جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41453 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • کابینت انزو چیست
    21 آذر 1401 - 13:59
    شناسه : 213011
    0

    معرفی جامع کابینت انزو و معرفی تولید کننده اصلی کابینت برای خرید کابینت انزو یا هر کابینت آشپزخانه دیگر با قیمت تولید کننده

    پ
    پ

    کابینت انزو در واقع مدلی خاص از محصولات این شرکت زنتیک ایتالیا است که به دلیل کیفیت بالا و طراحی متفاوتش خیلی سریع به شهرت رسید و به برندی شناخته شده و پرفروش در سراسر جهان تبدیل شد. این مدل کابینت نوع خاصی از کابینت پولیش است  و به دو صورت رنگ آمیزی شده و با روکش پی وی سی (وکیوم) تولید می شود.

    شاید در صورت استفاده از رنگ برای پوشش کابینت، هزینه کابینت وکیوم کمتر باشد، اما ظرافت و زیبایی کابینت های رنگ شده مهمتر است .

    مهم ترین نکته در ساخت کابینت آشپزخانه انزو کیفیت رنگ استفاده شده و البته وجود رنگ فروشی مجهز و عایق (محافظ از هرگونه گرد و غبار) است. استفاده از ام دی اف خارجی و یراق آلات با کیفیت نیز می تواند در کیفیت طراحی کابینت طراح انزو موثر باشد.

    images 1670759795 - کابینت انزو چیست -

    مشخصات کابینت انزو

    1. سبک کابینت نئوکلاسیک
    2. بدنه یا واحد ام دی اف
    3. درب CNC ام دی اف با ضخامت های مختلف
    4. سخت افزار (ریل، لولا و غیره) فانتونی یا بلوم
    5. رنگ پلی اورتان یا پلی استر و نیمه پلی استر

    شرکت ایتالیایی Enzo در ایران !

    می توان گفت کمتر از 10 سال از تبدیل شدن کابینت انزو به مدلی شناخته شده و محبوب در ایران می گذرد و یکی از دلایل آن طراحی خاص این سبک است. کابینت آشپزخانه شرق بسیاری از شرکت ها ظرفیت تولید چنین کابینتی را ندارند، زیرا ساخت این نوع کابینت نیازمند تجهیزات پیشرفته و گران قیمت و محیط کارگاهی مناسب است. البته با توجه به تنوع مواد مورد استفاده، مدل های مختلفی از کابینت آشپزخانه در بازار وجود دارد که از نظر ظاهری و طراحی بسیار شبیه به هم هستند، اما از نظر کیفیت و طول عمر تفاوت هایی با یکدیگر دارند.

    images 1670759835 - کابینت انزو چیست -

    کابینت به سبک انزو

    کابینت های انزو از نظر ظاهر تقریباً مشابه هستند. البته برخی از مدل ها شلوغ تر و برخی دیگر ساده تر هستند که این موضوع کاملا به انتخاب کارفرما بستگی دارد، اما پیشنهادات طراحان برای آشپزخانه های کوچک اغلب مدل های ساده تری هستند. تفاوت اصلی طرح های مختلف در انتخاب نوع ابزار مورد استفاده برای شکل دادن به درها و جلو و همچنین نوع پوشش انتخابی برای کابینت است.

    بر این اساس، انواع کابینت طرح انزو را می توان با توجه به نوع پوشش به کابینت های رنگ شده و کابینت هایی با پوشش کابینت ممبران خلاء تقسیم کرد. به دلیل زیبایی و ماندگاری رنگ نسبت به روکش، قیمت کابینت آشپزخانه رنگ شده (مخصوصاً از نوع پولیش) بالاتر از سایر کابینت ها می باشد.

    1. کابینت پولیشی
    2. کابینت با رنگ پلی اورتان مات یا براق
    3. کابینت با رنگ پلی استر یا نیمه پلی استر

    کابینت انزو پولیشی

    به دلیل زیبایی و کیفیت بالاتر ترکیب رنگ و لاک، اکثر مشتریان معمولا این نوع رنگ را برای طراحی کابینت آشپزخانه خود انتخاب می کنند، هرچند کابینت براق قیمت بالاتری دارد. پولیش نوعی رنگ مایع و خمیری است که بعد از فونداسیون و رنگ آمیزی درب ها روی کار زده می شود و استحکام و طول عمر کابینت آشپزخانه را افزایش می دهد و البته شفاف و شیشه ای می شود. در واقع می توان گفت پولیش مانند یک لایه ضخیم لاک قسمت های مختلف کابینت را می پوشاند و پس از خشک شدن باعث افزایش مقاومت و ثبات رنگ می شود.

    images 1670759870 - کابینت انزو چیست -

    پولیش در ترکیب با رنگ های پلی استر یا پلی اورتان استفاده می شود. مزیت استفاده از پولیش علاوه بر درخشندگی و شفافیت آن این است که در صورت ایجاد خط و خش روی کابینت به راحتی می توان با پولیش آن را تعمیر کرد و تنها عیب آن گران بودن نسبت به دیگر کابینت های آشپزخانه است.

    مزایای
    1. روشنایی و شفافیت عالی
    2. ثبات رنگ بالا در برابر اشعه UV
    3. تعمیر آسان در صورت آسیب

    کابینت انزو پولیش شده با رنگ پلی اورتان

    رنگ پلی اورتان یکی از معدود رنگ هایی است که مقاومت بالایی در برابر نور خورشید و رطوبت دارد و به دلیل استحکام چسبندگی بالا و خشک شدن سریع آن در صنعت نجاری کاربرد فراوانی دارد. کابینت با رنگ پلی یورتان براق کمی ارزانتر از کابینت پولیش شده است و درخشندگی و شفافیت آن تقریباً مشابه کابینت پولیش شده است با این تفاوت که ضخامت لاک بیشتر از رنگ است و سطوح را کاملا می پوشاند. کابینت شبیه لاک به نظر می رسد و از پلی اورتان رنگی مقاوم تر است.

    از نظر کیفیت و زیبایی کابینت آشپزخانه با رنگ پلی اورتان براق بسیار با کیفیت می باشد. بهترین برند رنگ پلی اورتان متعلق به شرکت گنج ترکیه می باشد که یکی از گران ترین اما با کیفیت ترین رنگ های موجود در بازار است و اکثر شرکت های معروف تولید کننده مصنوعات چوبی از رنگ تولیدی این شرکت برای رنگ آمیزی محصولات خود استفاده می کنند .

    مزایای
    1. قیمت مناسب تر از کابینت پولیش است
    2. کیفیت عالی و رنگ با ماندگاری بالا
    3. مقاومت خوب در برابر ضربه و خراش

    امیدوارم این مقاله توانسه باشه شما عزیزان را در راهنمایی انتخاب کابینت انزو کمک کرده باشد.

    همچنین میتوانید در سایت تهران کابینت در مورد کابینت های گلاس و یا کابینت ممبران اطلاعات بدست آورید.

    images 1670759896 - کابینت انزو چیست -

    در صورت داشتن هرگونه سوال و مشاوره رایگان برای خرید کابینت می توانید با تولید کننده اصلی کابینت در ایران، تهران کابینت تماس بگیرید.

    برچسب ها : کابینت آشپزخانه

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.