×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

موکت طرح قالی

در حال حاضر جایگزین کردن موکت طرح قالی به جای قالی های با قیمت بالا، بسیار به صرفه می باشد.

موکت طرح قالی، می تواند یک جایگزین مناسب برای انواع فرش باشد و راهکار مناسب و عالی برای کسانی است که تمایل به استفاده از فرش در منازل خود ندارند.

در واقع موکت طرح فرش می تواند هم کار موکت و هم کار فرش را انجام دهد و همچنین موکت طرح فرش، می تواند در بعضی اماکن عمومی مانند: ادارات و شرکت ها نیز استفاده شود.

برای اتاق خواب کودکان می توان به جای استفاده از فرش های اصلی، از موکت طرح قالی استفاده کرد و طرح و رنگ های متناسب با روحیه کودکان خریداری و پهن کرد.

در زندگی های امروزی، موکت طرح قالی اغلب در بسیاری از موارد جای فرش های دست بافت و ماشینی را گرفته اند که یکی از دلایل عمده این موضوع، قیمت مناسب تر موکت های طر قالی می باشد.

word image 212407 1 - ثروت به پیش پاهایم موکت شد -

موکت طرح پارکت پالاز

موکت طرح پارکت پالاز به واسطه جذابیت و تنوع در طرح و رنگ همواره یکی از محبوب ترین انواع کفپوش در کل دنیا است و نسبت به سرامیک، سنگ و کفپوش های مشابه برتری های خاصی دارد.

هرچند در سال های اخیر انواع گوناگونی از کفپوش ها بر اساس جنس و کاربرد به بازار عرضه شده است، اما موکت طرح پارکت پالاز نیز از این تغییر و تحول بی بهره نمانده اند و همچنان طرح های جدید و با کیفیت توانسته جایگاه خوبی در بازار پیدا کنند.

برای دست یابی به این هدف یعنی خرید یک موکت پارکتی با قیمت ارزان، عواملی همچون فروشگاه عرضه کننده، جنس و برند محصول، کیفیت و مرغوبیت کالا و عوامل این چنینی اهمیت پیدا می‌ کند.

word image 212407 2 - ثروت به پیش پاهایم موکت شد -

موکت عروسکی دخترانه

در بین تمامی افرادی که هر روزه به دنبال خرید موکت عروسکی دخترانه هستند، همیشه افرادی در بین خریداران موکت هستند که به دنبال طرحهای قدیمی دخترانه هستند که با شکل و شمایل کارتنها یا شخصیتهای معروف و محبوب بین دختران تولید شده اند.

به عنوان مثال شخصیتهای کارتونی برای دختران بسیار محبوب هستند، شرکتهای تولید کننده موکت با استفاده از طرحهای این شکلی مردم و بچه ها را مجذوب محصولات خود می کنند.

موکتهای طرحدار دخترانه می تواند بهترین انتخاب برای اتاق فرزندان شما باشد، موکتهای طرحدار در طرحهای مختلفی به بازار عرضه می شود که در تولید آنها تنوع بسیار بالایی وجود دارد و حتی بعضی از کارخانه های تولیدی این موکتها را با طرحهای سفارشی مشتریان نیز تولید می کنند.

word image 212407 3 - ثروت به پیش پاهایم موکت شد -

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.