جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41452 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • راهنمای خرید کولر گازی برای مناطق گرمسیری
    19 آذر 1401 - 11:53
    شناسه : 212859
    1

    در مناطق گرمسیر کولر های آبی و امثال آن‌ ها پاسخ‌ گو نمی ‌باشند. به ‌همین دلیل باید از کولر گازی استفاده نمود. نکته قابل‌ توجه در خصوص استفاده از کولر های گازی برای مناطق گرمسیر این است که باید به متراژ محیط مورد استفاده و ظرفیت سرمایشی کولر گازی توجه شود. زیرا اگر از کولر گازی‌ های نامناسب و همچنین از کولر گازی هایی که ظرفیت پایین‌تری دارند برای محیط ‌های بزرگ استفاده کنید مطمئنا نتیجه مورد نیاز را نخواهید داشت.

    پ
    پ

    برند کولر گازی

    امروز مناطق گرمسیر مانند مناطق مرکزی به سمت جنوب ایران از جمله شهر های کرمان، آبادان، بندر عباس، اهواز، شیراز و حتی شهر هایی مثل اصفهان و قم می باشند که آب‌ و هوای بسیار گرمی را تجربه می‌ کنند. به ‌همین دلیل استفاده از کولر های آبی بسیار کم کاربرد می‌ باشد. به‌ همین دلیل این مناطق نیازمند کولر گازی یا همان اسپیلت می ‌باشند تا بتوانند هوای مطبوعی را تجربه کنند. به ‌همین دلیل در این مطلب مجموعه صنیع‌ خانی در کنار شماست تا راهنمای کاملی از خرید کولر گازی در مناطق گرمسیری را برای شما ارائه دهد. پس اگر قصد خرید کولر گازی دارید هم می ‌خواهید در مورد آن اطلاعاتی داشته باشید تا انتهای این مطلب با مجموعه صنیع خوانی همراه باشید.

    آیا کولر گازی مناسب مناطق خیلی گرم می باشد؟

    در پاسخ به این سوال باید گفت؛ بله، در مناطق گرمسیر کولر های آبی و امثال آن‌ ها پاسخ‌ گو نمی ‌باشند. به ‌همین دلیل باید از کولر گازی استفاده نمود. نکته قابل‌ توجه در خصوص استفاده از کولر های گازی برای مناطق گرمسیر این است که باید به متراژ محیط مورد استفاده و ظرفیت سرمایشی کولر گازی توجه شود. زیرا اگر از کولر گازی‌ های نامناسب و همچنین از کولر گازی هایی که ظرفیت پایین‌تری دارند برای محیط ‌های بزرگ استفاده کنید مطمئنا نتیجه مورد نیاز را نخواهید داشت.

    صنیع خانی

    بهترین برند کولر گازی در مناطق گرمسیری

    یکی از سوالاتی که همیشه برای مصرف‌ کنندگان کولر گازی به وجود می آید این است که بهترین برند ‌های کولر گازی کدام‌ اند؟ بی ‌شک برند های خارجی مانند گری، ال جی، سامسونگ، مدیا و غیره از جمله برند های فوق‌ العاده‌ای هستند که نیاز مناطق گرمسیر را به‌ خوبی بر طرف می‌ کنند. اما نکته قابل‌ توجه در خصوص این برند ها قیمت آن ‌ها می‌ باشد. بنابراین زمانی‌که مصرف‌کنندگان با قیمت این محصولات روبرو می‌ شوند به فکر خرید محصولات مشابه می‌ باشند که از قیمت مناسب تر و کیفیت مشابه برخودار باشند. اگر از مشاوران مجموعه صنیع ‌خانی بپرسید که توصیه شما برای کولر گازی در مناطق گرمسیری چه برند هایی هستند؟ مطمئنا برند هایی چون زانتی، مجیک، تی سی ال، جی پلاس و غیره را به شما پیشنهاد خواهند کرد. همچنین اگر قصد مطالعه اطلاعات و ویژگی‌ های انواع کولر گازی‌ ها را دارید می ‌توانید به سایت مجموعه صنیع ‌خانی مراجعه کرده و در بخش محصولات، کولر گازی، به تمامی ویژگی‌ های انواع برند های کولر گازی دست یابید.

    مشخصات مناسب ترین‌ کولر گازی در مناطق گرمسیری

    سوالی که همیشه برای مصرف‌ کنندگان به وجود می‌ آید این است که کولر گازی‌ های مناسب مناطق گرمسیری باید چه ویژگی‌ هایی داشته باشند؟ اولین ویژگی ‌ای که در کولر گازی‌ های مناسب مناطق گرمسیری به ‌دنبال آن باشید قدرت کمپرسور می ‌باشد. امروزه تولید کنندگان از سه نمونه کمپرسور در تولید کولر های گازی بهره می ‌برند که می ‌توان به کمپرسور پیستونی، کمپرسور اسکرول و کمپرسور روتاری اشاره کرد.

    اگر از متخصصان مجموعه صنیع ‌خانی بپرسید که کدام یک از کمپرسور ها مناسب مناطق گرمسیری هستند؟ بی‌ شک شما با پاسخی با عنوان کمپرسور های پیستونی و اسکرول مواجه خواهید شد و از آنجایی‌که کمپرسور ها قلب کولر گازی‌ ها شمرده می ‌شوند. اگر با مناطق گرمسیری و محیط اطراف خود سازگاری نداشته باشند می ‌توانند هزینه ‌های زیادی را برای مصرف‌کننده به‌ همراه داشته باشند و همچنین علاوه ‌بر مصرف زیاد انرژی عمر آن ‌ها نیز کوتاه خواهد بود. بنابراین کمپرسور های پیستونی و اسکرول با توجه به سازگاری که با مناطق گرمسیری دارند علاوه ‌بر عمر بالا قدرت خنک‌کنندگی و راندمان بالاتری را نیز با خود به ‌همراه دارند.

    نکته دیگری که در خصوص کمپرسور ها باید بدانید این است که این کمپرسور ها در ۳ کلاس متفاوت ساخته می‌ شود. که بر اساس نام‌ گذاری آن ‌ها موتورهای با نام T1 مناسب با مناطق با آب‌ و هوای معتدل هستند. موتور هایی که با عنوان T2 نام ‌گذاری می ‌شوند مناسب مناطق سرد و موتور هایی که با نام T3 نام‌گذاری می‌ شوند برای مناطق گرم و خشک مناسب هستند. بنابراین شما با توجه به محیط خود باید نوع کلاس موتور کمپرسور و یا اسپلیت و کولر گازی خود را انتخاب کنید.

    کولر گازی

    سخن پایانی

    مجموعه صنیع ‌خانی در این بخش ویژگی ‌های کولر گازی‌ های مناسب مناطق گرمسیری را برای شما ارائه داد و همچنین برند های معتبر انواع کولر گازی ‌ها که مناسب مناطق گرمسیری هستند را نیز برای شما معرفی کرده‌ است. توضیح بیشتر در خصوص انواع برند های کولر گازی مناسب مناطق گرمسیری در این مجال نمی‌ گنجد. بنابراین اگر قصد خرید کولر گازی و یا به ‌دنبال راهنمای خرید کولر گازی در مناطق گرمسیری هستید به سایت مجموعه صنیع‌ خانی مراجعه کرده و در آن‌ جا علاوه‌ بر مشاهده انواع کولر گازی ‌ها و ویژگی‌ های آن‌ ها می ‌توانید نسبت ‌به خرید کولر گازی اقدام کنید. تمامی محصولاتی که در مجموعه صنیع‌ خانی وجود دارد دارای ضمانت ‌نامه اصالت و سلامت کالا و همچنین دارای گارانتی می‌ باشد. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می‌ توانید با مشاوران مجموعه صنیع‌ خانی تماس برقرار کنید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.