×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر

سینمای بالیوود هر ساله فیلم‌های زیادی را منتشر می‌کند که مورد علاقه مردم کشور هند و سایر کشورها هستند.بالیوود دومین سینمای بزرگ جهان است که عمدتا فیلم‌هایی در سبک احساسی و درام می‌‌سازد. البته این نظر تا همین 10 سال پیش کاملا درست بود. اما در سال‌های اخیر بالیوود در ژانرهای دیگر نیز پیشرفت چشمگیری داشته. وجود برترین فیلمهای هندی سال 2022 در ژانرهای متفاوت نیز گواه این موضوع هستند. اگر‌ به دنبال جدیدترین فیلم های جدید هندی می‌گردید می‌توانید به سایت ناب مووی مراجعه کنید و از طریق این سایت تماشا و دانلود کنید.

word image 212605 1 - ناب مووی - جدید فیلم آرآرآر

فیلم آر آر آر،خیزش غرش آتش Rise Roar Revolt یا به صورت مخفف RRR؛خبر رسمی تولید فیلم در ماه مارس 2018 اعلام شد و عنوان موقت آرآرآر (RRR) با اشاره به راجامولی، رام چاران و راما رائو انتخاب شد؛ عنوانی که بعدا رسمی شد چون راجامولی احساس کرد نامی جهانی و ورای زبان‌ها برای فیلمی با چنین مقیاس تولیدی ضروری است. فیلم جدید هندی اکشن درام حماسی هندی به زبان تلوگو محصول سال 2022 به نویسندگی و کارگردانی اس اس راجامولی است که فیلم را با ویجایندرا پراساد نوشته‌است و توسط دی‌وی‌وی انترتینمنت تولید شده‌است.تهیه کنندگیه فیلم برعهده‌ی کی. وی. وجایندرا پراساد می‌باشد. موسیقی فیلم توسط ام. ام. کیراوانی اجرا شده است. در این فیلم ان.تی راما رائو جونیور، رام چاران، اجی دیوگن، آلیا بات، شریا سارن، ساموتیراکانی، ری استیونسون، آلیسون دودی و اولیویا موریس ایفای نقش می‌کنند. مدت زمان فیلم 182 دقیقه و امتیاز خوبه 8/10 را از سایت IMDb کسب کرده است.‌آرآرآر با بودجهٔ 550 کرور72 میلیون دلار پرهزینه‌ترین فیلم هندی در زمان اکرانش است. این فیلم ابتدا برای اکران در سینماها در 30 ژوئیه 2020 برنامه‌ریزی شده بود که به دلیل تأخیر در تولید و دنیاگیری کووید-19، بارها به تعویق افتاد. آرآرآر در 25 مارس 2022 در سینما اکران شد و با ستایش منتقدان برای اجراها، به ویژه راما رائو و چاران، و فیلمنامه راجامولی، روبرو شد و با فروشی بالغ بر 240 کرور 31 میلیون دلار در سراسر جهان در نخستین روز اکران، رکورد بالاترین فروش افتتاحیه برای یک فیلم هندی را شکست.

word image 212605 2 - ناب مووی - جدید آرآرآر با تحسین جهانی منتقدان هندی و غربی روبرو شد. ستایش برای فیلمنامه و کارگردانی آن توسط راجامولی، سکانس‌های اکشن غم‌انگیز، شخصیت‌پردازی، اجرای بازیگران اصلی و شماره‌های موسیقی آن بود. در مقاله‌ای که ماه مارس 2022 در نیوزهجده منتشر شد به مشارکت دست‌کم سه هزار متخصص فنی و نه کارگردان دیگر در ساخت آرآرآر خیزش غرش آتش اشاره شد. روی‌هم‌رفته نیز بیش از سیصد روز زمان برد تا فیلمبرداری به پایان برسد. 75 روز صرف گرفتن فصل‌های اکشن شد و چهل مبارز از دیگر کشورها در فیلم مشارکت کردند. دست‌کم 2500 نفر هم از لندن به کار گرفته شدند. از دیگر لوکیشن‌های خارجی می‌توان از هلند نام برد که فصل‌های مهمی از فیلم در آنجا گرفته شدند. سال 1920 و در جریان راج بریتانیا حکومت تاج‌وتخت بریتانیا بر شبه قاره هند از 1858 تا 1947 ارباب ظالمی به نام اسکات باکستن و همسر سادیست او کاترین، به جنگلی در عادل‌آباد می‌روند و به‌زور دختری با استعداد هنری به نام مالی را از قبیله گوند می‌ربایند. کومارام بیم بزرگ قبیله راهی دهلی می‌شود تا در ظاهر مبدل مسلمانی به نام اختر او را نجات دهد. این خبر به گوش اسکات می‌رسد و همسرش افسری جاه‌طلب به نام ای. راما راجو از پلیس سلطنتی هند را به کار می‌گیرد تا با این تهدید مقابله کند.با دانلود فیلم RRR از دیدن آن لذت ببرید .

word image 212605 3 - ناب مووی - جدید فیبم شمشیر

فیلم شمشیر؛یک فیلم اکشن در ژانر اکشن و درام  به کارگردانی کاران مالوترا محصول سال 2022 می‌باشد. نویسندگان فیلم کاران مالوترا و اکتا پاتاک مالوترا هستند. تهیه کنندگیه فیلم برعهده‌ی آدیتیا چوپرا می‌باشد و موسیقی فیلم توسط آجی-آتول اجرا شده است. رانبیر کاپور، سانجی دات، وانی کاپور، رونیت روی، ایرواتی هارشه در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند. مدت زمان این فیلم جدید هندی 187 دقیقه می‌باشد. در این فیلم چند زبان به کار رفته است از جمله  زبان هندی، تامیلی و تلوگو.فیلم در تاریخ 13 جولای 2022 با بودجه 150 میلین کرور به نمایش درآمد و آنگونه که انتظار می رفت نتوانست در گیشه فروش قابل توجه ای را به خود اختصاص دهد، این فیلم پر هزینه کشور هندوستان که ستارگان مطرح سینمای بالیوود نیز در ان به هنرنمایی پرداخته اند انتظار می رفت پس از انتشار در سینماها استقبال بسیار خوبی از ان شود اما نه تنها فروش خوبی را در گیشه به دست نیاورد بلکه کاربران با امتیاز بسیار پایین 4.9 از این فیلم استقبال نمودند.خلاصه داستان: فیلم شمشیر 2022 در شهری خیالی به نام کازا رخ میدهد؛ جایی که مردی سنگ دل به نام “شود سینگ” به مردم ظلم می‌کند و حالا افسانه ای بنام شمشرا علیه اون قد علم می‌کند ولی موفق به شکست دادن او نمی‌شود. سال‌ها بعد پسرش بالی نیز در همان شهر بزرگ می‌شود ولی همه از پدرش به عنوان یک خائن یاد می‌کنند…

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.