×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

روشویی ایستاده از نمونه کارهای پرفروش در بازار می باشند که همانند دیگر روشویی ها علاقمندان خاص خود را دارد. این روشویی ها همچنان با ورود مدل های جدید و مدرن دیگر از جایگاه خاصی بهره مند می باشند. این روشووی ها مزیت های زیادی دارند به عنوان مثال هر شخص به اندازه ای فضای که در اختیار دارد می تواند از آن استفاده کند.همچنین با به کارگیری این روشویی ها شلنگ ها و شیر آلات را پشت روشویی را پنهان کند. به وفور خواهیم دید که در برخی از سرویس های بهداشتی شیر آب گرم وسرد د رقسمت پایینی از دیوار نصب شده اند و قابل پوشش نیستند اما با استفاده از روشویی سرامیکی ایستاده می توان این مشکل را حل کرد. در برخی از فضاها اماکان قرار گیری روشویی سنگی و کابینتی وجود ندارد اما با کاربرد روشویی های ایستاده باریک مسئله کمبود جا به آسانی حل خواهد شد.

word image 212127 1 - انواع روشویی ایستاده -

از دیگر فواید استفاده از روشویی های مدرن عدم نیاز آنها به نصب بر روی دیواراست، برای مثال در برخی موارد شما می خواهید روشویی را در جایی که دیوارندارد بگذارید که در این صورت می توانید ار روشویی های ایستاده با طرح مدرن استفاده کنید.

درگذشته بسیاری از روشویی ها در مدل های کمی تولید می شدند اما امروزه در تولید آنها از مواد مختلفی استفاده شده که علاوه بر جنس های مختلف دارای رنگ ها و طرح های بسیاری است. جنس این روشوی کاسه و چینی بوده و در واقع از اولیت ترین و قدیمی ترین مدل روشویی های سرویس بهداشتی هستند که در خانه های قدیمی قابل رویت هستند. شما نیز اگر دارای این مدل روشویی هستید به آسانی می توانید آن را با نصب باکس و کابینت آن را به یک مورد کاربردی تبدیل کنید. این روشویی ها در واقع از نوعی می باشند که پایه آنها یک سره از سینک دست شویی تا زمین قرار دارد. این نوع روشویی ها می توانند با خود روشویی از یک جنس و یا متفاوت باشند

روشویی کابینتی

با کاربرد کابینت در روشویی ها نمای زیبای به سرویس خانه ها داده می شود. در این نوع که بارزترین ویژگی آن نقش کمدی برای نگهداری وسایل تزیینی و لوازم شخصی مانند مسواک و ریش تراش و…می باشد . در این مدل تنوع بسیار و سایز های مختلف آن است که برای هر دکور و هراندازه خاص می باشد. روشویی ها کابینتی در مقایسه با مدل های سنگی و چینی از وزن کمتری برخوردار هستند و همچنین حمل ونصب آسان تری دارند. روشوهایی کابیتی تنوع رنگ بسیاری دارند و به راحتی می توانند با کاسه های سنگی هم ترکیب شده و جلوه زیبایی را بسته به سلیقه و دکوراسیون به شما ارائه دهند . استفاده از روشویی هایی کابنی مزیت های زیادی دارد برای نمونه در این مدل به راحتی می توان لوله های آب گرم و سرد را مخفی ساخت و از کم ترین فضا نهایت بهره را برد.

روشویی مدرن

سرویس بهداشتی که از محیط های خاص هر خانه می باشد که از اجزای بسیاری متشکل می شود که یکی از مهم ترین آنها روشویی است . روشوویی ها مدرن و امروزه از بسیار یاز جهات از نظر کارد نوعی طراحی و مواد به اررفته در ساخت با نوع قدیمی متفاوت هستند. روشویی های قدیمی د ارای نمای ظاهر ی زیبا و یا شیکی نبوده اند که همین دلیل سبب ورود روشویی های مدرن شده است.

این روشویی ها با پایه و بدون پایه ونیز با ظاهر زیبا تولید می شوند و در سبک های مختلفی طراحی خواهند شد. این روشویی ها به دلیل بهره گیری از ایده های ظریف در تولید بسیار مورد توجه هستند و جذابیت فضا را بیشتر می کنند. به علاوه آنها دارای طرح ساده در عین ظرافت و زیبایی می باشند که آنها نیز به دلیل واسوس و حساسیت زیاد در انتخاب متریال روشویی می باشد. می توان از انواع سنگ ها، pvc، فلزات برای طراحی روشویی بهره برد ونیز از مواد پلاستیکی در رنگ آمیزی و ساخت استفاده کرد.

word image 212127 2 - انواع روشویی ایستاده -

این روشویی ها مطابقیت بسیار خوبی با محیط داشته وبه راحتی می توانند با هر دیزاینی و چیدمان سازگار شوند. در طراحی و آنها دکورایون به شکل بی قاعده عمل خواهد کرد و نیازی به یکسان بودن ابعاد روشویی و آینه و… نیست.

روشویی های سرامیکی

این نوع از روشویی ها که از بهترین و مناسب ترین نوع هستند و همانطور که از نام آن پیدا است جنس سرامیکی آن است. سرامیک که نوعی سفال بوده که از خاک رس تولید شده است که در معرض حرارت قرار گرفته و سفت خواهند شد. این روشویی ها که از نمونه های پرکاربرد و پرطرفدرا می باشند دراای مزایایی فراوانی هستند ازجمله آن نظافت و نگهداری آسان آن است. این مدل از روشویی که بیشتر به رنگ سفید تولید می شود به طوری که آلودگی های بر روی سطح آن به راحتی قابل تشخیص و پاکسازی است. این روشویی ها اغلب به وسیله ی یک شوینده به راحتی تمیز می شوند. ماندگاری بالا به ویژه به دلیل جنس این مدل می باشد که در مقایسه با سرامیک های معمولی محکم تر است. این نمونه جز پرطرفد ارتر ین نمونه های روشویی د ربازار هستند و دارای تنوع بسیاری در شکل و مدل است که به جز رنگ سفید در رنگ های متنوع دیگری نیز تولید شده است. این مدل به راحتی می تواند با رنگ کابینت و کف و.. ست و هماهنگ شود. تنوع زاد ی نیز در کاسه های روشویی این مدل می باشد که کار رابرای انتخاب استفاده کننده آنها بسیار راحت می کند. این مدل روشویی نسبت به آب غیر نفوذ بوده که جنس بسیار مناسبی آن دلیل این مورد می باشد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.