×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

کابل برق ساختمانی

خرید کابل برق ساختمانی با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت بهترین گزینه برای مصرف کننده است که در حجم عمده و جزیی انجام می شود و در سایت حسام سیم کابل موجود است. چون نرخ عمده کابل برق مناسب تر است بیشتر مردم به این شیوه عرضه گرایش پیدا کرده اند. این خرید کابل برق به صورت حضوری و غیر حضوری انجام می شود. خریدار کابل برق ایرانی می تواند به روش های مختلفی که تولیدی و فروشندگان پیش روی او قرار می دهند کابل برق را تهیه کند.

word image 213035 1 - درب های ثروت را چطور به روی خود گشودم -

فاکتور فروش اکسل

مراکز کامپیوتر با علم به اینکه انواع فاکتور فروش اکسل صورتحساب برای مراکز خرید و فروش مورد نیاز می باشند اقدام به تهیه فاکتور خرید فروش در اندازه های مختلف a4 و یا a5 در برنامه اکسل کرده اند و با فروش نمونه های آن در فضای مجازی و اینترنت کسب و کار نوینی برای خود مهیا کرده اند. این فاکتورها یک برگه می باشند که در آن لیست تعداد و موارد کالا به همراه تعداد و قیمت آن جدول بندی شده است و پس از محسابات قیمتی محصولات در تعداد و مقداری که دارند، در آخر برگه قسمت پایین و معمولا سمت چپ آن قیمت کل محاسبه و درج می شود.

طراحی و چاپ آنها کار دشواری نیست و اکثر افراد با استفاده از کامپیوتر و یا موبایل می توانند نمونه های استاندارد و یا دلخواه آن را تنظیم کنند و با جدول کشی و طراحی خانه های مختلف که هر کدام مخصوص کالا و یا قیمت و عوامل دیگر می باشد در کنار هم طبقه بندی شده و فاکتور فروش را می توانند به وجو آورند.

word image 213035 2 - درب های ثروت را چطور به روی خود گشودم -

فاکتور خام

یکی از فرمتهایی که برای فاکتور خام فروش رایگان ارائه می شود فرمت ورد می باشد. از مواردی که در مورد طراحی این فاکتورها باید رعایت شود نحوه چیدمان المانهای داخل فاکتور می باشد و به صورتی باشد که مشتری بتواند با یک نگاه و به راحتی بر اطلاعات موجود در آن تسلط پیدا کند. عده ای بر این باور هستند که ارائه فاکتور رسمی فقط برای مشتریان حقیقی مثل شرکت ها و بنگاههای اقتصادی لازم است در صورتی که ارائه فاکتور برای تمامی خریدارانی که مشمول نظام مالیات بر ارزش افزوده هستند اجباری می باشد. در صورت عدم ارائه فاکتور رسمی به خریدار، جرم صورت می گیرد و با فرد خاطی مطابق با قانون برخورد می شود.

word image 213035 3 - درب های ثروت را چطور به روی خود گشودم -

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.