شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • با موزاییک مسیر ثروتمندی را هموار کردم
    10 آذر 1401 - 18:29
    شناسه : 212392
    0

    بعد از تحقیقات زیاد در خصوص دنیای تجارت سرانجام با دریافت مشورت و کمک از سوی افراد موفق و استفاده از تجربیات آنها در این راه وارد عرصه تولید و عرضه انواع موزاییک شدم و در نهایت مسیر ثروتمندی را هموار ساختم و سریع به آن رسیدم.

    پ
    پ

    موزاییک طرح دار حیاطی

    برای تولید موزاییک طرح دار حیاطی پرسی به صورت رنگی معمولاً از دو نوع رنگ معدنی و گل ماش استفاده می شود که عدم تغییر رنگ آنها تحت تاثیر کیفیت و همچنین فرآیند تولید با تغییراتی همراه است. این نوع موزاییک از دو لایه بیرونی و زیرین تشکیل شده است که لایه زیرین باید ضخامت بیشتری داشته باشد تا به راحتی بتواند فشار وارده ناشی از عبور و مرور افراد یا وزن وسایل را تحمل کند، به همین علت از بتن پایه برای ساخت این محصول استفاده می کنند. از مزیت موزاییک پرسی باید به مقاومت در برابر رطوبت و نفوذ آب، عدم شکستن هنگام تغییر ناگهانی دما، امکان شستن با شوینده قوی مانند سفید کننده ها و همچنین عدم تغییر رنگ در طولانی مدت اشاره کنیم.

    word image 212392 1 - با موزاییک مسیر ثروتمندی را هموار کردم -

    موزاییک صنعتی

    چنانچه در ابتدا نیز گفته شد، قیمت انواع موزاییک صنعتی به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد که از جمله آنها می توان به هزینه صرف شده برای زیرسازی، قیمت نوع موزاییک صنعتی انتخاب شده و اجرت ساخت اشاره کرد.

    علاوه بر این از سایر فاکتورهایی که در تعیین قیمت موزاییک صنعتی موثر است و هنگام خرید باید به آن توجه داشته باشید، رنگ و طرح انتخابی و البته متراژ فضای مورد نظر برای موزاییک کاری است.

    با توجه به همه این موارد پیشنهاد ما برای خرید انواع موزاییک صنعتی با قیمت مناسب، کلیک بر روی گزینه خرید محصول در همین صفحه و دریافت مشاوره رایگان برای خرید این محصول با قیمتی مقرون به صرفه و اقتصادی است.

    word image 212392 2 - با موزاییک مسیر ثروتمندی را هموار کردم -

    موزاییک پلیمری

    موزاییکها در طرحها و رنگهای مختلفی به فروش می رسند و هرچه کیفیت و دوام یک موزاییک پلیمری بالاتر باشد، طبیعتا قیمت آن هم بیشتر است. بسیاری از افراد تصور می کنند که موزاییک پلیمری برای استفاده کف ساختمان و یا سقف مناسب نیست، زیرا قطر بسیار کمی دارد اما در واقعیت اینطور نیست، چرا که این محصول با توجه به اینکه نسبت به موزاییکهای دیگر قطر کمتری دارد اما مقاومت بسیار بالایی دارد و به همین دلیل تقاضا برای خرید این موزاییکها نسبت به موزاییک دیگر بیشتر است. همانطور که می دانید، بعضی از موزاییکها بعد از نصب با چسب پس از گذشت زمان از جای خود در می آیند اما موزاییک پلیمری نه تنها به راحتی نصب می شود، بلکه بعد از گذشت زمان به همان شکل اولیه می باشد.

    word image 212392 3 - با موزاییک مسیر ثروتمندی را هموار کردم -

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.