×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

محصولات بهداشتی چینی کرد شامل چهار گروه اصلی توالت فرنگی، توالت آسیایی (ایرانی)، سینک و دوش می باشد که با سادگی و زیبایی، فضایی مدرن و هویتی منحصر به فرد برای منزل و محل کار شما ایجاد می کنند. محصولات بهداشتی چینی کرد با توجه به نیاز مشتریان و استفاده از فناوری های روز تولید می شود و در تولید این محصولات استانداردهای سلامتی، بهداشتی و زیست محیطی رعایت شده است. به همین دلیل محصولات متفاوت، جدید و بهداشتی این شرکت توانسته است نیازهای مشتریان را برای هر نوع سلیقه ای برآورده کند.
کارخانه چینی بهداشتی کرد مفتخر به دریافت گواهینامه بین المللی ISO 9001 OHSAS 18001 ISO 14001 CE می باشد.

images 1670223092 - چینی کرد، از با سابقه ترین تولید کنندگان محصولات بهداشتی در ایران - چینی

معرفی کارخانه چینی بهداشتی کرد

کارخانه چینی کرد در سال ۱۳۶۲ با هدف پاسخگویی به نیازهای داخلی کشور با طراحی و ساخت محصولات چینی بهداشتی باکیفیت و عرضه بخشی از محصولات خود به بازارهای خاورمیانه، اروپا و شمال آفریقا تاسیس شد.

کارخانه چینی کرد در شهرستان فرامان استان کرمانشاه یکی از کارخانه های مدرن و مجهز بهداشتی ایران با مساحتی بالغ بر ۳۰۰۰۰۰ متر مربع با تولید بیش از ۶۵۰۰۰۰ صنایع چینی در سال می باشد. این کارخانه بخش عظیمی از صنعت کشور در حوزه تولید چینی است و نقش مهمی در صنعت محصولات چینی بهداشتی ایران دارد.

کارخانه بزرگ چینی کرد با کمک بیش از ۶۰۰ متخصص، مدیران ایرانی و مشاوران بین المللی تلاش می کند تا با کیفیت ترین محصولات، نوآوری، زیبایی و تنوع را به مشتریان خود ارائه دهد و سبک زندگی آن ها را بهبود بخشد. این هدف با تلاش اعضا و تک تک کارگران با کار تیمی، خرد جمعی و دلسوزی، تلفیق نوآوری و سبک مدرن ساخت محصولات بهداشتی و هنر ایران در تولید محصولات محقق می شود.

معرفی محصولات بهداشتی چینی کرد

لوازم بهداشتی یکی از اقلام مهم سرویس بهداشتی هر خانه است که از نظر اقتصادی و بهداشتی باید به کیفیت این محصولات توجه شود. ماندگاری طولانی، استانداردهای بهداشتی و عملکرد مناسب این محصولات باعث صرفه جویی در هزینه و جلوگیری از بروز مشکلات فنی و بهداشتی در این محصولات می شود. محصولات چینی بهداشتی کرد شامل روشویی، وال هنگ، توالت فرنگی، سینی دوش و توالت ایرانی است.

یکی از مهم ترین ویژگی های بهداشتی این دسته از محصولات، ظرفیت کم جذب آب است. به طور کلی دستگاه بهداشتی از دو قسمت بدنه و شیشه تشکیل شده است. قسمت بدن در اثر فشردگی خاک تشکیل می شود، که مستقیماً بر دوام و کیفیت محصول تأثیر می گذارد. همچنین قسمت لعاب در فر و روی بدنه تشکیل می شود. مهم ترین قسمت چینی بهداشتی کرد، قسمت لعابی آن است، زیرا کیفیت مینا در عدم زرد شدن یا زرد شدن و بی رنگ شدن محصولات تاثیرگذار است. از این رو تمامی زمینه های محصولات چینی بهداشتی حائز اهمیت است و در هنگام خرید حتما باید به این موارد توجه کنید، زیرا تمامی قسمت ها به نوعی به یک دیگر مرتبط هستند.

به نقل از وب سایت اعتبارنوین: خرید چینی آلات سرویس بهداشتی یکی از ملاحظات اصلی در ساخت خانه و ساختمان های اداری، تجاری و … می باشد. تهیه تجهیزات مناسب برای این قسمت از خانه از نظر بهداشتی و اقتصادی بسیار حائز اهمیت است. یکی از بهترین محصولات و برندها در این زمینه، خرید محصولات چینی بهداشتی کرد می باشد. این محصولات از لعاب شفاف و مرغوب ساخته شده است. که به راحتی می توان آن ها را با مواد شوینده تمیز کرد.

تاریخچه محصولات چینی بهداشتی

چین تولید کننده بشقاب چینی و لوازم بهداشتی با قدمت چند هزار ساله است و نمونه های برجسته آن را می توان در موزه ها و مراکز علمی سراسر جهان مشاهده کرد. ایران نیز حدود ۵ درصد به تولید جهانی چینی بهداشتی کمک کرده است. سابقه این صنعت در ایران به ۳۵ سال پیش برمی گردد، که صنعت چینی ۱۵۰۰ درصد رشد کرد. پیش از این تنها ۳ واحد تولیدی چینی در گیلان و استان قزوین مشغول به کار بودند، اما امروز ۲۴ واحد می توانند در این صنعت فعالیت کنند.

نزدیک به ۵۰ سال از تولید محصولات بهداشتی چینی در ایران می گذرد و رشد و توسعه آن مربوط به عمران و ساختمان است. با توجه به اینکه چین یک رقیب جدی در این صنعت است، که می تواند بازار منطقه ای و جهانی را تحت تاثیر قرار دهد، سازندگان محصولات چینی بهداشتی در ایران سرمایه گذاری بیشتری در بازار داخلی دارند.

طبق تحقیقات انجام شده صنعت چینی بهداشتی در ایران سابقه چندانی ندارد و اولین کارخانه بهداشتی چینی در سال ۱۳۴۷ در قرچک ورامین در ایران تأسیس شد و به تدریج واحدهای دیگری در استان های دیگر تأسیس شد.

images 1670223195 - چینی کرد، از با سابقه ترین تولید کنندگان محصولات بهداشتی در ایران - چینی

طرز تهیه و تولید محصولات چینی بهداشتی

ماده ای که برای ساخت محصولات بهداشتی چینی استفاده می شود، کائولین است. این ماده نوعی خاک رس سفید است که پس از حرارت دادن تغییر رنگ نمی دهد و سفید باقی می ماند. این محصولات در طرح ها و لعاب های مختلف عرضه می شوند و کارخانه ها و کارگاه های زیادی در کشور این محصولات را تولید می کنند. لوازم بهداشتی نیز دسته دیگری از محصولات است که به چینی بهداشتی معروف است.

مواد اولیه برای تولید محصولات بهداشتی به شرح زیر است:

کائولین، فلدسپات، بال کلی، کربنات کلسیم سیپلس، زنور، اکسید روی، کربنات باریم و سدیم کربنات.

ویژگی ها و خصوصیات محصولات چینی بهداشتی مرغوب:

  • شفافیت مینا یا لعاب
  • جذب کافی آب
  • هیچ شکافی در سطح محصول وجود ندارد.
  • سلامت و بهداشتی بودن قطعات
  • عدم پیچیدگی اجزا
  • نصب آسان
  • گارانتی و خدمات پس از فروش
  • مجموعه کامل لوازم جانبی

فرآیند تولید سرویس چینی بهداشتی کرد

مراحل ساخت سرویس بهداشتی چینی به شرح زیر است:

ابتدا مواد اولیه توسط آسیاب فکی و چکش به اندازه میلی متری بریده می شود. سپس مواد خام در یک آسیاب غلات داخلی ترکیب شده و در یک مرکز پردازش ذخیره می شود. در مرحله بعدی دوغاب اصلی را با مواد استخراج شده از آسیاب و مواد نرم شامل بالکی و کائولن اضافه می کنیم. مرحله بعدی ریخته گری دستی و نیمه اتوماتیک است و فرآیند برای هر روش متفاوت است.

در مرحله انجماد، یک سوسپانسیون لعاب بر روی محصول خام اسپری می شود. پس از مدتی، بعد از خشک شدن، محصولات براق را روی ماشین داغ قرار داده و تا دمای ۱۱۸۵ درجه حرارت می دهند. در نهایت بسته بندی محصولات بر اساس استانداردهای ملی و زنجیره تامین بازار داخلی شرکت انجام می شود.

images 1670223144 - چینی کرد، از با سابقه ترین تولید کنندگان محصولات بهداشتی در ایران - چینی

نمایندگی چینی بهداشتی کرد

کارخانه چینی کرد با تلاش بی وقفه نمایندگان و فروشندگان خود، شبکه توزیع و فروش گسترده ای را در کشور ایجاد کرده است تا نیازهای بازارهای داخلی و منطقه ای را برطرف کرده و خدمات برتر را ارائه دهد. نمایندگی ها و فروشندگان چینی کرد مانند سایر برندها در اکثر استان های کشور فعالیت می کنند و محصولات خود را به صورت آنلاین به فروش می رسانند. مشتریان می توانند با مشاهده محصولات موجود در سایت از خدمات و محصولات چینی بهداشتی کرد استفاده کنند. این محصولات بهداشتی با توجه به نیاز مشتری در ۳ سطح کیفی تولید می شود.

نتیجه گیری

در سال های اخیر رشد صنعت لوازم و محصولات چینی بهداشتی کرد در ایران چشمگیر بوده و توانسته با بهترین کیفیت محصولات را به بازار منطقه و تولید داخلی عرضه کند و در خاورمیانه نیز امتیازاتی را کسب کند. در این راستا چینی کرد یکی از برندهای چینی بهداشتی در ایران است که به عنوان بزرگترین کارخانه چینی بهداشتی ایران شناخته می شود.

فروشگاه رضایی با بیش از ۲۰ سال تجربه و داشتن نمونه پروژه های موفق به عنوان یکی از نمایندگان رسمی کارخانه چینی کرد، موفق شده است خدمات بسیار خوبی را در ارائه لوازم بهداشتی با کیفیت به مشتریان خود ارائه دهد. این شرکت، بر اساس چشم انداز، ماموریت و ارزش های پایدار خود، متعهد و مسئول است تا بیشترین منافع عمومی را برای همه مشتریان عزیز و ذینفعان فراهم کند.

جهت خرید محصولات بهداشتی کرد و دریافت مشاوره رایگان در این حوزه می توانید به فروشگاه رضایی https://rezaeigroup.ir/ مراجعه نمایید.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.