جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41452 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • نکاتی برای مراقبت و نگهداری از کفش
    19 آذر 1401 - 11:54
    شناسه : 212860
    0

    امروز می‌خواهم برخی از بهترین نکاتم را برای استفاده حداکثری از کفش‌های مورد علاقه‌تان با شما به اشتراک بگذارم. این نکات و ترفندها، برای کفش‌های مردانه و زنانه، عمر آن‌ها را افزایش می‌دهد و شما را تا حد امکان راحت می‌کند در حالی که لباس می‌پوشید تا تحت تأثیر قرار بگیرید، هر چه که این برای شما معنی دارد!

    پ
    پ

    سبک شخصی می تواند چیزهای زیادی در مورد یک شخص به شما بگوید. این گسترش توانایی ما برای بیان خودمان است و در واقعیت، حتی می تواند نوعی ارتباط غیرکلامی باشد. همه این‌طور نمی‌بینند، اما شما قطعاً می‌توانید تشخیص دهید که چه زمانی شخصی برای لباس پوشیدن به گونه‌ای وقت گذاشته است که احساس باورنکردنی به او بدهد و پیام مورد نظر خود را به دنیا ارسال کند.قطعا خرید عمده کفش نیاز به نگهداری و مراقبت دارد تا سرمایه فرد از بین نرود

    word image 212860 1 - نکاتی برای مراقبت و نگهداری از کفش - خرید عمده کفش

    من شخصا دوست دارم قطعاتم را با هم ترکیب کنم. من عاشق جفت کردن جزئیات سطح بالا با کلاسیک های مقرون به صرفه هستم. من به حساسیت برای اصول اولیه خود اعتقاد دارم تا بتوانم در قطعات ظریف تری سرمایه گذاری کنم که برایم برجسته است. یک دامن پرادا را با یک تانک ساده در نظر بگیرید. البته، اعتماد به نفس کلیدی است که همه چیز را با هم جمع می کند! کفش‌ها قطعاً قطعاتی هستند که من دوست دارم روی آن‌ها سرمایه‌گذاری کنم. گاهی اوقات من یک کفش زیبا و ارزان‌تر را دوست دارم و در این صورت تمایل دارم روی مراقبت از آن سرمایه‌گذاری کنم تا مطمئن شوم که تا حد ممکن دوام می‌آورد. با عشق و مراقبت مناسب، کفش‌ها می‌توانند برای مدت طولانی دوام بیاورند و برای تمام لباس‌ها بهترین گزینه باشند.

    امروز می‌خواهم برخی از بهترین نکاتم را برای استفاده حداکثری از کفش‌های مورد علاقه‌تان با شما به اشتراک بگذارم. این نکات و ترفندها، برای کفش‌های مردانه و زنانه، عمر آن‌ها را افزایش می‌دهد و شما را تا حد امکان راحت می‌کند در حالی که لباس می‌پوشید تا تحت تأثیر قرار بگیرید، هر چه که این برای شما معنی دارد!

    چکمه های خود را زمستانی کنید:

    این فرآیند کاری است که باید در فصل خارج از فصل انجام دهید تا زمانی که زمستان فرا می‌رسد، آماده حرکت باشند و حالت عالی داشته باشند. من در حال حاضر در فلوریدا زندگی می کنم، اما زمانی که در آتلانتا زندگی می کردم، همیشه چکمه هایم را در پایان زمستان به یک پینه دوز می بردم تا در صورت نیاز، چرم را بازسازی کرده یا کفی جدید بپوشم. برای ذخیره سازی، می توانید روی چکمه های شکل دهنده سرمایه گذاری کنید یا فقط از رشته فرنگی خرد شده استخر (بله، جدی) به عنوان یک جایگزین ارزان استفاده کنید و آنها را تا فصل بعد کنار بگذارید.

    از کفش های خود محافظت کنید:

    پارچه هر چه که باشد، به طور کلی روشی برای تمیز کردن و محافظت از مواد بیرونی کفش شما وجود دارد تا آن را در شرایط «مانند نو» نگه دارید. برای جیر می توانید از یک محافظ اسپری استفاده کنید، برای چرم روی یک نرم کننده عالی سرمایه گذاری کنید. برای کفش هایی که نیاز به پولیش دارند.

    آستر پاشنه را دریافت کنید:

    آسترهای پاشنه، نجات دهنده هستند. آنها همیشه به راحت‌تر شدن کفش‌ها کمک می‌کنند و برای جلوگیری از تاول و لیز خوردن عالی هستند. به اینها سوگند. می‌توانید آن‌ها را آنلاین سفارش دهید، اما اگر می‌خواهید شخصاً جستجو کنید، من معمولاً آنها را از Dollar Tree می‌خرم! من میلیون‌ها نوع مختلف را امتحان کرده‌ام، اما این لاستیکی‌ها بهترین کار را برای جلوگیری از لیز خوردن دارند. (نکته جالب: اگر هنگام خرید یک جفت کفشی پیدا کردید که دوست دارید اما تنها سایزش کمی بزرگ است، به هر حال آنها را بخرید و کمی آستر پاشنه بلند کنید!

    اضافه کردن کفی:

    نکته دیگر برای راحتی یا به حداقل رساندن ناراحتی، تهیه یک کفی خوب است. من عاشق استفاده از انواع کفی در کفشم هستم. برای کفش‌های پاشنه بلند، کفی‌هایی با ژل در ناحیه توپی پا را دوست دارم و برای کفش‌های تخت یا کتانی این کفی‌ها را دوست دارم. هر چه بیشتر بتوانید از همان لحظه ای که کفش هایتان را می پوشید، برای راحت کردن آن ها انجام دهید، احتمال اینکه در طول روز غیر قابل تحمل شوند، کمتر می شود.

    رکاب های خود را غرق نکنید، تکه تکه نکنید یا نبرید:

    حفاظ‌های استیلتو یک اختراع کاملاً نابغه است که برای جلوگیری از فرو رفتن شما در چمن یا گیر کردن سنبله در پیاده‌رو رنده‌شده مناسب است. در صورت پوشیدن کفش های رکابی روی سطوح نرم یا پیاده روهای دارای رنده، اینها به تون کمک می کنند. علاوه بر این، این محافظ‌های شفاف پاشنه برای محافظت از پارچه پاشنه در برابر خرد شدن و سایر سایش و پارگی معمولی عالی هستند.

    خشک نگه دارید:

    به گفته مالک علی ویترین ، قالب کفش “بخشی جدایی ناپذیر در نگهداری کفش هستند”، جایی که می توانید کفش های مردانه سفارشی سفارش دهید. قالب کفش به حفظ شکل و حفظ رطوبت کمک می کنند. علاوه بر این، من عاشق استفاده از کیسه های کوچک پات پوری یا زغال چوب در کفش هایم برای کمک به حذف بو و رطوبت هستم. رطوبت در کفش‌ها یک قاتل بی‌صدا است و مواد را سریع‌تر تجزیه می‌کند، بنابراین این یک قدم مهم برای کمک به ماندگاری کفش‌های شما و ماندن در شرایط عالی در طول زمان است. در نهایت، هیچ‌کس پاهای بدبو یا کفش‌های بدبو نمی‌خواهد، بنابراین مطمئن شوید که برای جلوگیری یا از بین بردن بوی پا از کفش‌هایتان هر کاری می‌توانید انجام دهید تا تجربه‌ای دلپذیر برای شما و، صادقانه بگوییم، همه اطرافیانتان

    word image 212860 2 - نکاتی برای مراقبت و نگهداری از کفش - خرید عمده کفش

    بدون جوراب، بدون مشکل:

    پودر پا یک راه عالی برای جلوگیری از رطوبت در کفش است و در عین حال پاهای شما را خشک و راحت نگه می دارد، زمانی که مناسبت نیاز به جوراب رفتن دارد. دوک کانن یک پودر پا عالی برای کفش های مردانه می سازد و من شخصا فقط از پودر بچه در کفشم استفاده می کنم. این یک راه ارزان و راحت برای حفظ بوی تازگی کفش ها در هنگام نپوشیدن جوراب است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.