پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41445 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • روزهای تلخ بی پولی را با یک روش عالی شیرین کردم
    19 آذر 1401 - 22:46
    شناسه : 212898
    0

    این یک ضرب ‌المثل رایج است که می‌ گوید هیچ ‌کس یک ‌شبه میلیاردر نمی ‌شود اما در حال حاضر امکان این وجود دارد که شما در مدت زمان بسیار کوتاهی با بکارگیری یکسری استراتژی ها بتوانید درآمدتان را افزایش بدهید زیرا همین روش توانست من را در حوزه ی شیره جات به درآمد میلیاردی برساند. اکنون میخواهم این شیوه را با شما به اشتراک بگذارم.

    پ
    پ

    هیدروکربن سنگین

    یکی از مهم ترین مواد پایه ای در صنعت پتروشیمی، هیدرو کربن فعال ساده و پلیمرها می باشد که شهرهای تهران، اصفهان و قزوین از جمله شهرهایی هستند که نسبت به تولید این ماده اقدام کرده اند. این محصول را می توان در سایت کربناتو به راحتی تهیه کرد.

    این ملکول به صورت سیر شده و سیر نشده تولید می شود و از انواع گوناگونی برخوردار هستند که شامل هیدرو کربنهای آلیفاتیک، هیدرو کربنهای آروماتیک، سیلکو آلکانها، آلکینها و آلکانها می باشند، که هر کدام موارد مصرف مختلفی در صنعت دارند. همچنین این ماده در گروه 14 ماده های عالی بوده و استفاده از این ماده در صنایع روز به روز در حال فزونی یافتن می باشد. این ماده از کربن و هیدروژن تشکیل شده و حالت خورنده ای دارد.

    word image 212898 1 - روزهای تلخ بی پولی را با یک روش عالی شیرین کردم -

    کالری شیره خرما

    دانش آموزانی که می خواهند سطح یاد گیری آن ها به نسبت بالا تر رود بهتر است از اشیره خرما در طول روز استفاده کنند چرا که کالری شیره خرما بالا می باشد وقند طبیعی دارد و قدرت یاد گیری را در این افراد بسیار بالا می برد همچنین افرادی که در معرض خطر ابتلا به بیماری های آلزایمری و کم حواسی هستند بهتر است برای کاهش این موضوع از این محصول در صبحانه و عصرانه مصرف کنند.

    بسیاری از عموم مردم برای اینکه سطح بینایی خودشان را تقویت کنند از شیره خرما بهره می گیرند چرا که باعث می شود از خشکی و تنبلی چشم محافظت کند. بیشتر افرادی که دارای کم خونی هستند بهتر است به جای استفاده از دارو های شیمیایی و خوراکی های گران قیمت همچون: پسته، مصرف شیره خرما را جایگزین این موارد کنند که به قطع می تواند به این موضوع کمک کند.

    word image 212898 2 - روزهای تلخ بی پولی را با یک روش عالی شیرین کردم -

    کالری شیره انگور

    در برخی از مناطق انگورهای ترش تولید می شود که برای تهیه شیرینی انگور مناسب نیستند. اما می توان آنها را با شیره انگور بسیار شیرین ترکیب کرد و آنگونه آنها را در شیره انگور استفاده کرد تا یک شیره انگور ملس به دست بیاید. در این صورت کالری شیره انگور کمی کمتر محاسبه می شود.

    امروزه اکثر افراد دچار بیماری دیابت هستند شیره انگور که شیرینی و قند بسیاری ندارد برای آنها یک ماده غذای مقوی است که بدن آنها را در برابر ویروسها و بیماریها تقویت می کند.

    word image 212898 3 - روزهای تلخ بی پولی را با یک روش عالی شیرین کردم -

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.