جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41448 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • با افزایش توانمندی هام به رویایی که داشتم رسیدم
    12 آذر 1401 - 23:17
    شناسه : 212453
    0

    کسب مهارت‌ها هم یکی از عوامل موثر در موفقیت است. مهارت‌ها می‌توانند شما را در موقعیت‌های شغلی مختلف موفق‌تر کنند و پایتان را به جاده‌های تازه‌ای در زندگی باز کنند که امکان موفقیت را بالا می‌برند. شرکت در دوره‌های مختلف و تجربه‌کردن، راه‌هایی برای افزایش توانمندی‌ها هستند. اگر در سنین جوانی هستید که حتما با شرکت در دوره‌های آموزشی مختلف سعی کنید به مهارت‌هایتان اضافه کنید. اگر هم جوانی را پشت سر گذاشته‌اید، باز هم دیر نیست. مهارت‌های مختلف زینت زندگی‌تان می‌شوند و شما را در زمینه‌های گوناگون موفق‌تر می‌کنند. شک نداشته باشید. یکی از محصولاتی که همواره با سود خوبی همراه است گرد می باشد در ادامه به چند نوع پر طرفدار آن می پردازیم.

    پ
    پ

    گردو گیلان

    قیمت گردو گیلان در فصل های مختلف سال می تواند متفاوت باشد و دچار نوسان در بازار خرید و فروش شود گردو گیلان باید با متناسب با منطقه جغرافیایی گیلان و از کیفیت و باردهی بالایی برخوردار است.

    آب و هوای گیلان برای کاشت درخت گردو بسیار مناسب است باغداران زیادی به کاشت گردو گیلام مشغول هستند.

    شاید افرادی فکر کنند که آب و هوای گیلان مناسب برای گردو نباشد اما جالب است بدانید گیلان در معرض بادهای شدید قرار دارد به همین دلیل رطوبت کم می شود و این فرایند باعث کاهش آفت شدید درختان می شود.

    word image 212453 1 - با افزایش توانمندی هام به رویایی که داشتم رسیدم -

    گردو روسی

    قیمت گردو روسی از مواردی است که در هنگام خرید به آن توجه می شود و جالب است بدانید که این محصول علاوه بر کیفیت، قیمت مناسبی دارد.

    گردو روسی یکی از محصولاتی است که خواص فراوانی برای بدن دارد همه ما کم و بیش درمورد خواص آن می دانیم اما در این مقاله کمی دقیق تر آن را مورد بررسی قرار می دهیم.

    گردو علاوه بر مزه ی خوبی که دارد دارای خواص فوق العاده ای می باشد به همین دلیل از آن در بسیاری از غذاها، شیرینی ها، کیک ها، دسرها و غیره استفاده می شود.

    گردو از مواردی است که ارزش غذایی زیادی دارد و می تواند انرژی بالایی به بدن بدهد گردو سرشار از آنتی اکسیدان، ویتامین، فیبر و ویتامین می باشد که برای بدن ضروری هستند.

    word image 212453 2 - با افزایش توانمندی هام به رویایی که داشتم رسیدم -

    گردو تویسرکان

    قیمت گردو تویسرکان در شروع فصل برداشت گردو ,با قیمت پایان فصل برداشت تفاوت دارد و عرضه این محصول نوبرانه است و فصل کوتاهی دارد.

    گردو با پوست سبز رنگ در سال 1401 در اواخر فصل تابستان با شروع فصل برداشت در بازار عرضه شد.

    گردو با پوست سبز رنگ و تقریبا ضخیمی از درخت برداشت می شود و بعد از گذشت تقریبی 3 تا 7 روز این پوست ها را جدا می کنند.

    در آغاز فصل برداشت به صورت نوبرانه با پوست سبز رنگ عرضه می شود. پوست سبز رنگ گردو خاصیت های درمانی و خوراکی فراوانی دارد .

    از جمله دم نوش پوست سبز گردو و دمنوش برگ درخت گردو برای کنترل دیابت است از پوست سبز رنگ گردو برای رنگ کردن مو استفاده می شود.

    word image 212453 3 - با افزایش توانمندی هام به رویایی که داشتم رسیدم -

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.