شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • خرمای شیرین و زندگی شیرین تر با آن
    12 آذر 1401 - 23:30
    شناسه : 212463
    0

    چه بسا افرادی که شغل بسیار مناسبی داشته اما با گذشت زمان نتوانسته‌اند به ثروت مناسبی برسند. به همین دلیل قبل از هر کار و فعالیتی ابتدا باور‌های خود را قوی کرده و خود را برای کسب درآمد آماده کنید. کسب درآمد از طریق خرما یکی از بهترین روش هاست.

    پ
    پ

    خرما زاهدی درجه یک

    انواع خرماها را می توان به صورت بسته بندی در وزن های مختلف به فروش رساند اما خرمای زاهدی جزء آن دسته است که هم به صورت جزئی هم به صورت عمده به فروش می رسد. شرکت ما نیز با خرید بهترین انواع خرماها به ویژه خرما زاهدی درجه یک از بهترین باغداران سراسر کشور سعی بر آن دارد که بهترین محصول را به دست مصرف کننده و مشتری خود برساند. کارکنان ما بعد از خرید محصول، خرماها را از نظر کیفیت و مرغوبیت طبقه بندی و بهترین محصول انتخابی را پس از بسته بندی در سایت عرضه می کنند. شما مصرف کننده محترم می توانید با مراجعه به سایت و ارتباط با کارشناسان و مشاوران مجرب ما بهترین محصول را انتخاب و در کوتاهترین زمان درب منزل تحویل بگیرید.

    word image 212463 1 - خرمای شیرین و زندگی شیرین تر با آن -

    خرما زاهدی تازه

    فصل برداشت خرما زاهدی تازه در ایران از ابتدای شهریور تا پایان شهریور ماه ادامه دارد و قیمت خرما زاهدی در این مدت به کمترین میزان خود خواهد رسید. خرمای زاهدی به دو صورت خشک، نیمه خشک و تر در بازار موجود است که هر کدام قیمت و بازار فروش خاص خود را دارند. از جمله مهم ترین عوامل موثر بر قیمت خرما زاهدی می توان به نوع بسته بندی، حجم خرید، بازه زمانی خرید، منطقه تولید اشاره کرد. واسطه ها یکی از دلایل اصلی متغیر بودن قیمت خرمای خشک زاهدی در بازار هستند. این افراد خرما زاهدی تازه را از عرضه کننده اصلی خریداری کرده و پس از افزودن هزینه های جانبی، همان محصول را به خریدار نهایی تحویل می دهند.

    word image 212463 2 - خرمای شیرین و زندگی شیرین تر با آن -

    خرما زاهدی بوشهر

    مراکز فروش انواع مواد غذایی و خشکبار در بوشهر خرما زاهدی مرغوب و درجه یک را در حجم های عمده به مشتریان ارائه می کند. یکی از معتبر ترین و بزرگ ترین ارائه کنندگان و مراکز پخش و فروش انواع مواد غذاییو خشکبار درجه یک این مجموعه تجاری می باشد که با کیفیت ترین خرما زاهدی بوشهر را برای مشتریان عمده به فروش می رساند و با فروش محصولات مرغوب توانسته رضایت مشتریان را همواره بدست آورد. این مجموعه سالهای زیادی در این زمینه مشغول فعالیت می باشد که علاوه بر تامین نیاز بازار داخلی توانسته حجم بالایی از این محصولات را به کشورهای خارجی صادر کند و به این واسطه ارز آوریهای گسترده ای را برای اقتصاد کشور به همراه داشته باشد.

    word image 212463 3 - خرمای شیرین و زندگی شیرین تر با آن -

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.