×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

لیمو عمانی خانگی

نه تنها مردم ما بلکه مردم سراسر دنیا بسیار به سلامت خود اهمیت می دهند و از محصولات مقوی مانند لیمو عمانی خانگی بسیار زیاد استفاده می کنند و به همین دلیل ایران آن را به شکل فله با قیمت بسیار مناسب به کل دنیا صادر می کند زیرا محصولی بسیار درجه یک می باشد.

آسکوربیک اسید به وفور در لیمو خشک یافت می شود که نقشهای بسیار مهمی در اکثر واکنشهای اساسی بدن دارد و به عبارتی برای ادامه ی حیات بسیار ضروری و مهم می باشد.

از آنجا که ویتامین سی از ویتامینهای محلول در آب است و به همین خاطر بدن توانایی ذخیره آن را ندارد پس ما باید به طور روزمره آن را در برنامه غذایی خود داشته باشیم پس لیمو و فراورده های آن از جمله  بهترین گزینه می باشند زیرا بیشتر از بقیه ویتامین سی دارد.

لیمو خشک حاوی کلسیم و ویتامین سی می باشد که هر دوی آنها با هم به حفظ سلامت استخوان و بهبود آن کمک می کنند. از دیگر خواص آن کاهش استرس اکسیداتیو می باشد.

C:\Users\Zahra Afshar\Desktop\logo (7).jpg

لیمو عمانی

لیمو عمانی عطر و طعم منحصر به فردی دارد که برای جلوگیری  می توانید دانه های آن را خارج کرده تا تلخی آن طعم غذا را تغییر ندهد. لیمو عمانی در باغات شهر میناب با بهترین کیفیت برداشت می شود و قیمت نسبتا بالایی دارد.

با این حال در زمان خرید بهتر است به کیفیت و مقاومت آن اطمینان کامل داشته باشید و سپس اقدام به تهیه ی آن کنید. بهتر است بدانید، هرچه لیمو عمانی تیره تر باشد طعم تندی را به غذا می بخشد و با کیفیت تر است. لیمو عمانی دارای مزیت و ویژگیهای فراوانی بوده و مصرف آن می تواند به بهبود سیستم ایمنی بدن نقش مهمی را ایفا کند.

C:\Users\Zahra Afshar\Desktop\logo (8).jpg

لیمو خشک ورقه ای

به خاطر خواص درمانی بسیار زیادی که لیمو خشک ورقه ای دارد میزان فروش آن به طور قابل توجهی افزایش پیدا کرده است و نوع درجه یک آن قیمت بسیار متناسبی دارد که اصولا میزان رطوبت و ضخامت آن در حد معمول است و برای بسیاری از بیماریها مناسب است که به چند مورد اشاره می کنی.

برای جوان ماندن پوست، بدن نیازمند تولید پروتئینهای کلاژن ساز در بدن می باشد که برای این منظور به مقادیر بالای ویتامین آ ‌و سی نیاز دارد و از آنجا که لیمو خشک همچون ضد پیری دارد.

بکی از دلایل اصلی حملات قلبی فشار خون بالا است و پتاسیم به کاهش این فشار کمک می کند.

لیمو خشک سرشار از پتاسیم است پس هم به سلامت قلب کمک می کند و هم از سکته های قلبی پیشگیری می کند.

لیمو خشک در درمان پوکی استخوان، آرتریت، روماتوئید و رماتیسم بسیار موثر است.

C:\Users\Zahra Afshar\Desktop\logo (9).jpg

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.