جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • اعتقاد به شانس را از ذهنم دور کردم و ثروتمند شدم
    10 آذر 1401 - 18:41
    شناسه : 212394
    0

    در بسیاری از موارد می توان به شانس معتقد بود. اما اگر این اعتقاد اساس زندگیمان باشد به شدت به ما آسیب می رساند. به جای تکیه بر شانس یاد بگیرد میزان تلاش و کوشش خود را بسنجید و متناسب با تلاش خود انتظار نتیجه داشته باشید. هر بار که تلاش خود را افزایش می دهید و نتیجه دلخواه را به دست می آورید، آمپول انرژی مثبت را به زندگیتان تزریق می کنید. شاید بار ها شنیده باشید که حوزه شال و روسری بسیار پر سود است من این مورد را تجربه کردم و ثروتی که اکونو دارم را از این شغل به دست آوردم.

    پ
    پ

    شال مجلسی لمه

    قیمت شال مجلسی لمه با توجه به کیفیت و بافت آن تعیین شده و این شال همواره از استقبال خوبی در میان بانوان و دوشیزگان برخوردار بوده است.

    شال های ساده و بدون طرح همیشه مورد استقبال خوبی قرار گرفته است چرا که قابل تطبیق با هر سلیقه ای و ست کردن با هر استایلی می باشد.

    به دلیل رحیه ی شاد و لطیف بانوان شال هایی با رنگ های شاد مانند شال صورتی، قرمز، آبی، زرد و از این طیف رنگ ها، بیشتر مورد توجه قرار می گیرد.

    رنگ مجلسی لمه ترکیبی از دو رنگ سفید و قرمز می باشد، به همین دلیل در دسته رنگ های گرم قرار میگیرد.

    این رنگ به دلیل همرنگ بودن با گل های بهاری و شکوفه ها، در فصل بهار و تابستان بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد که مکمل آن رنگ سبز می باشد.

    رنگ مجلسی لمه نماد بخشش، محبت، امید، عشق، آرامش و انرژی زنانه است.

    word image 212394 1 - اعتقاد به شانس را از ذهنم دور کردم و ثروتمند شدم -

    شال اشکی مشکی

    با توجه به اینکه شال اشکی مشکی تاثیر بسیاری بر روی تیپ خانم ها دارد و بسیار جذاب است امروزه مورد توجه بسیاری از خانم ها قرار گرفته است.

    شال اشکی جذاب و فوق العاده یکی از ترندهای جدید بازار شال ایران است.

    جنس پارچه اشکی بسیار نرم، لطیف و خنک است و این ویژگی ها تولید شال زنانه را بسیار ایده آل کرده است.

    از ویژگی دوست داشتنی دیگر شال اشکی چروک ناپذیری آن است، ریزش زیبا و ایستایی فوق العاده شال اشکی موجب محبوبیت دوچندان آن شده است.

    word image 212394 2 - اعتقاد به شانس را از ذهنم دور کردم و ثروتمند شدم -

    شال بابونه

    برای توضیح انواع مختلف جنسهای شال بابونه و روسری عبارتند از ساتن، نخی، ابریشم، حریر و موهر که تولید و دوخت روانه بازار گردیده تا به دست مصرف کنندگان برسد که در این قسمت می خواهیم به توضیح درباره انواع جنس شال و روسری بپردازیم در ابتدا از بهترین و همچنین زیبا ترین جنس روسری و شال زنانه که ابریشمی نام داشته و در رنگهای بسیار زیاد و طرحهای متنوع موجود بوده نام ببریم که به طور کلی می ‌توان گفت قیمت این دست اجناس که روسری و شال با جنس ابریشم می باشد از دیگر انواع آن بیشتر است.

    word image 212394 3 - اعتقاد به شانس را از ذهنم دور کردم و ثروتمند شدم -

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.