شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41377 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • راز یک شبه پولدار شدن فاش شد
    17 آذر 1401 - 21:36
    شناسه : 212807
    0

    بسیاری از ما داستان های سنتی درمورد رهبران بزرگ شنیده ایم، داستان هایی که از نسلی به نسل دیگر منتقل شده اند. اما در حال حاضر ما با یک واقعیت جدید روبه رو شده ایم که چشم انداز رهبری را به روش های مهمی تغییر داده است. من تجربه رهبری کردن یک کار تیمی را با کسب و کار جدیدم در زمینه نوره، مریم گلی تجربه کردم و ثروتمند شدم.

    پ
    پ

    گوشت شترمرغ

    در حال حاضر، افزایش بیماری‌های مزمن آب چیکن مرتبط با عادات غذایی که در محافل بهداشت عمومی نامناسب تلقی می‌شوند.

    از جمله مصرف بیش از حد فرآورده‌های حیوانی، چربی‌ها و غذاهای فرآوری‌شده، موسسات و ارگان‌های مختلف بین‌المللی را بر آن داشته است که از مصرف بیشتر مواد غذایی با منشأ گیاهی حمایت کنند و غذا را در اولویت قرار دهند.

    مصرف منابع پروتئینی کم چربی اشباع شده، مانند حبوبات، ماهی، مرغ و تخم مرغ، این به این دلیل است که خوردن بیش از حد گوشت، به ویژه گوشت قرمز، با مشکلات سلامتی خاصی مانند بیماری های قلبی عروقی و سرطان مرتبط است.

    اما از نظر تاریخی، گوشت شتر مرغ صادراتی از نظر عملی در زمان فراوانی اهمیت ویژه ای داشته است و همچنین در زمان کمبود، که شرایط به دلایلی از مصرف آن جلوگیری کرده است، اهمیت نمادین زیادی داشته است.

    C:\Users\Zahra Afshar\Desktop\logo (3).jpg

    مضرات نوره

    بهترین روش برای از بین موهای زائد از سطح بدن نوره می باشد. شاید بگوید مضرات نوره چیست؟ نوره از لحاظ شکلی مانند پودر می باشد و دارای رنگ سفید، زرد و کرم می باشد و مواد اصلی تشکیل دهنده این پودر آهک و زرنیخ می باشد که خواص و فواید زیادی این دو ماده برای بدن دارد. نوره زرنیخ هنگام ترکیب شدن با آب بوی ناخوشایندی از خود تولید می کند و برای از بین بردن این بو می توان از صمغ درختان، خاک رس و کربن استفاده کرد تا گاز آزاد شده حاصل از، ترکیب پودر و آب را در خود نگه دارد و همچنین می توان با ماده های خوشبو کننده مقدار بو را کم کرد.

    C:\Users\Zahra Afshar\Desktop\logo (4).jpg

    مریم گلی

    در سرده این گیاه بیش از هزاران گونه وجود دارد که اغلب همگی با نام مریم گلی شناخته می شوند و چند نمونه از مریم گلی

    شامل: مریم گلی قرمز یا آتشین، پنبه ای، آناناسی، مریم گلی سفید، جنگلی و مرموک می باشند.

    برترین ویژگی این گیاه خاصیت روانگردان بودن به صورت طبیعی است که قابلیت تسکین دهنده، آرامش بخش و کنترل کننده سیستم عصبی داشته و اینها به دلیل وجود نوعی ماده فعال به نام سالوینورین آ می باشد که از خاصیت این ماده در تهیه بسیاری از داروهای عصبی و مسکنها استفاده می شود.

    ترکیبات استروژنی این گیاه به همراه گروهی از فنولها سبب کاهش تعرق، التهاب، گر گرفتگی و انقباضهای عضلانی در زمان یائسگی و سایر حالتها می شود. وجود آنتی باکریالها در این گیاه از فعالیت پاتوژنهای محرک، ایجاد التهاب و آکنه جلوگیری می کند و عصاره این گل در درمان امراضی از این قبیل بسیار موثر است.

    C:\Users\Zahra Afshar\Desktop\logo (5).jpg

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.