم ابراز کرد: امسال با تدبیری که وزیر اقتصاد و شورای‌عالی بورس داشتند در دو مرحله سود سهام عدالت واریز می‌شود که پیش‌بینی می‌شود ارقام آن دو برابر سال گذشته باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.