×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 7 خبر

word image 212563 1 scaled - برسی شرکت مرسدس بنز، الماس اتومبیل سازی جهان -

تاریخچه شرکت مرسدس بنز

کمپانی مرسدس بنز برای اولین بار در سال 1926 پایه گذاری شد و از همان اول اسم های متعددی داشت و خیلی از افراد این شرکت را با نام دایملر بنز می شناسند.

این شرکت بزرگ توسط دو شرکت تشکیل شده است. یعنی دو شرکت دایملر موتورن و بنزاند سی با یک دیگر قرار دادی را امضا کردند که با یک دیگر تلفیق پیدا کنند و به بزرگ ترین کمپانی اتومبیل سازی در جهان تبدیل شوند. لازم به ذکر است که کمپانی های نام برده شد، اولین شرکت های دنیا هستند که در تولید اتومبیل های بنزینی سر رشته داشتند.

نظریه تاسیس این شرکت توسط دو فرد با نام های ویلهم میباخ و گاتلیب دایلمر در سال 1890 پایه ریزی شد و همچنین این شرکت در شهر اشتوتگارت آلمان تاسیس شد .

کمپانی مرسدس بنز برای اولین بار نخستین کالاسکه ی درون سوز را اختراع نمود و خیلی از تاریخ نویسان کمپانی بزرگ مرسدس بنز، آن را کالاسکه ی بدون اسب نام گذاری کرده اند و شما افراد با وارد شدن به تاریخچه این کمپانی، با چنین مطالب جالبی زیاد رو به رو خواهید شد.

اندکی بعد این شرکت توانست اولین اتومبیل 4 چرخ را در صنعت اتومبیل سازی با پیشرانه 4 ضرب تولید کند. همچنین این شرکت خیلی زود توانست این اتومبیل را در بازار فروش قرار دهد و سرانجام در سال 1900 دایملر در گذشت.

در آن سوی گوی شرکت بنزاند سی در حال پیشرفت بود و برای اولین بار در سال 1885 اتومبیل 3 چرخ درون سوز را تولید کرد. این اتومبیل تقریبا 1 سال بعد یعنی در سال 1886 نام این اتومبیل را به ثبت رساند. اتومبیل موتور واگن بنز.

جنگ جهانی اول

خیلی از افراد با جنگ جهانی آشنای دارند و می دانند این جنگ چه تاثیر بر روی صنعت های مختلف در دنیا گذاشت. در سال 1926 دو شرکت بنز اند سی با مرسدس ( نام دختر جلینک) ادغام شدند و نام این کمپانی به مرسدس بنز تغییر پیدا کرد. خیلی از افراد با این موضوع آشنا هستند که به قدری جنگ جهانی تاثیر های مضری به همراه خود داشت، که خیلی از شرکت های بزرگ دنیا که با یک دیگر ترکیب شدند و پس از چند دهه ورشکست شدند.

در سال 1998 شرکت مرسدس بنز دست از تلاش برنداشت و بزرگ ترین شرکت اتومبیل سازی آمریکایی یعنی کرایسلر را خریداری نمود.

بعد ها کمپانی های مرسدس بنز، آئودی و بی ام دبلیو به یک خانواده سه نفره نام نهاده شدند که برترین کمپانی های اتومبیل سازی در جهان به حساب می آیند. در حال حاضر این 3 کمپانی برترین شرکت های اتومبیل سازی آلمانی در جهان هستند که بیشتر به فر تولید اتومبیل های لوکس می باشند.

مرسدس بنز در زمینه ای بسیار زیادی فعالیت دارد و کمپانی محبوب مرسدس بنز در زمینه ی: تولید خودرو،کامیون،اتوبوس،تولید موتورهای درون سوز برای ماشین آلات نظامی و همچنین لیزینگ،بیمه و تعمیرات خودرو فعالیت دارد.

word image 212563 2 scaled - برسی شرکت مرسدس بنز، الماس اتومبیل سازی جهان -

بازاریابی مرسدس بنز

درآمد زایی یک کمپانی به دلیل کسب کردن اعتبار در بین تمامی افراد دنیا می باشد. البته لازم به ذکر است که سال های طولانی برای کسب اعتبار باید خرج شود. تجربه ای که باعث کسب اعتبار میان افراد می شود یکی از بزرگ ترین عامل های درآمد زایی در جهان اتومبیل سازی به حساب می آید.

درحال حاضر در صنعت اتومبیل سازی رقابت بسیار زیادی است و از کشور های اروپایی گرفته تا حتی کشور های آمریکایی، به دنبال موفقیتی هستند که بتوانند نظر تمامی مشتریان را نسبت به کمپانی های خود جلب کند. همچنین به دنبال تولید یک محصول بسیار نو و کارآمد می باشند.

هر کمپانی عواملی خاصی را برای فروش خاص خود دارد ولی بزرگ ترین عوامل کمپانی دوست داشتنی شرکت مرسدس این می باشد که تمرکز آن بر روی بازاریابی بر حسب نیاز جامعه است که باعث افزایش فروش هر روزه این شرکت شده است.

مرسدس بنز پیام جالبی برای مشتریان خود دارد (یا بهترین یا هیچی).

مرسدس سعی می کند که طبق سلایق هر فرد تولید خود را افزایش دهد. مثال برای سنین جوان اتومبیل های دیجیتال تر با طراحی های لوکس و همچنین خشن تولید می کند. اما برای سنین مسن تر طراحی های جالب و کلاسیک را استفاده می کند.

کمپانی مرسدس در تلاش است تا اتومبیل هایی ایجاد کند که به تواند هر فرد را خشنود کند و هیچگونه مشکل با ماشین خود در طول روز نداشته باشد. امروزه مشکلات زیست محیط تاثیر بسیار زیادی بر روی افراد دارد و به همین دلیل کمپانی مرسدس در تلاش است تا تمامی اتومبیل های خود را به صورت کاملا الکتریکی تولید کند تا از این طریق مشکلات زیست محیطی را کاهش دهید و همچنین باعث شود تا سوخت های فسیلی ذخیره شوند.

کمپانی مرسدس بنز بر روی مشتریان ثروتمند هم تمرکز دارد و این اجازه را می دهد تا با خرج کردن پول پیشتر، اتومبیلی را برای آن ها تولید کند که از نظر طراحی ، مطابق خواسته او باشد. این شخصی سازی از طراحی بیرونی گرفته تا حتی نخ تودوزی داخل این اتومبیل.

مشتریان این شرکت خاص هستند وبرای خرید اتومبیل سلیقه بسیار زیادی به خرج می دهند. بنابراین کمپانی فلسفه ی خودروهای خود را برای آن ها نمایان میسازد و از این طریق میتواند مشتری مداری و همچنین جذب مشتری داشته باشد چون می دانند مشتریان این شرکت به دنبال اتومبیلی به منظور تنها جا به جایی نیستند.

این شرکت در زمینه تجارت الکتریکی هم سر رشته دارد و از این طریق هم کمپانی درآمدزایی دارد.

عوامل بسیار زیادی در بخش درآمد زایی این کمپانی گفته شد و حال ما آخرین عامل هم برای شما نام می بریم. سعی بالای شرکت برای رقابت با کمپانی های دیگر بر سر خدمات پس از فروش است. در حال حاضر این کمپانی مقام اول خدمات پس از فروش را به خود اختصاص داده است.

word image 212563 3 scaled - برسی شرکت مرسدس بنز، الماس اتومبیل سازی جهان -

مفهوم برند مرسدس بنز

برند ستاره ای شکل سه پره ای مرسدس بنز، نشان تسلط این کمپانی بر روی زمین، آسمان و دریا می باشد. این نشان می دهد که کمپانی مرسدس در تلاش است تا بر روی زمین ، آسمان و دریا تسلط داشته باشد و تولید های خود را گسترش دهد. این نشان برای اولین بار در سال 1937 طراحی شد.

سخن پایانی

در آخر باید گفت که مرسدس بنز یکی از بزرگ ترین شرکت های اتومبیل سازی در جهانی می باشد که در این صنعت بسیار پیشرفت کرده است. این شرکت نظر هر فرد را نسبت به تولیدات خود جلب می کند و در حال حاضر نام الماس اتومبیل سازی جهان را تقریبا 1 قرن است که در اختیار دارد و به هیچ عنوان از دست نداده است.

امیدوارم این مطلب برای شما افراد بسیار مفید و کاربردی بوده باشد.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.