شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • درآمد میلیاردی خود را مدیون افزایش مهارت هایم هستم
    20 آذر 1401 - 17:14
    شناسه : 212993
    0

    شکیبایی برای فرد میلیاردر مزیتی اساسی محسوب می ‌شود. برای موفق ‌بودن چه در زمینه مالی و چه در دیگر جنبه های زندگی باید صبور باشید و من توانستم با تقویت مهارت صبور بودن خود در کسب و کارم به درآمد میلیاردی دست پیدا کنم.

    پ
    پ

    قفل ضد سرقت

    قفل ضد سرقت از تجهیزات بسیار مهمی است که این روز ها به وفور مورد استفاده در محیط های مسکونی، تجاری و اداری بخصوص محیط هایی که امنیت در آن ها حرف اول را می زند؛ قرار می گیرد و در سایت قفل عمده موجود است. گفتنی است که این قفل برای درب های ضد سرقت طراحی شده و در آن ها اجرا می گردد. بنابراین توسط آن می توان امنیت کاملی را به وجود آورده و کاهش سرقت را انتظار داشت. اما موضوع دیگر این است که این قفل ها انواع متفاوتی را شامل شده که هر یک کارایی های فوق العاده ای را از خود ظاهر می سازند.

    word image 212993 1 - درآمد میلیاردی خود را مدیون افزایش مهارت هایم هستم -

    قیمت پارچه مبلی مخمل ترک

    پارچه های رومبلی در انواع مختلف و قیمت پارچه مبلی مخمل ترک مختلف تولید می شوند، یکی از این پارچه ها، پارچه ساتن می باشد که به دلیل ویژگیهای جذابی که دارد، باعث شده خرید پارچه رومبلی ترک ساتن همیشه بازار گرمی پیدا کند.

    در زمانهای قدیم پارچه ای ساتن دو رویه داشت، که یک رویه آن لیز، براق و صاف بود و رویه پشت پارچه مات و غیر براق بود ولی امروزه به دلیل این که از الیاف مختلفی در تولید این نوع پارچه مبلی و رومبلی استفاده می شود، شکلهای متنوعی از این نوع پارچه تولید می گردد.

    استفاده از فناوری نانو در تولید این نوع پارچه باعث شده خاصیتهایی به این نوع پارچه اضافه شود تا در برابر شرایط و عوامل محیطی مقاومت آن افزایش یابد که در رنگ و مدلهای مختلفی تولید می شود منافذ روی پارچه نانو بر اساس فناوری نانو به طور کامل پوشیده شده است، به همین دلیل آب به روی آن نفوذ پیدا نمی کند.

    word image 212993 2 - درآمد میلیاردی خود را مدیون افزایش مهارت هایم هستم -

    قیمت پارچه مبلی ترکیه ای

    نزدیکی و همسایه بودن ایران و ترکیه باعث ایجاد نزدیکی در بین فرهنگ این دو کشور شده است و به همین دلیل مردم از وسایل تولید هم استفاده می کنند و قیمت پارچه مبلی ترکیه ای برای ایرانیان اهمیت دارد.

    مبل وسیله ایی بسیار مهم و پر کاربرد است که همیشه با دقت خاصی انتخاب می شود نکاتی که در خرید این وسیله مورد توجه است.

    ابتدا جنس و استحکام همراه با طرح و شکل مبل است سپس رنگ و جنس پارچه ی به کار رفته در ساخت مبل از اهمیت بالایی برخوردار است.

    وقتی که از رنگ مبلی خانه زده می شوید می توانید با عوض کردن پارچه ی آن طرحی نو به آن داده پارچه های مبلی ترک از پر مصرف ترین انواع پارچه است.

    word image 212993 3 - درآمد میلیاردی خود را مدیون افزایش مهارت هایم هستم -

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.