جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41452 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • با تکیه بر بادام زمینی زندگی ام روی ثروت را به خود دید
    07 آذر 1401 - 20:55
    شناسه : 212230
    0

    طبق تجربه شخصی که با خرید و فروش در حوزه بادام زمینی به دست آوردم می توانم بگویم این محصول یکی از سودآورترین محصولات موجود در بازار می باشد چرا که با فعالیت در این حوزه در کمتر از یک سال به ثروت بالایی رسیدم و زندگی مرفه و سرشار از آرامشی را به خانواده ام هدیه دادم. لذا در این مقاله به معرفی چند نمونه پولساز این حوزه می پردازم.

    پ
    پ

    بادام زمینی سوخاری

    بادام زمینی سوخاری یکی از خوشمزه ترین خوراکی های موجود می باشد در بازار می باشد. برای تهیه آن در ابتدا با استفاده از آب سرد تمام پوست بادام زمینی را بگیرید، بعد از اینکه پوست ها را کاملاً از بادام زمینی ها جدا نموده و آن‌ها را به مدت یک ساعت در مکانی قرار دهید تا خشک شود‌ سپس مقادیر بسیار کمی از ادویه هایی که برای شما مناسب است به آن اضافه کنید. بادام زمینی ها را در مقداری تخم مرغ قرار دهید تا پودر سوخاری به آن‌ها بچسبد. سپس به سرعت این بادام زمینی ها را در روغن داغ قرار دهید. بهتر است که از سفیده ی تخم مرغ به تنهایی برای این کار استفاده نمایید. زیرا زرده تخم مرغ بوی ضهم می دهد و ممکن است که محصولی را که شما تهیه می‌کنید، بدبو سازد. تهیه بادام زمینی سوخاری به همین راحتی امکان پذیر است. البته باید توجه داشته باشید که زمان گذاشتن و برداشتن این محصول از روغن بسیار مهم است. شما باید روغن بسیار داغ داشته باشید و بادام زمینی مواد زده را از روغن به سرعت بیرون بیاورید.

    word image 212230 1 - با تکیه بر بادام زمینی زندگی ام روی ثروت را به خود دید -

    بادام زمینی کشت مغان

    طبیعتا شما با خریدن عمده بادام زمینی کشت مغان می توانید با قیمت پایین تر و بصرفه تر این محصول را تهیه کنید. همیشه یکی از عواملی که باعث می‌ شود خرید مطلوب داشته باشید، عمده خریدن محصول مورد نیاز است. امروزه در بازار خشکبار کشور محصول بادام زمینی را بیشتر از دو شهر تولید کننده آن می توانید مشاهده کنید یکی شهرستان پارس آباد از استان اردبیل و دیگری شهرستان آستانه اشرفیه از استان گیلان است. بادام زمینی پارس آباد مغان با کیفیت های عالی و متنوع و اندازه مختلف در بازار خشکبار است، که بیشتر تاجران بخاطر همین موضوع از بادام زمینی پارس آباد مغان با قیمت مناسب و بصرفه خریداری می کنند.

    word image 212230 2 - با تکیه بر بادام زمینی زندگی ام روی ثروت را به خود دید -

    بادام زمینی قرمز

    یکی از خوشمزه ترین و سالم ترین انواع تنقلات، بادام زمینی قرمز است که در بهداشتی ترین و مطلوب ترین شرایط به صورت کاملا ارگانیک و طبیعی تهیه می شود و همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم کالری بادام زمینی زیاد است ولی مصرف استاندارد آن می تواند اشتها را کم و سبب لاغری شود. بسیاری از خریداران در زمان خرید بادام زمینی تمایل دارند در مورد خواص درمانی این ماده غذایی اطلاعات بیشتری کسب کنند؛ به همین علت در این قسمت از مقاله در رابطه با خواص فوق العاده بادام زمینی بیشتر صحبت می کنیم؛ به بعضی از این خواص در ادامه اشاره می گردد: بادام زمینی سرشار از مقادیر بسیار بالای ویتامین E می باشد، بنابراین می‌توان از این ماده غذایی به عنوان یکی از خوراکی های مفید برای حفظ سلامت پوست و مو یاد کرد. به عبارت دیگر برای داشتن موهای سالم و پوست شفاف و بدون چروک می توانید مصرف بادام زمینی را در رژیم غذایی روزانه خود بگنجانید.

    word image 212230 3 - با تکیه بر بادام زمینی زندگی ام روی ثروت را به خود دید -

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.