جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41448 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • بادام مرا به ثروتی بی کران رساند
    09 آذر 1401 - 19:34
    شناسه : 212301
    0

    راه های زیادی وجود دارد که شما بتوانید ثروتمند شوید اما راه درستی که شما را به یک درآمد پایدار برساند ممکن است بسیار کم باشد. یکی از راه هایی که کسب وکار من را متحول کرد و من را در زمینه بادام به درآمد میلیاردی رساندشروع کسب و کاری جدید و شروع تجارت بود که مرا موفق کرد.

    پ
    پ

    بادام درختی

    اگر بادام درختی را به همراه غلات مصرف کنید جذب کربوهیدراتها را کاهش می دهد و به کاهش خطر ابتلا به قند خون بالا و دیابت را به طور چشمگیری کمک می کند و اگر شما فردی هستید که از فشار خون بالا رنج می برید خوردن بادام می تواند به شما کمک کند زیرا بادام غنی از منیزیم است و زمانی که سطح منیزیم خون پایین می آید فشار خون بالا می رود در نتیجه خوردن بادام سطح منیزیم را در خون کنترل می‌ کند و فشار خون را در بدن تنظیم می کند.

     از بادام فرآورده های مختلفی نظیر روغن، شیر،کره و خمیر بادام بدست می آید، بادام منبع سرشار از کلسیم است و برای رشد استخوانها و نیز سالم نگه داشتن آنها نقش بسزایی دارد.

    همچنین می تواند از پوکی و یا نرمی استخوان جلوگیری کند، مصرف بادام برای کودکان و نوجوانانی که در سن رشد هستند می‌تواند نقش موثر و بسزایی در رشد آنها داشته باشد، پوسته قهوه‌ای بادام سرشار از آنتی اکسیدان است پس سعی کنید بادام را بدون پوست قهوه ای آن نخورید زیرا اساساً بی ‌خاصیت می‌ شود.

    همچنین پوست آن سرشار از آنتی اکسیدانهای پلی فنولی است که می‌ تواند رادیکال‌های آزاد را از بدن خارج کند که در نهایت از ایجاد التهاب و بروز سرطان جلوگیری می کند، بادام همچنین به علت دارا بودن مواد مغذی در بهبود سلامت پوست و ناخن تاثیر مثبت می گذارد.

    C:\Users\Zahra Afshar\Desktop\logo (19).jpg

    بادام درختی سبز

    اما در هر صورت سود بادام درخی سبز حداقل ده درصد یا بیست درصدی از فروش بادام نیز می تواند به دلیل وزن بالای محموله های صادراتی مبالغ قابل توجهی برای یک صادر کننده باشد.

    در صورتی که بتوانید حاشیه سود خود را با سرماهی گذاری روی ارقام با کیفیت مانند بادام مامایی افزایش دهید این مبلغ بیشتر خواهد شد.

    به طور حتم با رفتار هوشمندانه و رعایت اصول اخلاقی در صادرات محصولات با کیفیت به خارج از کشور، در بلند مدت فرصتهای بیشتری برای فعالیت در این عرصه با خرید بادام درختی سبز و فروش آن در بازارهای خارج یا حتی در داخل کشور خواهید داشت.

    توجه داشته باشید که ارزش افزوده فروش بادام در داخل کشور نیز می تواند در حد 10 تا 20 درصد و حتی بیشتر برای عرضه این محصولات به خصوص در شهرهایی مانند تهران باشد و این فرصت مناسبی برای تجارت در حوزه خشکبار و محصولات مفیدی مانند بادام است

    لازم به ذکر است ارزش تغذیه ای بادام بسیار بالا است و می تواند با گوشت نیز در تامین نیازهای بدن انسان برابری کند.

    C:\Users\Zahra Afshar\Desktop\logo (20).jpg

    بادام درختی صادراتی

    بادام درختی صادراتی از جمله روشهای فروش انواع و اقسام بادام درختی در کشور ما می باشد که که در این زمینه بادام درختی صادراتی مطرح می گردد که اغلب نمونه های درشت آنها مورد داد و ستد قرار می گیرد.

    زیرا اکثر مشتریان به دنبال خرید این محصولات هستند که با این وجود شرکتهای بزرگی برای تولید آنها اقدام می کنند که می توان آنها را با نام برندهای مختلفی جست و جو کرد.

    نکته دیگر اینکه  درشت علاوه بر این مصرف آجیلی دارد در زمینه های دیگر نیز بکارگیری می شوند که می تواند به کاربرد صنعتی شان اشاره کرد.

    در کارخانه ها برای تولید لوازم آرایشی بهداشتی، در تهیه کیک و شیرینی، آماده کردن حریره بادام و غیره مورد توجه قرار می گیرند.

    با این تفاسیر رفته رفته بر میزان تقاضا افزوده می شود که در این راستا تولید کننده که کشاورزان فعال در مناطق مختلف هستند بر تولیدات عمده خود می افزایند

    وجود خطوط تولید فعال بسیار باید گفت که موجب می شود دسترسی به این محصولات در درجه های کیفی متفاوتی امکان پذیر باشد که این امر در قیمت فروش آنها تاثیر مستقیمی می گذارد.

    C:\Users\Zahra Afshar\Desktop\logo (21).jpg

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.