×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

word image 212549 1 scaled - برسی شرکت اتومبیل سازی فراری، برندی همراه با رنگ قرمز! -

برند فراری، بزرگ ترین شرکت اتومبیل سازی ایتالیایی به حساب می آید که خیلی از افراد اگر به دنبال یک اتومبیل قدرتمند و پر سرعت هستند، نام فراری را خیلی سریع در ذهن خود پردازش می کنند. ما را با برسی بیشتر کارتل فراری همراهی کنید.

فراری تقریبا ۸۰ سال از فعالیت پر سر و صدای آن می گذرد و هر سال بهتر از سال قبل عمل می کند. این کمپانی اولین اتومبیل خود را در سال ۱۹۴۰ وارد بازار جهانی کرد و از همان اول توانست نظر افراد را نسبت به تولید خود جلب کند.

این کارتل بزرگ تا مدت ۷ سال اتومبیل های خود را با برند های مختلفی منتشر کرد ولی سرانجام در سال ۱۹۴۷ نشان برند خود را مشخص و در بازار اتومبیل سازی ثبت نمود.

این کمپانی در سال های مختلف توانست موفقیت های بسیار زیادی را به نام خود کسب کند. سال ۲۰۱۴: قدرتمند ترین برند اتومبیل سازی در جهان.سال ۲۰۱۸:لقب گران ترین اتومبیل جهان با قیمت ۷۰ میلیون دلار.

این فقط دو مورد از موفقیت های این شرکت چند ملیتی می باشد. این کارتل در طول تاریخ در تلاش بود که همیشه یک تیم مسابقه ای داشته باشد و در عرصه فرمول یک توانست بزرگ ترین تیم مسابقه ای شود.

اگر به برند شرکت فراری توجه داشته باشید، می بینید که یک اسب تکتاز هست و این نشانگر لوکس بودن، سرعت و ثروت است.

تاریخچه برند فراری

شرکت فراری توسط انزو فراری تاسیس شد. جالب است بدانید که آقای فراری اصلا علاقه به تولید اتومبیل های خانوادگی و جاده ای نداشت. آقای فرای از همان اول علاقه بسیار زیادی به مسابقات اتومبیل رانی داشت و از همان اول بیشتر تمرکز خود را بر روی اتومبیل های مسابقه ای گذاشته بود.

قبل از تبدیل شدن به تیم مسابقه ای فراری، نام آن ها تیم مسابقه ای آلفا رومئو بود و پس از مدتی آلفا رومئو منحل شد . سرانجام در سال ۱۹۳۸ آقای فراری این تیم را مجدد به راه انداخت و خود پشت میز مدیرعاملی این تیم نشست.

در سال ۱۹۳۹ شرکت فراری از آلفا رومئو جدا شد. البته شرطی برای فراری گذاشتند که کارتل فراری آن را قبول کرد. شرط این بود که فراری به مدت ۴ سال از برند فراری برای تیم مسابقه ای خود استفاده نکند. پس از گذشت چند روز در شهر میلان دفتر فراری تاسیس شد.

این کمپانی تازه تاسیس شده در زمینه ماشین آلات و اکسسوری های هواپیما فعالیت می کرد. شاید به دنبال این هستید که اولین خودرو اسپرت فراری در چه زمانی ساخته شد؟. اولین اتومبیل تمام اسپرت این کمپانی بزرگ در سال ۱۹۴۰ تولید شد. نام این اتومبیل فراری TIPO 815 می باشد که همزمان با شروع جنگ جهانی به تولید انبوه رسید و جنگ جهانی تاثیر بسیار زیادی داشت بر فروش این اتومبیل داشت.

این شرکت حتی در سال ۱۹۴۳ توسط متحدین بمب باران شد و مجدد ساخته شد. اولین اتومبیل با برند فراری که در سال ۱۹۴۷ رونمایی شد، فراری اس ۱۲۵ نام داشت.

انزو فراری برای تامین بودجه از سر گیری حیات اسکودریا فراری، این ماشین‌ها را تولید می‌کرد و به فروش می رساند. او از این کار اصلا رضایت نداشت. پس از تلاش‌های فراوان این شخص بزرگ ، در سال ۱۹۶۰، این کمپانی با نام SEFAC S.p.A.، فعالیت خود را دوباره شروع کرد.

فراری از همان اول مشخص بود به دنبال یک سکوی پرش است و سرانجام در سال ۱۹۶۹ سکوی پرش خود را پیدا کرد . کمپانی فراری ۵۰ درصد سهام خود را به کمپانی فیات فروخت و این شراکت بزرگ کاملا به سود فراری تموم شد.

در سال ۱۹۸۸ آقای فراری اتومبیل فراری ۴۰ را تولید کرد تا قبل از مرگش در همان سال، شاهد این اتومبیل باشد. مدل انزو به مدت دو سال تولید شد و در سال ۱۹۹۰ این اتومبیل به بیشترین محصول تولید شده توسط شرکت فراری نام گرفت.
به گفته تاریخ نویسان ۴۰۰ دستگاه تولید شد که ۳۹۹ دستگاه به قیمت ۴ هزار یورو به فروش رسید. همچنین آخرین دستگاه تولید شده را به عنوان خیریه به موزه واتیکان اهدا کردند.

کمپانی فراری نامی است که وقتی اسم گران قیمت ترین اتومبیل های جهان به گوش می رسد، همگی افراد با آن آشنایی خاصی دارند. کارخانه فراری در شمال کشور ایتالیا به شکل ال مانند ساخته شد و تنها شامل کارخانه اتومبیل سازی نیست بلکه رستوران هم با نام فراری شامل می شود.

آقای انزو فرای به قدری اعتبار در جهان کسب کرده بود که تمامی افراد دنیا آن را می شناسند. این اعتبار به گونه ای بود که وقتی فیات ۸۵ درصد این کارتل بزرگ را خریداری کرد، تضمین کرد که هیچگونه مشکلی در ریسینگ کمپانی فراری ایجاد نخواهد شد.

word image 212549 2 scaled - برسی شرکت اتومبیل سازی فراری، برندی همراه با رنگ قرمز! -

رابطه فراری با رنگ قرمز!

همانطور که میدانید، اکثر اتومبیل های فراری به رنگ قرمز می باشند . مثال اگر این شرکت ۲۰ اتومبیل تولید کند، حداقل ۱۵ اتومبیل این شرکت با رنگ قرمز می باشد. این به پیشینه فراری در مسابقات و زمانی که فدراسیون اتومبیل رانی، قرمز را به عنوان رنگ کشور ایتالیا تعیین کرد، بازمی‌گردد. با سرچ کردن بیشتر در گوگل، بیشتر آشنا خواهید شد.

شرکت فراری در سال ۲۰۱۳ فقط ۷۰۰۰ اتومبیل روانه بازار فروش کرد یعنی تقریبا ۵ درصد کمتر از سال ۲۰۱۲. نکته جالب تر این است که در سال ۲۰۱۳ مشخص شد که سود این کارتل ۵ درصد بیشتر از سال ۲۰۱۲ افزایش یافته است. در همان سال کمپانی فراری با این شعار پیش رفت( تولید کمتر، سود بیشتر).

بزرگ ترین بازار فراری

فراری پس از جهانی شدن، توانست اعتبار بسیار زیادی در جهان کسب کند به گونه ای که در آمریکا ۲۰۳۵ خودرو به فروش رساند ، در کشور بریتانیا ۶۷۷ خودرو به فروش رساند. نکته جالب این است که در ایتالیا فقط ۲۰۵ اتومبیل تولید کرد و به فروش رساند. اکنون که خودروی قدرتمند پروسانگ فراری رونمایی شده است، پیشبینی می شود بسیاری از افراد که از این شرکت روی گردان بودند نیز به این شرکت علاقه مند شوند.

شخصی سازی در شرکت فراری

شخصی سازی یکی از نکاتی است که هر فرد دوست دارد هر چیزی را خریداری می کند، شخصی سازی کند و طبق سلایق خود باشد. کمپانی فراری این امکان را می دهد که مشتری طبق خواسته خود، یک اتومبیل را خریداری کند. به گونه ای که به فروشنده حتی انتخاب جنس بدنه اتومبیل هم می دهد. در حال حاضر می توان گفت شرکت فراری بیشترین امکانت برای شخصی سازی اتومبیل در اختیار مشتریان خود قرار می دهد که شما به رجوع به جزئیات، حتما شگفت زده خواهید شد.

word image 212549 3 scaled - برسی شرکت اتومبیل سازی فراری، برندی همراه با رنگ قرمز! -

شایعه های فراوان در مورد لوگو بی نظیر فراری

اخبار و شایعه ای در مورد لوگو فراری پخش شده است که برخی می گویند علامت مربوط به شهر اشتوتگارت است و افراد دیگر می‌گویند، انتخاب این لوگو به این علت بوده است که خانواده کنت فرانسیسکو باراکا اسب‌های زیادی نگهداری می‌کردند زیرا اسطبل بسیار بزرگی داشتند.همچنین عده‌ای معتقدند وی این لوگو را از روی یک هواپیمای سقوط کرده آلمانی که نشان شهر اشتوتگارت را بر روی خود داشته، الهام گرفته است. نکته جالب که باید درمورد شهر اشتوتگارت آلمان بدانید این است که یک لغت قدیمی آلمانی به معنای مزرعه است که در ایتالیایی scuderia تلفظ می شود.

فراری در سال های آینده تمامی افراد را متعجب خواهد کرد . زیرا مدیر عامل این شرکت وعده های بسیار زیادی برای مشتریان داده است.

سخن پایانی

در آخر باید گفت که کارتل محبوب فراری، خصوصیات بسیار زیادی دارد و برای توضیح دادن تمامی خصوصیات، با تعداد شاخه دیگر رو به رو می شویم. یعنی می توان گفت که توضیح دادن کامل شرکت فراری، بسیار زیادی وقت بر است. ما در این برسی شما افراد را با نکات بسیار کلیدی آشنا کردیم که برای یک آشنایی با شرکت پرطرفدار فراری کافی است.

امیدوارم این مطلب برای شما افراد بسیار کاربردی واقع شده باشد و نظر شما افراد را نسبت به خود جلب کرده باشد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.