چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 14 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • طعم خوش ثروت را با رب چشیدم!
    10 آذر 1401 - 19:33
    شناسه : 212416
    0

     افراد ثروتمند قبل از هرچیزی ذهن خود را اصلاح کرده ‌اند. یک روز تصمیم گرفته ‌اند تا ثروتمند شوند و در نتیجه خودشان را قانع کرده‌اند که لیاقت ثروتمند شدن را دارند، بنابراین زندگی خود را بر همین راستا تغییر داده ‌اند. من با فعالیت مستمر در حوزه انواع رب گوجه توانستم مشکلات مالی گذشته ام را برطرف نمایم، در ادامه شما هم با این حوزه سودمند بیشتر آشنا شوید.

    پ
    پ

    رب گوجه فرنگی یک و یک

    در تهیه انواع محصولات مختلف روشهای خاصی استفاده می شود تهیه رب گوجه فرنگی نیز به دو روش صنعتی و خانگی انجام می شود  یکی از کارخانه های تولید رب گوجه فرنگی یک و یک است.

    دارای شعبه های زیادی در اکثر استانهای صنعتی مانند اصفهان، تهران و شیراز است.

    کارخانه ی صنعتی یک و یک علاوه بر تولید رب گوجه محصولات دیگری نیز تولید می کند از این محصولات آبلیمو، خیار شور، مربا، انواع سسها و کنسرو  و کمپوت از مواد غذایی مختلف را می توان نام برد.

    برند یک و یک دارای عنوان یکی از 100 برند برتر در ایران می باشد و از شرکتهای معتبر به حساب می آید شعار تبلیغاتی این شرکت محصول درجه یک از مواد درجه یک است که نام برند آن نیز روایت از این شعار دارد.

    C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2022-11-30T131920.976.jpg

    رب گوجه فرنگی قرمز

    قیمت رب گوجه فرنگی قرمز در ارتباطی مستقیم با خود محصول گوجه فرنگی بوده و به راحتی با افزایش یا کاهش آن تغییر می یابد.

    معمولا عصاره های غلیظ شده میوه های مختلف از جمله گوجه فرنگی نسبت به میوه اصلی چندین برابر کاهش وزن یافته اند بنابراین از قیمت بالاتری نسبت به ماده اصلی برخوردار هستند.

    در گذشته های نه چندان دور در پایان فصل تابستان از بسیاری از خانه ها بوی رب تازه به مشام می رسید چرا که تهیه رب گوجه فرنگی در خانه طبیعتا مقرون به صرفه تر بوده و قیمت مناسب تری را به همراه دارد.

    با توجه به اینکه کشور ما ایران از لحاظ کشاورزی موقعیت بسیار خوبی دارد خرید رب گوجه فرنگی ایرانی در آمد زایی خوبی را برای کشور به ارمغان می آورد.

    اما امروزه به دلیل خانه های آپارتمانی، امکان تهیه رب در خانه کار دشواری است و بنابراین استفاده از رب های گوجه فرنگی آماده رواج بیشتری یافته است.

    C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2022-11-30T132331.933.jpg

     رب روژین شیشه ای

    باید بدانید که رب روژین شیشه ای فاقد چربی و دارای مقادیر چشمگیری ویتامین آ، بی و کا می باشد که اگر به روش درستی تهیه شده باشد می تواند برای بدن بسیار مفید باشد.

    باید بدانید که برای تهیه ی رب روژین شیشه ای، گوجه را تا زمانی که آبش تبخیر شود می گذارند بجوشد و بعد از آن صاف می کنند تا کاملا خالص شود.

    همچنین در زمان تهیه و پخت رب گوجه به آن روغن زیتون و نمک اضافه می کنند که البته برخی از برندها، شیرین کننده و چاشنی دیگری مثل شربت ذرت اضافه می کنند.

    رب روژین شیشه ای در قوطی های فلزی و کاملا بهداشتی و پلمپ شده در وزن های مختلف  تولید می شوند که متناسب با نیاز مشتری است.

    C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2022-11-30T131601.901.jpg

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.