سه شنبه, ۲۱ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 9 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41243 تعداد نوشته های امروز : 11 تعداد دیدگاهها : 2365×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • به جریان عظیمی از ثروت و فراوانی وصل شدم!
    10 آذر 1401 - 1:26
    شناسه : 212395
    0

    داشتن هدف برای موفقیت در زندگی حیاتی و ضروری است؛ این اهداف هستند که شما را برای اولویت ‌بندی متمرکز نگه‌ می ‌دارند و شما را به سوی چیزهای بهتر و بزرگتر سوق می‌ دهند. من برای رسیدن به اهدافم همت و اراده ام را به کار گرفتم و توانستم موفقیتهای چشمگیری را در این زمینه کسب کنم. فعالیت در حوزه انواع میوه خشک زندگی ام را با تغییرات مثبتی رو به رو کرد، در ادامه با این حوزه سودمند بیشتر آشنا شوید.

    پ
    پ

    میوه خشک درجه یک

    انواع مختلف میوه خشک درجه یک در ایران اغلب به روش حرارتی تولید می شوند که اتفاقاً اگر به درستی خشک شوند، کیفیت درجه یک و قابل ارائه در داخل و خارج کشور را دارند.

    خوشبختانه به دلیل کیفیت بالای میوه های ایرانی امکان تولید بهترین میوه خشک ها در ایران فراهم است که محبوبیت زیادی نیز در میان کشورهای مختلف جهان پیدا کرده اند.

    اما کدام بسته بندی میوه خشک مناسب روانه شدن به سمت بازارهای صادراتی است؟

    در پاسخ به این سؤال باید گفت که طبیعتاً تمامی مشتریان داخلی و خارجی سلیقه و ذائقه ی یکسانی در بحث بسته بندی ندارند و هر بازار بسته بندی خاص خود را می طلبد.

    C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2022-11-30T124104.798.jpg

    چیپس میوه سیب

    امروزه اکثر افراد به دلیل ورزش نکردن و نداشتن تحرک از چاقی رنج می برند و برای لاغری خود دست به هر کاری خواهند زد، توصیه می شود این افراد برای کاهش وزن خود از چیپس میوه سیب استفاده نمایند.

    زیرا درون این سیبها خواص بسیار زیادی جریان دارد که علاوه بر کاهش وزن فرد به سلامتی بدن آن هم کمک خواهد نمود.

    همانطور که تمام افراد جامعه می دانند سیب دارای آب بسیار زیادی می باشد به همین منظور برای خشک کردن آن باید نصف یا بیشتر آب آن را تخلیه نمود که پس از خالی نمودن آب آن می توانید یک سیب خشک را دریافت کنید که آن محصول باز دارای خواص دیگری نیز می باشد.

    یکی از خوشمزه ترین میوه ها در جهان سیب می باشد که در همه فصلهای سال حضوری پر رنگ را دارد به همین منظور در اکثر خانه ها وجود دارد.

    C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2022-11-30T123719.069.jpg
    میوه خشک انبه

    میوه‌های خشک سنتی از قبیل میوه خشک انبه، زردآلو وآلوچه، خرما و انجیر دارای خواص اولیه و حالت تازه خود را دارند و از طرفی  با توجه به تبخیر آب موجود در میوه در حین خشک‌سازی، بسیاری از این مواد و ترکیبات موجود در میوه‌ها بسیار مقوی و مغذی می‌شوند.

    مصرف میوه‌ها باعث می‌شود بیماریهای قلبی و عروقی کم شود و دیابت به حداقل رسیده ،وبیماری های سرطان و چاقی به صورت چشمگیری کاهش یابند، خلاصه به این نتیجه  می رسیم که عامل تامین ویتامین ها و مواد معدنی و فیبر میوه ها هستند.

    در میوه های خشک میزان کالری آنها نیز نسبت به میوه تازه زیاد بوده پس مصرف میوه‌های خشک باید به اندازه نیاز باشد.

    با توجه به اینکه میزان قند موجود در میوه های خشک بسیار بالا است در بدن ایجاد واکنش انسولینی می کند.

    C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2022-11-30T123047.869.jpg

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.