×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

شیره خرما

مصرف ملاس خرما فواید زیادی دارد که یکی از آنها کمک به حفظ سلامت بدن به دلیل ویتامین و مواد معدنی بالایی است که دارد. کالری شیره خرما معمولاً به عنوان یک درمان طبیعی برای طیف وسیعی از بیماری ها از جمله سرفه و سرماخوردگی استفاده می شود و در انجام این کار کاملاً مؤثر است. علاوه بر این، شواهدی وجود دارد که نشان می دهد می تواند از رشد باکتری ها جلوگیری کند. زنبورها موجوداتی هستند که مسئول تولید عسل هستند که ماده ای خوشمزه است. زنبورها نیز وظیفه تولید عسل را بر عهده دارند. آنتی اکسیدان ها مولکول هایی هستند که به تقویت سیستم ایمنی کمک می کنند و به وفور در این غذای لذیذ یافت می شوند. کالری شیره انگور یکی از مقوی ترین نوع کالری می باشد که بسیار برای بدن مفید می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این محصول پیشنهاد می کنیم به سایت معتبر گارلیکو مراجعه بفرمایید.

word image 213034 1 - به شکرانه ثروتمند شدنم راهکار خود را برای شما بیان می‌ کنم -

قیمت جاروبرقی رباتیک سامسونگ

در قرن های اخیر به ویژه در چند دهه اخیر شاهد پیشرفت روز افزون انواع وسایل هستیم با خودکار شدن وسایل بسیاری، انسان ها قادر هستند تا به فعالیت های دیگر خود بپردازند و بخشی از کارها را برعهده وسایل برقی پیشرفته بگذارند سامسونگ در تولید وسایل برقی و الکتریکی پیشرفته ی زیادی ورود کرده است، یکی از آنها جارو برقی رباتیک می باشد که قیمت جاروبرقی رباتیک سامسونگ به عوامل مختلفی بستگی دارد. این شرکت سعی برآن دارد تا بتواند وسایلی که در منازل و ساختمان ها به کار می روند کارهای خود را به صورت خودکار انجام دهند. از این رو وسایل مانندی جارو برقی که سهم زیادی در پاکیزگی خانه و منازل امروزی دارند را به شکل حرفه ای تر تولید و آن ها را با دانش روز ادغام نموده تا بتوانند به افراد بسیاری که زمان لازم را برای جارو زدن ندارند و یا بیمار هستند و فعالیت های جسمی برای آن ها مضر است، کمک کند.

word image 213034 2 - به شکرانه ثروتمند شدنم راهکار خود را برای شما بیان می‌ کنم -

قیمت تلویزیون سامسونگ ۳۲ اینچ دست دوم

قیمت تلویزیون سامسونگ ۳۲ اینچ دست دوم با توجه به تورم همراه در حال تغییر می باشد. شرکت سامسونگ در کشور کره جنوبی بوده که در سال ۱۹۳۰ این شرکت تاسیس شده و از آن سال تا به امروز همیشه در حال پیشرفت و رشد می باشد و در زمینه لوازم خانگی همچون تلویزیون، یخچال، کولر و لوازم برقی آشپزخانه و همچنین لوازم کامپیوتری و غیره نیز فعالیت دارد. ذکر این نکته لازم ست که بدانید تلویزیون سامسونگ در انواع مختلف سایز می باشد که امروزه بیشتر افراد برای خریدن تلویزیون اقدام به بزرگترین سایز آن می کنند که این نشان دهنده چشم رو هم چشمی مردم باهم می باشد.

word image 213034 3 - به شکرانه ثروتمند شدنم راهکار خود را برای شما بیان می‌ کنم -

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.