×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

images 1669555263 - قیمت بیت کوین در آینده دستخوش چه تغییراتی می‌شود؟ تحلیل روز بیت کوین - ارز دیجیتال

ارز دیجیتال بیت کوین،‌ اولین و ارزشمندترین ارز دیجیتال دنیای بلاکچین مورد توجه بسیاری از سرمایه‌داران دنیا قرار گرفته است. از طرفی خرید و فروش بیت کوین، نیازمند تحلیل روند قیمت بیت کوین است چرا که بدون تحلیل دقیق، نمی‌توان به درستی رفتار بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال را پیش بینی نمود. از جمله روش‌های تحلیل ارز دیجیتال، تحلیل تکنیکال و فاندامنتال است که چگونگی رفتار ارزهای مختلف را براساس رفتار آن در گذشته و اتفاقات و اخبار آینده بررسی و پیش بینی می نماید.

اگرچه بیت کوین در جوامع ارزی همواره پرسود نمایان شده اما این ارز محبوب در ماه‌های اخیر شرایط نزولی داشته است، به‌طوری‌که از سقف تاریخی خود یعنی ۶۹۰۰۰ فاصله زیادی گرفته است و حتی چندی پیش تا ۱۵۵۰۰ دلار هم رسیده بود. عددی که بعد از نوامبر ۲۰۲۰ به بعد هرگز آن را ندیده بود.
اگر نظر تحلیلگران بازار کریپتو را که قیمت تتر، بیت کوین، اتریوم و سایر ارزهای دیجیتال را بررسی می کنند، دنبال کنیم، اکثر آن‌ها انتظار یک ریزش دیگری را برای بیت کوین دارند. حتی بعضی از آن‌ها تحلیل کردند که قیمت بیت کوین به ۵۰۰۰ دلار می‌رسد؛ اما برخی دیگر نظر عکس دارند و تحلیل مثبتی روی بیت کوین دارند و معتقدند بیت کوین از همین‌جا رشد خود را شروع خواهد کرد.
در این تحلیل می‌خواهیم از دو دید کوتاه‌مدت و میان مدت بیت کوین را با تحلیل تکنیکال بررسی کنیم و تارگت های قیمتی بیت کوین را مشخص کنیم.

تحلیل کوتاه‌مدت ارز دیجیتال بیت کوین (BTC)

images_1669553102.png

در ابتدا بیت کوین را در تایم فریم زمانی یک‌ساعته بررسی می‌کنیم. همان‌طور که در چارت مشخص‌شده است، بیت کوین بعد از یک رشد قیمتی قوی، در یک فشردگی مثلث قرارگرفته است که تقریباً تمام موج‌های آن تکمیل‌شده است و حال انتظار یک موج صعودی دیگر را داریم.
همچنین با نگاه به نمودار ‌rsi واگرایی مثبتی در کف‌های نمودار تشکیل‌شده که نشانه خوبی برای صعودی بودن قیمت بیت کوین است.

تارگت‌های این ارز با توجه به نکات گفته‌شده می‌تواند قیمت‌های ۱۷۲۰۰ در مرحله اول و ۱۷۵۰۰ در مرحله دوم نیز باشد.

تحلیل میان‌مدت بیت کوین

images_1669553118.png

در اشل میان‌مدتی و تایم فریم هشت‌ساعته، بیت کوین در یک الگوی اصلاحی فلت قرار دارد که موج b آن کامل اما موج c هنوز تکمیل‌نشده است. ما انتظار داریم که پس از تکمیل موج c، ریزش شدیدی را شاهد باشیم، مانند ریزش قبلی.

نکته‌ای که در این نمودار شاهد هستیم، تفاوت زمانی بالای موج a و b است. این نکته معمولاً بر زمان تکمیل موج آخر تأثیر می‌گذارد، به‌طوری‌که موج آخر باید نصف دو موج اول و دوم باشد. این نشان‌دهنده این است که موج آخر حداقل تا دو روز آینده تکمیل نمی‌شود. پس می‌توانیم پوزیشن کوتاه‌مدت خود را طبق این نکته مدیریت کنیم.

نتیجه‌گیری تحلیل ارز دیجیتال بیت کوین

طی بررسی‌هایی که کردیم، می‌توانیم به این نتیجه برسیم که یک رشد کوتاهی در چند روز آینده خواهیم داشت و بعدازآن به‌احتمال‌زیاد ریزش سنگینی را می‌توانیم انتظار داشته باشیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.