پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41358 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • رعایت نکاتی عمده در خرید نبشی و ناودانی
    10 آذر 1401 - 16:18
    شناسه : 212353
    0

    نبشی‌های بال مساوی در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرند. لازم به ذکر است ضخامت و طول بال‌ها در نحوه نامگذاری نوع نبشی‌ها تاثیر گذار می‌باشند. شما می‌توانید نسبت به خرید نبشی با بهترین قیمت از فولادرادمهر اقدام کنید.

    پ
    پ

    در خرید نبشی با قیمت مناسب بهترین کار تماس با شرکت فولادرادمهر است. نبشی‌ها از نظر شکل ظاهر به دو دسته تقسیم می‌گردند اما تنوع در جنس این محصولات قابل مشاهده است. شکل ظاهر نبشی‌ها به بال نامساوی و بال مساوی شناخته می‌شوند. به طوری‌که از نبشی بال نامساوی در صنایع ویژه و خاص استفاده می‌شود.

    نبشی‌های بال مساوی در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرند. لازم به ذکر است ضخامت و طول بال‌ها در نحوه نامگذاری نوع نبشی‌ها تاثیر گذار می‌باشند. شما می‌توانید نسبت به خرید نبشی با بهترین قیمت از فولادرادمهر اقدام کنید.

    برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت نبشی با توجه به نوسانات بسیار سریع قیمتی، می توانید با کارشناسان فولادرادمهر تماس بگیرید، این کارشناسان همیشه به روزترین قیمت ها را در اخیتار شما قرار خواهند داد، برای دانستن این که چه مواردی بر روی قیمت نبشی اثر می گذارد باید به جز بحث سفته بازی که در بازار آهن این روزها رواج پیدا کرده است، سراغ بحث مواد اولیه به کار برده شده در این محصول برویم،اگر مواد اولیه به کار برده شده در این محصول از کیفیت لازم برخوردار بود می توان گفت این محصول برای استفاده های شما بسیار مناسب است و حتی اگر قیمت آن بالاتر است از آنجا که نبشی در موارد حساسی نظیر آسانسور نیز استفاده می شود، بهتر است به این بالا بودن قیمت هم توجهی نداشته باشیم، و هر محصولی که نیاز داریم را با بهترین کیفیت تهیه نماییم.

    انواع نبشی از نظر جنس

    images 1669536720 - رعایت نکاتی عمده در خرید نبشی و ناودانی -

    نبشی تاشو پی‌وی‌سی

    این محصول قابلیت و توان تا شدگی تا صد و هشتاد درجه را دارد. به طوری‌که می‌تواند به راحتی زوایا را پوشش دهد. نبشی تاشو پی‌وی‌سی گزینه مناسبی جهت مصارف دکوراسیون به شمار می‌رود.

    نبشی پلاستیکی

    چنان‌چه قصد دارید اقدام به بسته بندی ورق‌های فلزی، سرامیک، کاشی، میوه و… کنید، بهتر است نبشی پلاستیکی را مورد استفاده قرار دهید. تولید این محصول در ابعاد و سایزهای مختلفی صورت می‌گیرد. تحقیقات نشان می‌دهد این محصول گزینه مناسبی جهت حمل و نقل کالاهایی‌ست که از لبه‌های تیز برخوردار هستند.

    نبشی لقمه

    نبشی‌های خرد شده به نبشی « لقمه » معروف هستند. از این نوع نبشی‌ها جهت سازه‌هایی که مربوط به آسانسور می‌باشد استفاده می‌کنند.

    نبشی ضد زنگ

    این محصول در برابر خوردگی بسیار مقاوم می‌باشد. تولید نبشی‌های ضد زنگ در دو نوع فولادی T ۳۱۶ و ۳۰۴ صورت می‌گیرد.

    نبشی ضد زنگ ۳۰۴

    نبشی ضد زنگ ۳۰۴ گزینه بسیار مناسبی جهت مکان‌هایی‌ست که در برابر عوامل خارجی مختلفی همچون آب نمک، عناصر شیمیایی و… قرار دارند. بررسی‌ها حاکی از آن است که عملیات برش‌کاری و جوشکاری بر روی نبشی‌های ضد زنگ به آسانی امکان پذیر است. خرید ناودانی و انواع نبشی مرغوب و با کیفیت از فولاد رادمهر به راحتی صورت می‌گیرد.

    نبشی ضد زنگ فولادی ۳۱۶ T

    این محصول نسبت به ضد زنگ ۳۰۴ از مقاومت بیشتری برخوردار است. محافظت این نبشی به وسیله پوششی از جنس مولیبدن، نیکل و کروم صورت می‌گیرد. این محصول در صنایع دریایی به عنوان پایه ضد زنگ مورد استفاده قرار می‌گیرد.

    نبشی گالوانیزه

    در مکان‌های مختلفی که احتمال خوردگی سازه وجود دارد از نبشی گالوانیزه استفاده می‌شود. گالوانیزه یک نوع پوشش فلزی است که بر روی این نوع نبشی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

    کاربرد نبشی

    با توجه به این‌که این محصولات به صورت خرد ( لقمه‌ای ) و شاخه‌ای تولید می‌شوند از کاربردهای متفاوتی نیز برخوردار می‌باشند.

    • نبشی‌ها در سایز پنجاه تا صد و پنجاه میلی‌متر جهت اتصالات مورد استفاده قرار می‌گیرند.
    • این محصولات گزینه مناسبی جهت ساخت خرپا و ستون محسوب می‌شوند.
    • در سقف‌های کرومیت از تیرچه نبشی استفاده می‌شود.
    • نبشی‌ها جهت دکل‌های نیرو کاربرد دارند.
    • از نبشی‌ها برای مهار دیوارهای سفالی و… استفاده می‌شود.
    • جهت اتصالات ساده در ساختمان سازی و سازه‌ها از این محصولات استفاده می‌شود.

    خرید ناودانی و نبشی

    عوامل متعددی در تعیین خرید ناودانی‌ ها با قیمت مناسب و نبشی‌ها تاثیر گذار هستند. نوع، مدل، جنس، کیفیت، ابعاد، کاربرد و… نبشی‌ها و ناودانی‌ها نقش مستقیمی در تعیین قیمت این محصولات ایفا می‌کنند. خرید ناودانی و نبشی به دو صورت اینترنتی و حضوری نیز امکان پذیر است. شما می‌توانید بدون صرف انرژی، وقت، هزینه و… محصول مورد نظر خود را با قیمت بسیار مناسب به صورت غیر حضوری سفارش دهید و در مدت زمان کوتاهی آن را در محل مورد نظر خود دریافت کنید.

    از آنجا که قیمت ناودانی مانند قیمت سایر آهن آلات، تحت تاثیر عوامل بسیاری می باشد، این موضوع را به صورت مفصل در این مطلب بررسی کردیم، در درجه اول قیمت ناودانی تحت تاثیر، جنس به کار رفته شده در آن می باشد، این موضوع باعث می شود تا به مواد اولیه ای که در تولید ناودانی به کار رفته است بپردازیم، در تولید ناودانی از استیل استنلس و گالوانیزه استفاده می شود که موثرترین مورد در خصوص بررسی قیمت ناودانی می باشد، بعد از آن باید به سراغ عوامل خارجی موثر بر قیمت ناودانی بپردازیم، همان طور که می دانید، عوامل اقتصادی بسیاری بر قیمت انواع آهن آلات موثر است، شاید بپرسید، نرخ دلار چه اثری بر قیمت ناودانی دارد، اما پاسخ ما بسیار شفاف و راحت است، همان طور که می دانید برای تولید این محصول بسیاری از تجهیزاتی که به کار گرفته شده است، اغلب وارداتی بوده اند، که این موضوع باعث شده است تا قیمت های محصولات نیز به صورت دلاری باشد، از طرفی دیگر برای حمل این محصولات نیز از خودروهای سنگین بهره گرفته می شود که این خود رو ها نیز قطعاتی دارند که باید قیمت آن ها بر حسب دلار محاسبه شود. پس به همین دلیل است که این محصولات قیمتشان نوسان بسیار زیادی دارد.

    images 1669536959 - رعایت نکاتی عمده در خرید نبشی و ناودانی -

    خرید ناودانی بر چه اساسی صورت می‌گیرد؟

    ناودانی‌ها در انواع مختلفی تولید و به بازار ارائه می‌شوند، بنابراین لازم است با توجه به نوع نیاز خود اقدام به خرید ناودانی کنید. تولید و ساخت ناودانی‌ها از جنس‌های مختلفی همچون استنلس، آلومینیوم، گالوانیزه و… صورت می‌گیرد. یکی از محصولاتی که از استحکام بالا، قابلیت شکل پذیری و… برخوردار است، ناودانی‌ آلومینیوم می‌باشد.

     ناودانی‌ها دارای وزن کمی هستند. ناودانی‌های آلومینیومی جهت ساخت شاسی تریلر، اسکلت سازه‌ها، چهارچوب‌های پنجره، در و… مورد استفاده قرار می‌گیرند. با توجه به نوع و مدل ناودانی‌ها، هر کدام از این محصولات از کاربرد خاصی برخوردار می‌باشند.

    خرید ناودانی در انواع مختلف

    این محصولات با توجه به شکل ظاهر و فرآیند تولید به دو گروه تقسیم بندی می‌گردند. ناودانی‌ها از نظر فرآیند تولید به عنوان « ناودانی نورد شده » و « ناودانی پرسی » شناخته می‌شوند.

    ناودانی نورد شده: این محصول به ناودانی « فابریک » معروف می‌باشد. جهت تولید این نوع ناودانی، غلتک‌ها را از روی شمش‌های خامی که قبلا حرارت دیده‌اند عبور می‌دهند. این غلتک‌ها به نام نورد شناخته می‌شوند. سایز نوردها تاثیر مستقیمی در اندازه و سایز ناودانی‌ها دارد.

    ناودانی پرسی: تولید این محصول از پرس کردن ورق‌هایی به طول شش متر صورت می‌گیرد. این نوع ناودانی‌ها در صنایع مختلف با توجه به نوع ورق مورد استفاده قرار می‌گیرند. خرید ناودانی نوع پرسی برای ساخت و ساز مورد استفاده قرار می‌گیرد. شما می‌توانید ناودانی پرسی را با توجه به نوع نیاز خود در سایز‌های مختلفی سفارش دهید.

    خرید ناودانی بر اساس شکل ظاهر

    ناودانی مشبک

    خرید ناودانی مشبک جهت ساخت قفسه‌های فلزی از اهمیت زیادی برخوردار می‌باشد. تولید این نوع ناودانی به وسیله ورق گالوانیزه صورت می‌گیرد. بر روی سطح ورق‌های گالوانیزه سوراخ‌هایی ایجاد می‌شوند. این سوراخ‌ها جهت موارد مختلفی همچون بستن پیچ و مهره و… مورد استفاده قرار می‌گیرند.

    ناودانی ساده

    تولید ناودانی ساده در ابعاد و ارتفاع مختلفی صورت می‌گیرد. معمولا ارتفاع این محصول بین سی میلی‌متر تا چهارصد میلی‌متر می‌باشد. ناودانی ساده در صنایع مختلف استفاده می‌شود. ناودانی ساده جهت ساخت چهارچوب، اتاق کامیون، قاب و پایه دستگاه‌های صنعتی و… مورد استفاده قرار می‌گیرد. خرید ناودانی ساده در ابعاد سفارشی و مورد نظر شما نیز امکان پذیر می‌باشد.

    از جمله ناودانی‌های دیگر می‌توان به ناودانی سبک و سنگین اشاره کرد. این محصولات در ابعاد، اندازه، وزن و… مختلفی تولید و به بازار ارائه می‌شوند.

    ویژگی ناودانی

    • ناودانی‌ها با توجه به کاربردهای گوناگون، از ویژگی‌های زیادی نیز برخوردار هستند. به طوری‌که خرید ناودانی با در نظر گرفتن به نوع کاربرد بسیار راحت و آسان است.
    • ناودانی‌ها در برابر ضربه از مقاومت بالایی برخوردار هستند.
    • این محصولات فضای کمی را اشغال می‌کنند.
    • نصب ناودانی‌ها در ساختمان‌های مختلف با سرعت بالایی صورت می‌گیرد.
    • ناودانی‌ها در برابر تنش‌های فولادی بسیار مقاوم عمل می‌کنند.
    • به دلیل کیفیت و مرغوبیت ناودانی‌ها، این محصولات از طول عمر و ماندگاری زیادی برخوردار هستند.

    چرا باید نبشی و ناودانی را از فولادرادمهر بخریم؟

    برای اینکه بهترین قیمت نبشی و ناودانی را تهیه کنیم باید حتما از فروشگاه های قابل اطمینان این کار را انجام دهیم یکی از دلایلی که می تواند اثر بسزایی در موفقیت ما در این زمینه داشته باشد، پرداختن به این موضوع است که چگونه نبشی با کیفیت را از نبشی بی کیفیت تشخیص بدهیم، این مساله می تواند ما را در رسیدن به این مرحله، کمک شایان بنماید. ما برای استفاده بیشتر از خدمات مجموعه فولادرادمهر سعی می کنیم تا محصولات این شرکت را به نحو احسن به شما معرفی کنیم.

    آشنایی با شرکت فولادرادمهر

    شرکت فولادرادمهر از شرکت هایی است که در زمینه عرضه انواع آهن آلات مشغول فعالیت بوده، این شرکت با سال ها تجربه در زمینه عرضه این محصولات سعی می کند، تا همیشه کیفیت لازم را با قیمت روز در اختیار شما قرار دهد، از انواع لوله داربست گرفته تا نبشی و ناودانی می تواند به بهترین شکل، در اخیتار مشتریان و به سفارش آن ها در هر نقطه ای از تهران تحویل دهد.

    نتیجه گیری

    در این مقاله سعی کردیم در خصوص نحوه خرید نبشی و ناودانی از فولادرادمهر مطالبی را به شما ارائه دهیم که امیدواریم این مطالب برای شما مهم و دارای اهمیت باشد، در این مطالب ما به ویژگی ها مختلف نبشی و ناودانی پرداختیم و گفتیم که می توانید با استفاده از اطلاعاتی که در این مقاله هست بهترین تصمیم را در خصوص خرید نبشی و ناودانی بگیرید، فولادرادمهر با استفاده از اطلاعاتی که در اختیار شما می دهد، می توانید مناسب ترین قیمت و حجم محصول را خریداری و استفاده نمایید، در سایت فولاد رادمهر نیز اطلاعات بسیاری در این زمینه وجود دارد. https://fooladradmehr.com/، این مطلب در این منبع نیز قابل خواندن است.

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.