×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر

images 1670096129 - کتاب برتری خفیف اثر جف اولسون را با چه ترجمه‌ای بخوانیم؟ - انتشار کتاب

کتاب برتری خفیف اثر جف اولسون از جمله کتاب‌هایی است که بسیاری از افراد مشهور و منتقدان کتاب خواندن آن را توصیه می‌کنند. اما این کتاب چه ویژگی‌هایی دارد که تا این حد محبوب شده است و میلیون‌ها نفر در سراسر جهان آن را خوانده‌اند؟ سایت آمازون گزارش داده است که تنها بر روی این وبسایت کتاب برتری خفیف بیش از سه میلیون نسخه فروش داشته است و با احتساب سایر فروش‌های آن و همچنین فروش نسخه‌هایی که به زبان‌های دیگری ترجمه شده‌‌اند، باید گفت که ده‌ها میلیون نفر این کتاب را خوانده‌اند.

براساس گزارش‌های مختلف، برتری خفیف تاکنون به بیش از 50 زبان زنده دنیا ترجمه شده است. همین موضوع نشانگر علاقه افراد به خواندن آن است. در این مقاله ابتدا به بررسی و نقد این کتاب خواهیم پرداخت و سپس بهترین ترجمه از این اثر در ایران که توسط انتشارات اندیشه آگاه منتشر شده است را به شما معرفی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

بررسی کتاب برتری خفیف

برتری خفیف را به صورت خلاصه می‌توان یک فلسفه زندگی دانست که در آن به انجام کارهای بسیار کوچک در هر روز تاکید می‌شود که پس از مدت زمانی طولانی و در صورت داشتن مداومت به نتایج بزرگی ختم می‌شوند. برتری خفیف کتابی خارق‌العاده است. این کتاب شما را از قواعد نانوشته که بدون آگاهی از آن‌ها زندگی می‌کنید آگاه می‌کند.

images 1670096295 - کتاب برتری خفیف اثر جف اولسون را با چه ترجمه‌ای بخوانیم؟ - انتشار کتاب

مطالعه این کتاب قطعاً برای همه، از دانشجو تا مدیر ضروری است. آیا تعجب می‌کنید چرا نمی‌توانید درسی را پاس کنید؟ برتری خفیف! از رژیم‌های غذایی استفاده کرده‌اید اما نتوانسته‌اید وزن کم کنید؟ برتری خفیف! از حساب پس‌انداز استفاده می‌کنید اما مانده‌ حسابتان به‌زور رشد می‌کند؟ برتری خفیف! در صورت استفاده آگاهانه، برتری خفیف نشانتان می‌دهد چگونه همه‌چیز را در مسیر درست قرار دهید. پس از آن، هرکاری را آگاهانه انجام می‌دهید و دانش کافی در اختیارتان هست تا مسائل مهم زندگی را اصلاح کنید، از روابط تا ارتقای شغلی.

در این کتاب گفته می‌شود که دو نوع عادت وجود دارد: آنهایی که به شما خدمت می کنند و آنهایی که به شما خدمت نمی کنند. انتخاب‌های درستی که امروز می‌کنید، با گذشت زمان ترکیب و انباشته می‌شوند و شما را در منحنی موفقیت بالاتر و بالاتر می‌برند. موفقیت همیشه نتیجه نهایی یک سری کارهای کوچک ولانی است که به طور مداوم در طول زمان انجام شده است.

images 1670096172 - کتاب برتری خفیف اثر جف اولسون را با چه ترجمه‌ای بخوانیم؟ - انتشار کتاب

برتری خفیف را به چه ترجمه‌ای بخوانم؟

هم اکنون ده‌ها ترجمه از کتاب برتری خفیف جف اولسون در ایران وجود دارد. بسیاری از این ترجمه‌ها دارای کیفیت ترجمه و ویراستاری ضعیفی هستند و به همین دلیل با خواندن آن‌ها ممکن است بخش‌های مهمی از کتاب را از دست بدهید. انتشارات اندیشه آگاه که در زمینه چاپ کتاب موفقیت و روانشناسی فعالیت دارد ترجمه‌ای جدید و بسیار دقیق را از آخرین نسخه این کتاب منتشر کرده است. این ناشر برخی از پرفروش‌ترین کتاب‌های چند سال اخیر ایران را منتشر کرده است که سبب محبوبیت آن نزد مخاطبان کتاب شده است.

نسخه نهایی برتری خفیف در سال 2013 منتشر شده است و دارای اضافاتی نسبت به نسخه‌های قبل بوده است. ترجمه منتشر شده توسط اندیشه آگاه از دقت بسیار بالایی برخوردار است و ویراستاری دقیق آن باعث شده است که حتی یک غلط املایی نیز در این کتاب دیده نشده است. همین عامل نیز سبب شده است که از خواندن این کتاب زیبا لذت ببرید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.