جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • پرسودترین ارزهای دیجیتال معتبر از ابتدا تا کنون کدام‌اند؟
    09 آذر 1401 - 19:16
    شناسه : 212273
    0

    در این مقاله به بررسی 5 مورد از پرسودترین ارزهای دیجیتال پرداخته شده است. این ارزها در معاملات ارزهای دیجیتال سودآوری زیادی دارند.

    پ
    پ

    images 1669747165 - پرسودترین ارزهای دیجیتال معتبر از ابتدا تا کنون کدام‌اند؟ -

    کریپتوکارنسی یکی از پرسودترین بازارهای مالی دنیا بوده است. بسیاری از افراد با تحلیل ارز دیجیتال و سرمایه‌گذاری درست در این بازار، سودهای خوبی را به دست آورده‌اند. در این نوشتار به بررسی پرسودترین ارزهای دیجیتال از ابتدا تاکنون می‌پردازیم. شاید اعداد و ارقامی که در این نوشتار می‌بینید برایتان جالب باشد که هر ارز دیجیتال معرفی شده، چه میزان رشد چشمگیری داشته است. پس با ما تا انتهای این نوشتار همراه باشید.

    ارز دیجیتال چیست؟

    حوزه ارزهای دیجیتال به‌عنوان یک «کلاس دارایی جدید» شناخته می‌شوند. ازاین‌رو آموزش ارزهای دیجیتال و حتی یادگیری آن‌یکی از مهم‌ترین مواردی است که تمامی کاربران کریپتو باید به آن توجه داشته باشند. امروزه آشنایی نداشتن به ارزهای دیجیتال و بلاک‌چین، یعنی عقب ماندن از تکنولوژی‌های به‌روز دنیا!

    کریپتوکارنسی دسته‌ای از دارایی‌های دیجیتالی است که با استفاده از سبک‌های مختلف رمزنگاری ایجاد شده‌اند که افراد را قادر می‌سازد تا با خیال راحت آنها را بخرند، بفروشند یا معامله کنند. برخلاف ارزهای فیات سنتی که توسط بانک‌های مرکزی کنترل می‌شوند، ارزهای دیجیتال می‌توانند بدون یک مرجع پولی مانند بانک مرکزی در گردش باشند و کنترل و نظارتی روی آنها نباشد. اما این می‌تواند خطرناک هم باشد.

    بیت‌کوین که خود جزو پرسودترین ارزهای دیجیتال است در حال حاضر توسط بسیاری از سرمایه‌گذاران به‌عنوان «طلای دیجیتال» تلقی می‌شود، اما می‌تواند به‌عنوان یک‌شکل دیجیتالی پول نقد نیز مورداستفاده قرار گیرد. سرمایه‌گذاران بیتکوین بر این باورند که ارز دیجیتال در درازمدت ارزش بیشتری پیدا می‌کند، زیرا بر خلاف ارزهای فیات مانند دلار آمریکا یا ین ژاپن، عرضه ثابت است.

    تکنولوژی بلاک‌چین از فسادی که تمرکز ایجاد می‌کند جلوگیری می‌کند. چرا که بلاک‌چین به‌صورت غیرمتمرکز فعالیت می‌کند. باید بدانیم با استفاده از ارزهای دیجیتال می‌توانیم پرداخت‌ها را بسیار سریع‌تر از روش‌های فعلی انجام دهیم، مانند انتقال وجه الکترونیکی یا حواله‌های بانکی که ممکن است چند روز طول بکشد تا موسسات مالی یک تراکنش را تایید کنند همچنین نقل و انتقالات بین‌المللی ارزان‌تر و سریع‌تری داریم.

    انواع مختلفی از ارزها وجود دارد و این دانش به ما کمک می‌کند تا بدانیم خریدوفروش یا معامله به چه معناست. هرچه بیشتر آموزش ببینیم، بیشتر درک می‌کنیم. همچنین تصمیم‌های ما هوشمندانه‌تر بوده و در مورد ارزهای دیجیتال خود و کارهایی که با آنها می‌توانیم انجام دهیم نیز آشناتر خواهیم بود.

    دلایل محبوبیت ارز‌های دیجیتال چیست؟

    ارز دیجیتال را می‌توان به‌راحتی خریداری کرد. مبادله به‌راحتی انجام می‌شود، زیرا کیف پول‌های مختلف ارزهای دیجیتال (کیف پول‌های الکترونیکی) می‌توانند به‌راحتی به روی موبایل خود نصب کنید و با خرید ارزهای دیجیتال مختلف از طریق صرافی‌ها و واریز آن به کیف پول خود، در کم‌ترین زمان و بدون دخالت شخص ثالثی و با کمترین کارمزد به هر کجای دنیا که بخواهید انتقال دهید.

    به‌عنوان پلتفرم‌های غیرمتمرکز، ارزهای دیجیتال مبتنی بر بلاک‌چین به افراد اجازه می‌دهند تا در تراکنش‌های مالی همتا به همتا شرکت کنند یا قرارداد ببندند. در هر دو مورد، نیازی به‌واسطه شخص ثالث مورد اعتماد مانند بانک، مقام پولی، دادگاه یا قاضی نیست. این پتانسیل نظام‌های مالی سنتی موجود در دنیا را زیر سوال می‌برد و توان دموکراتیک کردن امور مالی را دارد. ارز بازاری ارزهای دیجیتال در دهه گذشته با نوآوری‌های جدید، بیش از 509 میلیارد دلار به طور تصاعدی رشد کرده است.

    • سرعت بالا
    • کارمزد پایین
    • بدون نیاز به تایید بانک یا شخص ثالث
    • صرفه‌جویی در زمان
    • امنیت بسیار بالا
    • خودگردان و مدیریت شده توسط کاربر
    • غیرمتمرکز بودن
    • مقاوم در برابر تورم
    • مقاوم در برابر سانسور

    موارد فوق، از جمله ویژگی‌های مهم ارزهای دیجیتال هستند. قیمت بیتکوین که یکی از پرسودترین ارزهای دیجیتال است از ابتدای شروع به فعالیت توسط ساتوشی ناکاموتو تا به امروز چندین برابر شده است که یکی از دلایل محبوبیت این ارز دیجیتال است.

    5  مورد از بهترین و پرسودترین ارزهای دیجیتال

    سلب مسئولیت: ریسک سرمایه‌گذاری بر روی هر پروژه معرفی شده به عهده کاربران خواهد بود از این رو حتماً قبل از سرمایه‌گذاری بررسی‌های لازم را انجام دهید.

    • Bitcoin (BTC)

    images 1669746733 - پرسودترین ارزهای دیجیتال معتبر از ابتدا تا کنون کدام‌اند؟ -

    بیت‌کوین (BTC) ارز دیجیتال اول بازار و بهترین رمزارز شناخته شده است که در سال 2009 توسط شخصی با نام مستعار ساتوشی ناکاموتو ایجاد شد. مانند بسیاری از ارزهای دیجیتال، BTC بر روی یک بلاک‌چین یا یک دفتر کل توزیع شده در شبکه‌ای متشکل از هزاران نود اجرا می‌شود. قیمت بیت‌کوین با تبدیل‌شدن به یک نام شناخته شده به‌شدت افزایش‌یافته است. در ماه مه 2016، شما می‌توانستید یک بیت‌کوین را با قیمت حدود 439 دلار خریداری کنید. تا 17 نوامبر 2022، قیمت هر بیتکوین تقریباً 16520 دلار است. بیت‌کوین یکی از پرسودترین ارزهای دیجیتال است. از آنجایی که این کوین، محبوبیت زیادی در بین افراد دارد، اخبار بیت کوین نیز همواره مورد توجه عموم قرار می‌گیرد.

    • Ethereum (ETH)

    images 1669746757 - پرسودترین ارزهای دیجیتال معتبر از ابتدا تا کنون کدام‌اند؟ -

    هم یک ارز دیجیتال و هم یک پلتفرم بلاک‌چینی است که به‌عنوان یکی ارز بهترین رمز ارزها شناخته می‌شوند، اتریوم به دلیل کاربردهای بالقوه‌اش، مانند قراردادهای به‌اصطلاح هوشمند که به طور خودکار در صورت برآورده شدن شرایط اجرا می‌شوند و توکن‌های غیرقابل‌تعویض (NFT) موردعلاقه توسعه‌دهندگان برنامه است. اتریوم نیز رشد فوق‌العاده‌ای را تجربه کرده است. از آوریل 2016 تا نوامبر 2022، قیمت آن از حدود 10 دلار به بیش از 1191 دلار رسید.

    • Binance Coin (BNB)

    images 1669746780 - پرسودترین ارزهای دیجیتال معتبر از ابتدا تا کنون کدام‌اند؟ -

    بایننس کوین یکی از پرسودترین ارزهای دیجیتال است که می‌توانید از آن برای خریدوفروش و پرداخت هزینه در بایننس، یکی از بزرگ‌ترین صرافی‌های رمزنگاری در جهان استفاده کنید. بایننس کوین از زمان عرضه در سال 2017، صرفاً معاملات را در پلتفرم صرافی بایننس تسهیل کرده است. اکنون می‌توان از آن برای تجارت، پرداخت و یا حتی رزرو بلیت یا … استفاده کرد. همچنین می‌توان آن را با ارزهای دیجیتال دیگر مانند اتریوم یا بیت‌کوین مبادله کرد. در سال 2017 قیمت آن زیر 12 دلار بود، اما تا 17 نوامبر سال جاری، به حدود 265 دلار افزایش یافت.

    • Solana (SOL)

    images 1669746936 - پرسودترین ارزهای دیجیتال معتبر از ابتدا تا کنون کدام‌اند؟ -

    سولانا که برای کمک به امور مالی غیرمتمرکز (DeFi)، برنامه‌های غیرمتمرکز (DApps) و قراردادهای هوشمند توسعه‌یافته است، از مکانیزم‌های ترکیبی منحصربه‌فرد اثبات سهام و اثبات تاریخ استفاده می‌کند که به پردازش سریع و ایمن تراکنش‌ها کمک می‌کند. SOL، توکن بومی سولانا  است. هنگامی که در سال 2020 راه‌اندازی شد، قیمت SOL از 0.70 دلار شروع شد. تا 17 نوامبر 2022، قیمت آن حدود 14 دلار رسیده است.

    • Polkadot (DOT)

    ارزهای دیجیتال ممکن است از هر تعداد بلاک‌چین استفاده کنند. پولکادات با ایجاد یک شبکه که بلاک‌چین‌های مختلف را به هم متصل می‌کند تا بین آنها ارتباط برقرار شود و یک سیستم یکپارچه داشته باشیم، توانست خود را به‌عنوان بهترین ارز دیجیتال معرفی کند. این ادغام ممکن است نحوه مدیریت ارزهای دیجیتال را تغییر دهد و از زمان راه‌اندازی Polkadot در سال 2020 باعث رشد چشمگیر آن شده است. بین سپتامبر 2020 و 17 نوامبر 2022، قیمت آن از 2.5 دلار به 6 دلار افزایش یافت.

    توصیه می‌شود برای باخبر شدن از جدیدترین اخبار حوزه کریپتو، یکی از معتبرترین سایت های اخبار ارز دیجیتال را دنبال کرده تا جزو اولین نفراتی باشید که از اخبار این حوزه مطلع می شوید.

    سخن پایانی پرسودترین ارزهای دیجیتال معتبر

    در این نوشتار بررسی کردیم که بازار کریپتوکارنسی یکی از بازارهای پرسود مالی است. اما باید بدانیم این بازار هم همانند بقیه بازارهای مالی ریسک‌های مخصوص خودش را دارد. برای سرمایه‌گذاری و معامله در این بازار باید خوب آموزش دید و تجربه کسب کرد. ما پرسودترین رمزارزهای معتبر را باهم مشاهده کردیم؛ اما باید بدانید تعداد زیادی رمزارز وجود دارند که بیشترین رشد را کرده‌اند که در این نوشتار به بررسی تعدادی از آنها پرداختیم و شما می‌توانید تعداد دیگری را که می‌شناسید با میزان رشد آنها به ما معرفی کنید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.