شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • تخمه آفتابگردان گرما را به ثروت من هدیه داد
    09 آذر 1401 - 19:36
    شناسه : 212305
    0

    ناامیدی، سردی و وحشت این روزها مهمان شرایط مالی بیشتر جوانان ایرانی می باشد و به دلیل این وضعیت کسی به فکر شروه یک کسب وکار تازه برای رهایی از این شرایط نیست زیرا تصور می کنند آغاز یک حرفه نیاز به سرمایه اولیه فراوانی دارد، اما من با یک روش نوینی آشنا شدم که در آن با پول مشتری به عنوان سرمایه اولیه کار می شود. من کسب و کار جدیدم را با این روش در حوزه تخمه آفتابگردان شروع کردم و نه تنها از آن شرایط سخت خارج شدم بلکه در حال حاضر به یک فرد میلیاردر تبدیل شدم.

    پ
    پ

    تخمه آفتابگردان سنقری

    در حال حاضر تخمه آفتابگردان سنقری یکی است تنقلات بسیار خوشمزه و لذیذ می باشد که در میان ایرانیان بسیار پرطرفدار است و خوردن تخمه در مهمانیها و یا در هنگامی که به بیرون شهر سفر می روید یکی از سرگرمیهای بسیار خوب برای هر ایرانی می باشد.

    برای کسب اطلاع قیمت تخمه آفتابگردان شور می توانید تا پایان مطلب را دنبال کنید کیفیت تخمه شور و تفت داده به نوع دستگاه ها و کوره های تفت تخمه بستگی دارد و نمک و ادویه هایی که چاشنی و طعم دهنده تخمه می باشد باید با کیفیت و بسیار تازه باشد تا خللی در مزه نهایی تخمه ایجاد نیاورد.

    تفت دادن تخمه شور باید توسط افراد زبده و ماهر صورت بگیرد تا زیاد پخته و پوک نشود و خاصیت تخمه آفتابگردان حفظ گردد تا با خوردن آن علاوه بر مزه دلنشین و دلچسبی که دارذد از خواص بی نظیر تخمه استفتده نمود.

    word image 212305 1 - تخمه آفتابگردان گرما را به ثروت من هدیه داد -

    تخمه آفتابگردان خام عمده

    یکی از رایج ترین آجیل های سالم نزد ما ایرانیان تخمه آفتابگردان خام عمده است که قیمت مناسبی هم دارد؛ اغلب ما در اوقات سرگرمی و فراغت خود به یاد شکستن تخمه می افتیم و امکان ندارد که به تماشای تلویزیون، مسابقات فوتبال، گپ و گفت های روزانه و شبانه بنشینم و این آجیل خوشمزه در کنارمان نباشد البته این دیدگاه از جنبه علمی و پزشکی هم برخوردار است.

    به نحوی که مصرف روزانه صد گرم از آن انرژی روزانه ما را تامین نموده و سرشار از ویتامین های B، E، امگا 3، اسید فولیک، آهن، فسفر و منگنز نیز می باشد.

    تخمه آفتابگردان دارای انواع مختلفی همچون سیاه، دور سفید، بادامی دور سفید، و شمشیری بوده که هر کدام با از لحاظ قیمت با یکدیگر تفاوت دارند و متمایز می باشند.

    word image 212305 2 - تخمه آفتابگردان گرما را به ثروت من هدیه داد -

    تخمه آفتابگردان ترکیه

    تخم های آفتابگردان در انواع مختلف در بازار به فروش میرسد که هر نوع آن طرفدار دارد و به سه دسته خام ، بو ، داده و شکسته تقسیم می شود. انواع مختلف آن شامل تخمه افتابگردان ترکیه کله قوچی،شمشیری، دور سفید ریز و سنتی میباشد. این تخمه خوشمزه طبیعتی گرم و خشک دارد و دارای ویتامینهای امگا6 , B1 , B6 و آهن میباشد.

    تخمه پر خاصیت آفتابگردان در طبع سنتی برای تقویت چشم توصیه شده است ولی در مصرف آن نباید زیاده روی کرد زیرا اعتیاد آور بوده و به علت چربی و کالری بالا موجب افزایش فشار خون شده و چاقی رو به همراه خواهد داشت. پس بهتر است در مصرف این خوراکی خوش طمع احتیاط بکنید.

    word image 212305 3 - تخمه آفتابگردان گرما را به ثروت من هدیه داد -

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.