×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

یکی از مزایای خرید اینترنتی علاوه بر تنوع محصولات و سهولت در خرید، صرفه‌جویی در هزینه‌ها و زمان است. خرید از فروشگاه اینترنتی این امکان را برای افراد فراهم می‌آورد که بدون مراجعه حضوری به فروشگاه و از طریق سفارش و تنها با چند کلیک ساده، کالا و خدمات را خرید و دریافت کنند. از این رو فروشگاه کاسپین با درک اهمیت این موضوع و درج قیمت‌های رقابتی و مناسب، تمام توان و امکانات خود را برای ارائه کالاهای باکیفیت و با قیمت مناسب به کار گرفته است. در ادامه مطلب به معرفی فروشگاه آنلاین سیم بکسل و پیچ و مهره کاسپین می‌پردازیم.

گروه‌‌‌های مختلف کالا مانند انواع سیم بکسل، پیچ و مهره، اتصالات، قلاب‌ها، جرثقیل‌ها، زنجیر و تسمه و… با تنوعی بی‌نظیر در سایت فروشگاهی کاسپین عرضه می‌‌‌‌شوند. سایت کاسپین با ارائه اطلاعاتی کامل پیرامون کالاهای تخصصی مورد نظر مشتریان و معرفی موثر وب‌سایت این امکان را برای مشتریان خود فراهم آورده تا بتوانند کالای خود را به سهولت انتخاب و برای خرید اقدام کنند.

خرید آنلاین سیم بکسل

سیم بکسل

سیم بکسل طنابی از جنس استیل یا فولاد که از تعدادی سیم و لایه سیم که به شکل مارپیچ به دور مغزی به صورت فشرده تابیده‌شده، ساخته شده است. سیم بکسل وسیله‌ای پرکاربرد و با قابلیت انعطاف‌پذیری بالا بوده که از آن برای جابجایی و یا لیفتینگ کالا در صنایع کوچک و بزرگ از جمله صنایع برق، آسانسورسازی، صنایع نفت و گاز و پتروشیمی، شرکت‌های حفاری، صنایع ریلی، سدسازی، صنایع خودروسازی، کشتی‌سازی، معادن، بنادر وکشتیرانی و دیگر صنایع بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد.

انواع سیم بکسل

  • آسانسوری
  • جرثقیل و تاور کرین
  • روکش‌دار و نازک
  • بالابر
  • نتاب
  • حفاری
  • کلایمری
  • هفت لا
  • فولاد گالوانیزه و استیل

مشخصات فنی و جزئیات کاربردی در صفحه محصولات فروشگاه آنلاین سیم بکسل کاسپین قابل مشاهده است.

ساختار سیم بکسل آسانسور

این سیم بکسل در تمام صنایع از جمله صنعت آسانسور استفاده می‌شود. مزایای استفاده عبارت است از:

۱. باید قدرت کافی و همچنین انعطاف‌پذیری لازم برای استفاده در آسانسور را دارا باشد.

۲. از آنجایی که این سیم حاوی رشته‌های موازی است، در صورت پارگی یکی از رشته‌ها، اختلالی در عملکرد سایر رشته‌ها اتفاق نمی‌افتد.

۳. روغن‌کاری سیم یکی از موارد مهم بهبود عملکرد این سیم است. روغن‌کاری موجب حفاظت بیشتر در برابر زنگ‌زدگی و همچنین سایش و یا اصطکاک بین رشته‌های سیم می‌شود.

رایج‌ترین نوع این سیم در سیستم تعلیق آسانسورهای امروزی، نوع هشت رشته‌ای با یک هسته فیبر طبیعی است.

خرید آنلاین پیچ و مهره

آشنایی با فرایند تولید پیچ و مهره

فرایند تولید پیچ و مهره از برش مفتول فولادی آغاز می‌شود و با چرخاندن مفتول در قالب با درجه حرارت بالا (فورج سرد) پیش می‌رود تا زمانی که پرس در چند مرحله انجام شده و دنده زنی اتفاق بیافتد. تمامی مراحل طبق استانداردهای لازم و بر اساس گرید مشخص شده انجام می‌گیرد.

در تولید پیچ و مهره تجهیزات در کنار رعایت دستورالعمل‌ها و در پایان گذراندن تست‌های سختی سنجی می‌توان یک محصول با استحکام و مقاومت بالا را به ارمغان آورد. در ساخت پیچ و مهره برخلاف تصور عام در تمامی مراحل به وسیله دستگاه‌هایی نظیر میکرومتر و کولیس دیجیتال سنجیده و کیفیت آن مورد بررسی قرار می‌گیرد.

استانداردهای تولید پیچ و مهره

باید بدانیم که تمامی پیچ و مهره‌ها طبق استاندارد و دستگاه‌های کاملا بهینه و بر پایه منطق و ریاضیات و محاسبات مهندسی طراحی و تولید می‌شوند که برخی از این استاندارها متریک و مواردی نیز اینچی هستند.

در اصل تولید پیچ و مهره را در چهار سیستم استاندارد دسته‌بندی و ارائه می‌کنند که به شرح زیر است:

۱- سیستم DIN: فرم صنعتی کشور آلمان (DIN 6914، DIN 931، DIN 933، DIN 934، DIN 960، DIN 961، DIN 912، DIN 976، DIN 6921)

۲-سیستم ASME: انجمن مهندسان مکانیک آمریکا (ASME B18.2.3.1M، ASME B18.2.3.7M، ASME B18.2.4.1M، ASME B18.31.2، ASME B18.2.1)

۳-سیستم ASTM: استاندارد سنجی بر پایه جامعه مهندسین (ASTM A183،ASTM A 193/A193M ،ASTM A194/A194M ،ASTM A307،ASTM F432 ,…)

۴- سیستم ISO: سازمان استاندارد بین‌المللی (ISO 4041 ،ISO 4017 ،ISO 8765 ،ISO 8676 ،ISO 7412 ،ISO 4032 ،ISO 4762 ،ISO 4753 ،ISO 1665)

معتبرترین و قدیمی‌ترین استاندارد تعریف شده در صنعت پیچ و مهره توسط موسسه DIN کشور آلمان ارائه شده است که از سال ۱۹۱۷ مورد استفاده قرار گرفته که از ابعاد تا طول گام، نوع و طول و عمق دنده را در کنار جنس و آلیاژ را در برمی‌گیرد. به جرئت می‌توان گفت که دقیق‌ترین استاندارد در تولید میزان زیادی قطعات صنعتی است.

خرید آنلاین تسمه حمل بار

زنجیر

از انواع زنجیر فولادی و زنجیر گالوانیزه برای بلند کردن و بستن بار استفاده می‌شود. از زنجیرهای فولادی همچنین برای ساخت اسلینگ‌های چهار قلاب یا دو قلاب زنجیری استفاده می‌گردد. برای بلند کردن بار از دو طرف یا از چهار طرف با چهار قلاب با متراژ دلخواه استفاده می‌شود و در دو نوع گالوانیزه و پولیشی تولید و ارائه می‌شود. از این زنجیر برای بلند کردن و بستن بار استفاده می‌کنند.

رابط زنجیر جهت اتصال مابین دانه‌های زنجیر حلقه یا رینگ است. از حلقه یا رینگ برای اتصال انواع قلاب به زنجیر نیز استفاده می‌شود. زنجیر در سایزها و تناژهای مختلف تولید می‌گردد.

تسمه حمل بار

تسمه‌های حمل بار در جابجایی و حمل بارها استفاده می‌شوند. البته به دلیل داشتن انعطاف‌پذیری بالا، برای جابجایی اجسام شکستنی نسبت به زنجیر و سیم بکسل مناسب‌تر هستند. همچنین به دلیل نارسانا بودن، در محیط‌هایی که خطر برق‌گرفتگی وجود دارد، می‌توان به صورت ایمن از آن‌ها استفاده کرد.

خرید آنلاین زنجیر صنعتی

کلام آخر

در مطالب بالا سعی کردیم معرفی فروشگاه آنلاین سیم بکسل و پیچ و مهره کاسپین را داشته باشیم. در ادامه مطلب در مورد نحوه ساخت و تولید سیم بکسل‌، پیچ . مهره و زنجیر صحبت کردیم. عوامل موثر در انتخاب سیم بکسل که تأثیر گذارند را هم توضیح دادیم.

فروشگاه آنلاین سیم بکسل و پیچ و مهره کاسپین با بهره‌گیری از تیمی جوان و پرتلاش سعی دارد تا بهترین و باکیفیت‌ترین کالاها در زمینه سیم بکسل، پیچ و مهره، ابزار لیفتینگ، اتصالات سیم بکسل، زنجیر و تسمه حمل بار در اختیار مشتریان قرار دهد. همواره سعی این فروشگاه آنلاین بر این بوده که تمامی کالاها با کم‌ترین واسطه و همچنین کم‌ترین میزان سود در اختیار مشتریان قرار بگیرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.