پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41448 تعداد نوشته های امروز : 15 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • ثروتی که زندگی دوباره ای به من بخشید
    19 آذر 1401 - 9:03
    شناسه : 212895
    0

    در واقع راز ثروتمندی در ایران و جهان داشتن نبوغ یا استعداد خاصی نیست؛ بلکه راز ثروتمندی داشتن باورهای ثروت آفرین است. باور به اینکه پول به اندازه کافی در جهان وجود دارد و شما لایق پولدار شدن هستید زندگی شما را متحول خواهد کرد و همین باور باعث شد تا من در زمینه تجارت شروع به کار کنم و پودار شوم.

    پ
    پ

    فلفل سیاه

    به گزارش سایت ادویه شاپ فلفل سیاه کوهی بدون هیچ واسطه ای از طریق سایت ما با قیمت مناسب و کیفیت عالی به فروش می‌رسد، فلفل سیاه یک نوع گیاه است که دارای ساقه و ریشه های کوتاه است،فلفل سیاه هم به عنوان یک ادویه تند است و هم به عنوان یک گیاه دارویی می باشد.

    انواع فلفل سیاه اعلا هم به صورت پودری و بسته بندی شده و هم به صورت فله ای با کیفیت مناسب و با قیمت عالی از طریق سایت ما برای خریداران عزیز به فروش می رسد کسانی که همین الان از سایت ما فلفل سیاه خریداری کند از تخفیفات ویژه برخوردار خواهند شد پس اگر قصد خرید دارید همین الان سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت کنیم. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما که همیشه خدمت گزاران شما هستند در ارتباط باشید.

    C:\Users\Zahra Afshar\Desktop\logo (9).jpg

    مربای سیب با پوست

    برای داشتن یک مربای سیب با پوست خوش طعم و خوش رنگ باید به نکات آن توجه بفرمایید و در هنگام پخت به آن زمان لازم برای جا افتادن را بدهید. یکی از خوشمزه ترین مرباها که همیشه و در همه فصول می توان آن را تهیه کرد، مربای سیب زرد است. این مربا را می توان با طعم های دارچینی، وانیلی و ساده طبخ کرد، که هرکدام طرفداران خاص خود را دارد. همچنین شما می توانید، سیب را همراه با هویج و به ترکیب کنید، که باعث طعم بهتر و خوش رنگ تر شدن مربا شما می شود. در ادامه طرز تهیه انواع مربای سیب را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم.

    برای تهیه انواع مربا می توانید، با جستجو کردن در اینترنت یا شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام فیلم طرز تهیه مربای سیب زرد یا دیگر مربا ها را مشاهده نمایید و با توجه به آموزش یکی از روش ها را پیش بگیرید و به همان روش آن را تهیه کنید. باید به این نکته توجه کنید، که برخی از آموزش ها خیلی دقیق و کاربردی نیستند به همین دلیل بهتر است، از آموزش هایی که بازدید بیشتری داشتند استفاده نمایید.

    C:\Users\Zahra Afshar\Desktop\logo (10).jpg

    مدل لباس مجلسی بلند با پارچه حریر

    اگر به دنبال لباسی زیبا، سبک و راحت برای مجالس در فصلهای گرم سال هستید مدل لباس مجلسی بلند با پارچه حریر یکی از بهترین ممکن برای شما است.

    لباسهای حریر امروزه به رنگها و طرحهای بسیار مختلفی تولید می شود که تقریبا تمام سلیقه ها را پوشش می دهد و به همین دلیل این نوع لباسها از محبوبیت بسیار بالایی پیش شیک پوشان برخوردار است.

    پارچه های حریر با تکنیکهای بسیار خاصی تولید می شود که مخلوطی از دو مدل بافتن مختلف است به همین دلیل مدلی بسیار مدرن، ظریف و زیبا است، این پارچه همچنین از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است و به سختی پاره می شود و همچنین از عمر بسیار بالایی هم برخوردار است.

    C:\Users\Zahra Afshar\Desktop\logo (11).jpg

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.