پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41445 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • آیا برای سالمندان با بی اختیاری ادرار می توان از خدمات پرستاری استفاده کرد؟
    06 آذر 1401 - 15:55
    شناسه : 212123
    0

    قطعاً پرستار وظایف متعددی دارد که بر حسب قراردادی که با او به انعقاد شده باید وظایف را به صورت کامل و به موقع انجام بدهد. استحمام، نظافت محل نگهداری سالمند، شستشوی لباسهای سالمند و نظافت از جمله یکی از وظایف پرستار سالمند در مراقبت از سالمند در منزل خواهد بود.

    پ
    پ

    خدمات پرستاری در منزل شامل طیف وسیعی از خدمات خواهد شد که البته می‌توان به منظور مراقبت از سالمند در منزل حتی برای افراد سالخورده ای که بی اختیاری ادرار دارند نیز مورد استفاده قرار بگیرد. همه ما در زندگی خود مراحل مختلفی را پشت سر خواهیم گذاشت که یکی از آنها به دوران سالمندی اختصاص دارد که می‌تواند همراه با ناتوانی ها یا بیماری‌های خاصی باشد و موجب می شود که به منظور حفظ سلامت سالمند و بهبود زندگی او از خدمات پرستاری در منزل و همچنین خدمات پزشکی استفاده شود.

    Home Health Care in Wellington, FL | Assisting Hands Home Care Agency

    بسیاری از افرادی که در منزل خود سالمندی دارند همیشه این نگرانی و دغدغه را در خصوص مراقبت صحیح سالمند خود داشته اند و این شرایط زمانی اهمیت بیشتری پیدا می‌کند که افراد خانواده نتوانند به دلیل مشغله های کاری از سالمند خود مراقبت کنند یا آن را به خانه سالمندان و مراکز دیگر بسپارند؛ یکی از بهترین و موثرترین راهکار ها به منظور مراقبت از سالمند در منزل استخدام پرستار می باشد چراکه به واسطه خدمات پرستاری در منزل سالمند در محیط خانه نگهداری می شود که قطعاً از شرایط روحی و جسمی بهتر خواهد بود.

    وظایف پرستار در مراقبت از سالمند در منزل

    اما سوال اینجاست که آیا این خدمات پرستاری شامل سالمندانی که بی اختیاری ادرار دارند نیز میشود یا خیر؟ قطعاً پرستار وظایف متعددی دارد که بر حسب قراردادی که با او به انعقاد شده باید وظایف را به صورت کامل و به موقع انجام بدهد. استحمام، نظافت محل نگهداری سالمند، شستشوی لباسهای سالمند و نظافت از جمله یکی از وظایف پرستار سالمند در مراقبت از سالمند در منزل خواهد بود.

    بی اختیاری ادرار برای سالمندان می تواند به دلایل مختلفی نظیر ام اس، بیماری های کلیوی، بیماری های پروستات و آلزایمر رخ بدهد البته گاهی شرایط دیگری همچون زایمان، شروع یائسگی و بارداری های قبلی هم در به وجود آمدن این مشکل بی تاثیر نخواهند بود. اگر پرستار با مراقبت از سالمندی روبرو باشد که بی اختیاری ادرار دارد قبل از هر چیزی باید شرایط سالمند را به صورت دقیق بررسی کند و حتماً در این رابطه مراجعه به پزشک متخصص اورولوژی ضروری است.

    word image 212123 2 - آیا برای سالمندان با بی اختیاری ادرار می توان از خدمات پرستاری استفاده کرد؟ -

    در چنین حالتی پرستار سالمند وظیفه دارد تا از سالمند در مصرف مایعات و نوشیدنی ها مراقبت های لازم را انجام بدهد و همچنین به حمام و دستشویی رفتن او کمک کند؛ در کنار آن ضد آب نمودن مبل، تشک و صندلی فرد سالمند ضروری بوده و همچنین استفاده از لباس های راحت تر برای تعویض راحت تر را برای سالمند انجام میدهد. به دلیل شرایط سالمند ممکن است بوی نامطبوعی در هوا پخش شود که پرستار با استفاده از خوشبو کننده ها کمک می کند تا محیط زندگی سالمند مطلوب باشد.

    برای اینکه به بهبود کیفیت زندگی سالمند کمک شود می توان از خدمات دیگری مثل ویزیت پزشک متخصص در منزل، تزریق سرم در منزل، فیزیوتراپی در منزل و به صورت کلی خدمات پزشکی در منزل نیز استفاده کرد.

    آرین طب

    آرین طب با بهره مندی از پرستاران حرفه ای و آموزش دیده به شما این اطمینان را می دهد که بهترین خدمات پزشکی در منزل و خدمات پرستاری را برای بیماران و سالمندان شما انجام می دهد. شما می توانید به منظور انجام انواع خدمات پزشکی در منزل و خدمات پرستاری از جمله گفتار درمانی، سونوگرافی، نوار قلب، رادیولوژی، پانسمان، فروش تجهیزات پزشکی، مشاوره روانشناسی، مراقبت از سالمند، مراقبت از کودک، فیزیوتراپی در منزل، تزریق سرم در منزل، پرستاری آی سی یو در منزل، آزمایشگاه آنلاین، داروخانه آنلاین، اجاره تجهیزات پزشکی، ویزیت پزشک متخصص در منزل، پزشک عمومی در منزل، خدمات پرستاری، آزمایش آنتی بادی و تست پی سی آر از آرین طب استفاده کنید و همچنین بروز ترین اخبار و مقالات پزشکی را به صورت روزانه دنبال کنید.

    در هر ساعت از شبانه روز می توانید از خدمات این مجموعه استفاده نمایید و به راحتی برای دریافت انواع خدمات پرستاری و پزشکی با آرین طب تماس بگیرید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.