×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر

آموزش دوخت بالش عروس

برای آموزش دوخت بالش عروس ، معمولا یک ابعاد استانداردی وجود دارد. این ابعاد با طول 50 و قطر 18 سانتی متر می باشد همچنین می توانید با قطر 30سانت هم این بالش را بدوزید که بستگی به سلیقه فرد دارد. اگر بالش لوله ای با پشم شیشه در سایز های خیلی بزرگ دوخته شود مناسب برای تختخواب است زیرا سبک می باشد. اگر این نوع بالش با پشم گوسفندی و پر، پر شده باشد مناسب تختخواب نمی باشد، زیرا وزن آن خیلی سنگین می شود و حمل کردن آن دشوار می باشد.

روبالشتی یکی از ضروریات های زندگی برای همه ی انسان می باشد. بیشتر خانم ها برای راحتی خود روبالشی آماده خریداری می کنند. اگر اکثر خانم ها وقت و حوصله دوختن رو بالشی را داشته باشند و آن را بدوزند بسیار به صرفه تر و مناسب می باشد. برای دوخت رو بالشی و بالش لوله ای سنتی اولویت اول نیاز به چرخ خیاطی و بعد از آن به پارچه، قیچی، نخ هم رنگ پارچه و سوزن می باشد. روبالشی همانطور که از نامش پیداست به عنوان پارچه رویی از آن استفاده می شود که آن را دوخته و بر روی بالشت قرار می دهند که زیبایی چشمگیری به بالش می دهد.

word image 212580 1 - با دریافت این آموزش ها به ثروت دست یافتم -

آموزش بستن روسری لاکچری

همانطور که همه می دانید این محصولات مدلها، طرحها و رنگهای بیشماری دارند که کاملا متفاوت می باشند و به مدلهای مختلف می توان آنها را سر کرد و آموزش بستن روسری لاکچری را در تمامی صفحات مجازی پیدا کرد.

اغلب بانوان فقط یک یا نهایت دو مدل بستن شال و روسری چهارگوش قواره بزرگ را بلد هستند که متاسفانه همیشه با همین مدلهای تکراری در مجالس و جوامل حظور می یابند در صورتی که تنوع دادن در بستن شال و روسری نشانه ی آراستگی و خوش ذوق بودن خانمها و زیبایی ظاهر آنها می باشد. یکی از مدلهای معروف بستن روسری قواره بزرگ این گونه می باشد که طوری آن را بر روی سر قرار دهید که دو طرف آن برابر باشد و زیر صورت و مقابل گلویتان را با گیره ای محکم نمایید و سپس یک طرف را به پشت گردن هدایت نمایید و به آن طرف دیگر گره بزنید و گره را در زیر روسری صورتی مخفی نمایید.

word image 212580 2 - با دریافت این آموزش ها به ثروت دست یافتم -

آموزش دوخت حوله تن پوش بدون الگو

در ادامه ی مطلب آموزش دوخت حوله تن پوش بدون الگو را بیان می کنیم.

در ابتدا لازم است که حوله ی استخری را از وسط با قیچی نصف کرده و با همان نصفش می توانید، کلاه را بدوزید. سپس حوله ی نصف شده را تا زده و از یک طرف عرض مسنطیل با سوزن ته گرد ببندید و با چرخ خیاطی لبه ی سوزن زده را بدوزید و بعد با دوخت زیگزاگ آن را بدوزید تا ریش ریش نشود.

حالا کلاه را برگردانید و حوله ی بدنی که کنار گذاشته بودید را پهن و کلاه را دقیقاً به وسط حوله با سوزن ته گرد وصل کنید سپس با دوخت زیگزاگ می توانید کلاه را به آن بدوزید و در نهایت به راحتی توانستید حوله ی کلاه دارتان را بدوزید.

word image 212580 3 - با دریافت این آموزش ها به ثروت دست یافتم -

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.