شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • 3 وظیفه اصلی وکیل کیفری در تهران
    20 آذر 1401 - 17:02
    شناسه : 212977
    0

    بهترین وکیل کیفری تخصص و مهارت بسیار زیادی در زمینه انواع دعاوی کیفری دارد و می تواند به خوبی جزئیات این پرونده را بررسی کند؛ همچنین وکیل با موکلین عزیز خود رفتار کاملا محترمانه و مودبانه دارد و تلاش می کند هیچ بی احترامی به آن ها در طول پرونده صورت نگیرد.

    پ
    پ

    برای برکنار کردن مشکلات پرونده های کیفری می توان از بهترین وکیل کیفری در تهران کمک گرفت زیرا ایشان آشنایی کافی به این نوع پرونده ها دارد و می تواند مشکلات مردم را به خوبی حل کند؛ وکیل کیفری در زمینه امور کیفری، مدرک بسیار معتبری اخذ کرده است و از این رو می تواند در این امور فعالیت داشته باشد و به موکلین خود کمک شایانی کند؛ دعاوی کیفری انواع مختلفی دارند که تنها وکیل کیفری می تواند از عهده برطرف آن ها بربیاید. word image 212977 1 - 3 وظیفه اصلی وکیل کیفری در تهران - بهترین وکیل کیفری

    بهترین وکیل کیفری در تهران کیست؟

    همانطور که گفته شد اگر مردم هر یک از دعاوی کیفری برایشان رخ دهد و نتواند مشکل پرونده شان را بررسی کنند، از وکیل کیفری کمک می گیرند؛ بهترین وکیل کیفری در تهران با تجربه و سابقه ای که در این زمینه دارد می تواند به خوبی پرونده موکل خود را پیگیری کند و به نتایج بسیار موفقیت آمیزی برسد؛ وکیل کیفری توانسته در زمینه حقوق و وکالت مدرک معتبر از یک دانشگاه سرشناس اخذ نماید؛ وکیل تمام تلاش خود را برای موفقیت در پرونده به کار می گیرد و سعی می کند رضایت موکلین خود را جلی نماید.

    بهترین وکیل کیفری تخصص و مهارت بسیار زیادی در زمینه انواع دعاوی کیفری دارد و می تواند به خوبی جزئیات این پرونده را بررسی کند؛ همچنین وکیل با موکلین عزیز خود رفتار کاملا محترمانه و مودبانه دارد و تلاش می کند هیچ بی احترامی به آن ها در طول پرونده صورت نگیرد.

    انواع دعاوی کیفری

    دعاوی کیفی انواع مختلفی دارد که در ادامه برخی از آن ها را برای شما نام خواهیم برد:

    • جرایم علیه حقوق معنوی اشخاص: این دسته از دعاوی نیز شامل توقیف غیر قانونی اشخاص، آدم ربایی، قوادی، توهین، افترا، تهدید و اکراه، افشای سر و از بین بردن آبرو و حیثیت اشخاص می باشد.
    • جرایم علیه امنیت داخلی یا خارجی: این دعاوی نیز شامل موارد مختلفی می باشد از جمله محاربه و افساد فی الارض، تشکیل، کمک و فعالیت در گروه‌های ضد نظام، جاسوسی به نفع کشورهای دیگر، سو قصد و توهین به مقامات داخلی و خارجی، اهانت به مقدسات مذهبی و حکومت اسلامی، جعل و تزویر، قلب سکه
    • جرایم و تخلفات رانندگی: این جرایم نیز می تواند موارد مختلفی را شامل شوند، از جمله قتل و آسیب جسمانی ناشی از بی احتیاطی، رانندگی بدون داشتن گواهی نامه رسمی، دادن گواهی نامه رسمی به کسانی که شایستگی لازم برای رانندگی را ندارند.
    • جرایم علیه حقوق و کیان خانواده: سقط جنین، فریب در ازدواج، عدم ثبت واقعه ازدواج دایم، ازدواج با فردی ضمن داشتن علقه زوجیت یا عده دیگری جزو این دسته از این جرایم می باشند.
    • جرایم علیه تمامیت جسمانی اشخاص: جرایمی که در این زمینه در دعاوی کیفری قرار دارند شامل قتل عمدی، قتل های غیر عمدی، ایراد صدمات، جراحات و آسیب های جسمانی است.
    • جرایم مربوط به مصرف مواد مخدر و مشروبات الکلی: مصرف، اعتیاد، ساختن، کاشت، نگهداری، خرید، فروش، قاچاق، مواد مخدر و مشروبات الکی می توانند شامل این نوع از دعاوی کیفری باشند.
    • جرایم منافی عفت و اخلاق عمومی: این دسته از دعاوی نیز شامل موارد متعدد از جمله زنا، لواط، تفخیذ، مساحقه، قوادی، ایذا و مزاحمت برای بانوان، روابط نامشروع است.
    • جرایم علیه اموال و حقوق مالی اشخاص : این دسته از دعاوی انواع مختلفی دارد که شامل سرقت، کلاهبرداری، ربا، اخاذی، کلاشی، خیانت در امانت، تخریب عمدی اموال است.
    • هتک حرمت منازل و املاک دیگران: این دسته از دعاوی کیفری نیز شامل تلاش برای تصرف و تملک املاک عمومی و ورود و تصرف غیر قانونی با عنف و تهدید است.

    اگر درگیر این دسته از دعاوی کیفری هستید و به دنبال بهترین وکیل کیفری در کرج هستید، می توانید اینجا کلیک کنید و از سایت وکیل چی، وکیل مورد نظرتان را بیابید. word image 212977 2 - 3 وظیفه اصلی وکیل کیفری در تهران - بهترین وکیل کیفری

    وظایف بهترین وکیل کیفری در تهران

    وکیل کیفری نیز باید به وظایفی که برعهده دارد انجام دهد تا موکل رضایت کامل از نحوه جریان و پایان یافتن پرونده داشته باشد؛ وظایفی که باید بهترین وکیل کیفری در تهران آن ها را انجام دهد شامل موارد زیر است:

    وکیل کیفری وظیفه دارد که از شروع روند طرح دعوی و تنظیم شکوائیه به موکل خود کمک کند و او را در جریان جزئیات بسیار مهم پرونده قرار دهد و از او نیز در بیشتر موارد سوال برسد.

    بهترین وکیل کیفری در تهران باید تمامی مدارکی که برای در جریان بودن پرونده مورد نیاز است را جمع آوری کند و در صورت نیاز به موکلین خود یا دادگاه ارائه دهد.

    وکیل کیفری وظیفه دارد که به موکلین خود احترام بگذارد و پاسخ سوالات آن ها را به درستی بدهد.

    کلام آخر

    در دادگاه های شهر تهران، پرونده های متعددی تحت عنوان دعاوی کیفری مشاهده می شود که هر یک از آن ها پیچیدگی خاصی دارند و همین مسئله موجب شده که افراد از وکیل کیفری کمک بگیرند؛ اگر شما نیز برای حل مشکلات دعاوی کیفری خود به دنبال بهترین وکیل کیفری در تهران هستید، می توانید وارد سایت وکیل چی یا vakilchi.com شوید؛ مجله وکیل چی بهترین و بزرگ ترین مجله حقوقی در ایران می باشد که به معرفی بهترین وکیل های ایران و تهران می پردازد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.