جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • بادام مرا موفق و ثروتمند کرد
    08 آذر 1401 - 21:37
    شناسه : 212242
    0

    وقتی صاحب یک کسب و کار هستید، می ‌توانید میزان ثروتی را که می‌ خواهید برای خود ایجاد کنید کنترل کنید. شما می ‌توانید کسب و کار خود را با اهداف درآمد و سود خود تنظیم کنید. من آدمی بودم که دوست داشتم روی تمام متغیر های زندگی ام کنترل داشته باشم و با وارد شدن به کسب و کار بادام توانستم به خواسته خود برسم و ثروتمند و موفق شوم و روی کارم کنترل کافی را داشته باشم.

    پ
    پ

    مغز بادام کوهی

    عموما چربی هایی که این محصول دارد از نظر طب سنتی و نوین، کلسترول لازم ‏برای بدن را تامین می کند که وجود آنها جهت از بین بردن کلسترول بد خون ‏الزامی است لذا خوردن مغز بادام کوهی توانسته‌ در این مسیر بهترین شرایط را ‏ایجاد کرده و به نوبه خود درصدی از چربیهای مضر در کبد و قلب را که احاطه ‏گشته است، کاهش دهد.‏

    اگر بادام را به همراه غلات مصرف کنید جذب کربوهیدراتها را کاهش می دهد و به کاهش خطر ابتلا به قند خون بالا و دیابت را به طور چشمگیری کمک می کند و اگر شما فردی هستید که از فشار خون بالا رنج می برید خوردن بادام می تواند به شما کمک کند زیرا بادام غنی از منیزیم است و زمانی که سطح منیزیم خون پایین می آید فشار خون بالا می رود در نتیجه خوردن بادام سطح منیزیم را در خون کنترل می‌ کند و فشار خون را در بدن تنظیم می کند.

    word image 212242 1 - بادام مرا موفق و ثروتمند کرد -

    بادام سنگی شیرین

    پوست آن سفت و سخت است و مغز درشتی دارد این محصول بسیار خوشمزه و مقوی می باشد قیمت بادام سنگی شیرین با پوست مناسب است و در اکثر مراکز فروش آن به صورت عمده با قیمت ارزان تری به فروش می رسد.

    بادام را به صورت خام و شور شده می توان مصرف کرد و به دلیل خواص و فواید بیشماری که دارد در طب سنتی جایگاه ویژه ای دارد و توصیه زیادی به خوردن مرتب این ماده غذایی ارزشمند می شود.

    در مقابل مصرف به اندازه، گزینه زیاده روی در خوردن مطرح می شود که همین امر سبب ایجاد اختلال در بدن خواهد شد و مضرات مصرف بادام سنگی دقیقا به همین موضوع بر می گردد.

    word image 212242 2 - بادام مرا موفق و ثروتمند کرد -

    بادام سنگی درجه یک

    از خشکبار می توان در تنوع بالا و به عنوان یکی از پر خاصیت ترین و سالم ترین نوع تنقلات و به صورت روزانه استفاده نمود و بادام سنگی درجه یک از این دسته از محصولات است که با قیمت بسیار مناسب می توان آن را تهیه نمود.

    برای داشتن موهای سالم و زیبا می توانید از بادام و روغن آن استفاده کنید به این صورت که چند قطره از روغن بادام را در کف دستهایتان بریزید و دستهایتان را به هم ماساژ دهید، سپس دستهای آغشته به روغن بادام را به روش صحیح به موهایتان بزنید تا تاثیر فوق العاده آن را در زیبایی موهایتان ببینید.

    با استفاده از روغن بادام به طور مرتب چربی مفید بادام به موهایتان جذب می شود و هر رشته از موها براق تر و قوی تر می شوند و در نتیجه موهای درخشان خواهید داشت، بادام می تواند کلسترول های منفی بدن را کاهش دهد و خوردن روزانه ۸ عدد بادام یک مکمل غذایی محسوب می‌شود.

    word image 212242 3 - بادام مرا موفق و ثروتمند کرد -

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.