×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر

word image 212564 1 scaled - معرفی و آشنایی با شرکت ریلمی، یکی از بزرگ ترین شرکت های چند ملیتی -

برای آشنایی بیشتر با کمپانی ریلمی چین، پیشنهاد می کنم تا آخر این برسی ما را همراهی کنید و شناخت خود را از این کمپانی بسیار معروف را بالا ببرید.

تایخچه شرکت ریلمی:

کمپانی ریلمی اولین بار در سال 2018 در کشور چین تاسیس شد و توانسته است در طی 4 سال به یکی از کمپانی های غول تولید کنند تلفن همراه تبدیل شود. همچنین نظر خیلی از افراد را نسبت به محصولات خود جلب کرد.

خیلی از افراد برای خرید محصولات الکتریکی و هوشمند، به این شرکت معتبر چراغ سبز نشان می دهند و این نشان دهنده یک عملکرد عالی از سوی کمپانی ریلمی می باشد.

شرکت ریلمی هم مانند کمپانی های شیائومی و هواوی توانست در کم ترین زمان ممکن به یک برند محبوب تبدیل شود. این اتفاق خوشایند ، دو دلیل دارد.

دلیل اول: تولید اسمارت فون های با کیفیت و همچنین مقدار هزینه ای که برای خرید تلفن همراه پرداخت می کنید کاملا متناسب با کیفیت اسمارت فون می باشد.

دلیل دوم: نوآوری و فناوری بسیار قدرتمند ، که در انتخاب موبایل مناسب بسیار نکته قابل توجه ای می باشد.

کمپانی ریلمی اوایل سال تاسیس خود زیر نظر شرکت معروف شیائومی کار خود را پیش می برد و پس از مدتی یک عضو معروف به نام شرکت الکتریکی بی بی کی تمامی سهام این شرکت را از کمپانی بسیار معروف شیائومی خریداری کرد.

ریلمی که به تازگی توانسته بود اسم و رسمی برای خود در دنیا پیدا کند، بسیار از این اتفاق متعجب بود. کمپانی ریلمی هم مانند شرکت وان پلاس، اوپو، ویوو و…… عضو این شرکت شد.

کمپانی بی بی کی چیست؟

شرکت بی بی کی یکی از شرکت های الکتریکی دنیا است .

این کمپانی توانسته است در عرصه لوازم الکتریکی عملکرد بسیار خوبی داشته است. حال این شرکت سعی می کند تا کمپانی های که زیر عرصه شرکت های مختلف بزرگ می شوند را جمع آوری کند و تمامی سهام آن را برای خود بخرد.

مهم ترین نکته این کمپانی این می باشد که فقط اسپانسر این شرکت ها می باشد و تبلیغات بزرگی درمورد این کمپانی های بزرگ در دنیای لوازم الکتریکی ایجاد می کند.

تمامی سعی کمپانی بی بی کی این است که شرکت های کوچک را به یک شرکت بزرگ و قابل احترام تبدیل کند.

برترین اسمارت فون هایی که می تواند از کمپانی دوست داشتنی ریلمی خریداری کنید

برترین موبایل های ریلمی که می توان به آن اشاره کرد: ریلمی GT Master Edition،ریلمی ۷ پرو،ریلمی نارزو ۳۰ فایوجی و…… می باشند . این مدل ها برترین موبایل های شرکت ریلمی هستند که واقعا از هم نظر عالی و باکیفیت هستند .همچنین ارزش خریدن دارند.

word image 212564 2 scaled - معرفی و آشنایی با شرکت ریلمی، یکی از بزرگ ترین شرکت های چند ملیتی -

دلیل شهرت بالای شرکت ریلمی در بین موبایل های هوشمند شرکت شیائومی

همانطور که گفته شد کمپانی محبوب ریلمی یکی از شرکت هایی می باشد که در گذشته مانند شرکت پوکو زیر نظر کمپانی شیائومی کار خود را پیش می برده است و این کمپانی عملکردی باورنکردنی از خود به نمایش گذاشته است.

ریلمی توانسته است نظر تمامی افراد را نسبت به خود جلب کند. شرکت شیائومی از کمپانی ریلمی خواستار بود که جدید ترین و هوشمند ترین موبایل های گیمینگ را تولید کند.

کمپانی محبوب ریلمی واقعا عملکرد بسیار خوبی داشت ولی بعد از مدتی که شرکت بی بی کی سهام کامل این شرکت را از شیائومی خریداری کرد، شرکت بی بی کی از این شرکت خواست در تنها در ساخت موبایل های گیمینگ عمل نکند و در ساخت اسمارت فون های دیگر هم عملکرد از خود به جای بگذارند.

سخن پایانی:

در آخر باید گفت که شرکت ریلمی یکی از کمپانی های دوست داشتنی و عالی دنیا است.

ریلمی در ساخت و تولید موبایل های هوشمند عملکردی خارق العاده از خود نشان داده است .همچنین توانسته است موفق شود.

این شرکت محبوب با وجود اینکه هنوز زیر نظری یک شرکت الکتریکی کار می کند، ولی باز هم با وجود این اتفاق قول داده است که خیلی زود و سریع قصد دارد تا خود را به یک شرکت مستقل تبدیل کند.

امیدوارم این مطلب برای شما افراد بسیار مفید و کاربردی بوده باشد. همچنین اطلاعات شما افراد را از کمپانی ریلمی بالا برده باشیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.