×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

گلاب

مطالعه مجموعه گلاب دو آتیشه کاشان در سال ۲۰۱۷-۲۰۲۰ در سایت آزمایشی بخش اسانس دار و گیاهان دارویی RIAC واقع در پیمونت کریمه (روستای Krymskaya Roza، منطقه Belogorsky) انجام شد، آب و هوای محلی معتدل قاره ای است. در سایت فیلتر فابریک به آن اشاره شده است.

این منطقه تحت یکی از پنج منطقه کشاورزی اقلیمی قرار می گیرد، پیمونت فوقانی، گرم و نیمه مرطوب، و زیرزون شمالی با زمستان نسبتاً معتدل.

میانگین دمای گلاب دو آتیشه شیراز در سال ۱۰ درجه سانتی گراد است، طول دوره دمای مثبت هوا ۲۹۲ روز در سال است، میانگین دما در گرمترین ماه سال، جولای، ۲۱ درجه سانتیگراد و برای سردترین ماه سال، ژانویه، ۰.۸- درجه سانتیگراد است.

بالاترین دمای ممکن در تابستان ۴۰ درجه سانتیگراد و کمترین دمای ممکن در زمستان ۳۰-۳۵ درجه سانتیگراد است، میانگین بلندمدت بارندگی ۴۹۸ میلی متر و در دوره رویشی ۲۸۰ میلی متر است.

word image 213029 1 - با هدفمندی به سمت درست حرکت کردم -

قیمت دان مرغ ۱۴۰۱

پودر ماهی، ذرت، گندم، پودر گوشت، پریمیکسهای معدنی، پودر استخوان، ویتامینه، کلسیم فسفات، اسید آمینه های ضروری،نمک، روغن، کولین کلراید، جوش شیرین و افزودنیهایی شامل آنزیم، پروبیوتیک و غیره استفاده می شود. قیمت دان مرغ ۱۴۰۱ با کیفیت ممکن است کمی گران تر باشد گلوتن داده شده به مرغ نیز از همان ذرت به دست می آید که که طی فرایندی نشاسته از ذرت جدا شده است و گلوتن بخشی از پروتئین همان ذرت است که به دست آمده است.

کنجاله سویا نیز به عنوان یکی از مهم ترین منابع خوراکی در دامپروری محسوب می شود که پس از روغن گیری از دانه ی سویا به وجود می آید و دارای پروتئینی با کیفیت و اسید آمینه می باشد.

برخی از این دان مرغ ها را به صورت پلت در می آورند که تحت شرایطی خاص و ویژه دما، فشار و رطوبت را از آنها عبور داده اند و از آنجایی که تمامی مواد به صورت فشرده شده و میکس شده با یکدیگر می باشند.

word image 213029 2 - با هدفمندی به سمت درست حرکت کردم -

قیمت دان مرغ گوشتی

کی از انواع طیور که امروزه پرورش آن بسیار رونق دارد مرغ تخمگذار و مرغ شاخدار می باشد، تغذیه و دان مرغ تخمگذار بسیار مهم می باشد و از اهمیت تغذیه مرغ تخمگذار نمی توان چشم پوشی کرد. قیمت دان مرغ گوشتی بسیار مقرون به صرفه می باشد. تمامی افرادی که در صنعت تخم مرغ فعالیت دارند، دغدغه اصلیشان تغذیه مرغهای تخمگذار کارگاه می باشند، اگر تغذیه مرغهای تخمگذار مناسب نباشد آنها به مرور زمان ضعیف شده و از بین می روند.

برای اینکه عملکرد مرغهای تخمگذار بهتر شود و هزینه ها کاهش پیدا کند بهتر است که از دان مناسب برای مرغ تخمگذار استفاده شود تا مشکلی در تغذیه مرغ تخمگذار به وجود نیاید. برای بالا بردن راندمان و کاهش دادن هزینه های مختلف صنعت نگه داری از مرغ تخمگذار بهتر است که از دان مرغ تخمگذار با کیفیت که در مجموعه ما توزیع می شود استفاده کنید.

استفاده از دان مرغی بدون کیفیت و غیر استاندارد با قیمت ارزان مناسب کار شما نخواهد بود، در ابتدا شاید به نظر برسد که خریدن دان ارزان تر می تواند به سود شما بیفزاید اما دان مرغی غیر استاندارد و بی کیفیت می تواند کاملا باعث نابود مرغهای تخمگذار شما شود و شما را ورشکسته کند.

word image 213029 3 - با هدفمندی به سمت درست حرکت کردم -

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.