×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

یکی از انواع پرینتر ها ، جت پرینترها می باشند که در صنایع تولیدی و صنعتی بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. این پرینتر ها از سیستم جوهر افشان غیر تماسی استفاده می کنند و در کار هایی مانند چاپ قیمت، چاپ تاریخ، چاپ لوگو و بارکد بر روی محصولات از آن ها استفاده می شود.

جت پرینتر های مختلفی با توجه به نیازی که کارخانه ها و تولید کننده های محصولات دارند تولید شده است که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند. در این مطلب قصد داریم در مورد برخی از انواع جت پرینتر ها و مزایا و معایب آن ها صحبت کنیم.

برخی از انواع جت پرینتر ها شامل جت پرینتر دستی، جت پرینتر اتوماتیک ، جت پرینتر های لیزری، جت پرینتر های TIJ ،CIJ ، DOD  و غیره می باشند.

انواع جت پرینتر های پرکاربرد

۱.    جت پرینتر های دستی

یکی از ساده ترین نوع جت پرینتر ها که معمولا در کارگاه ها و تولیدی های کوچک از آن ها استفاده می شود، جت پرینتر های دستی یا پرتابل می باشد. مهم ترین ویژگی این نوع از جت پرینتر ها سبک بودن و قابل حمل بودن آن ها است.
کار با این جت پرینتر ها ساده است و هر کسی به راحتی میتواند با آن ها کار کند. یکی دیگر از مزایای این جت پرینتر ها داشتن باتری مناسب با طول عمر بالا  و همچنین حافظه ذخیره سازی و صفحه نمایشگر می باشد. قیمت جت پرینتر دستی نیز از دلایل استقبال از آن است .

images 1670783124 - 5 نوع جت پرینتر صنعتی پرکاربرد -

۲.    جت پرینتر های ثابت یا اتوماتیک

جت پرینتر های ثابت بر روی نقاله نصب می شوند و با سرعت بالا و بدون دخالت دست کار چاپ بسته بندی محصولات را انجام می دهند. سرعت بالای  این جت پرینتر ها از برترین مزایای آن ها می باشد.
همچنین در این جت پرینتر ها شما می توانید برای چاپ، از اندازه های مختلفی استفاده کنید. از این رو در صورتی که محصول تولیدی خود را تغییر دهید، همچنان می توانید از این جت پرینتر برای کار چاپ محصولات خود استفاده کنید.
این جت پرینتر ها بدون دخالت نیروی انسانی می توانند ساعت ها بدون خطا به کار خود ادامه دهند؛ به همین دلیل است که جت پرینتر های ثابت یکی از بهترین جت پرینتر های موجود در بازار شناخته می شوند.

۳.    جت پرینتر های لیزری

امروزه استفاده از وسایلی که مجهز به لیزر می باشند در بسیاری از زمینه ها و صنایع مختلف مانند صنایع آرایشی، بهداشتی، پزشکی وغیره  در حال افزایش است . این مورد در جت پرینتر ها نیز صدق می کند.
در جت پرینتر های لیزری عمل چاپ، با ایجاد گرما و سوزاندن قسمت ها مورد نظر انجام می گیرد.
از آنجایی که تمام کار های این جت پرینتر با استفاده از لیزر انجام می شود و دیگر از جوهر استفاده ای نمی شود، عمل چاپ بسیار با کیفیت و با دقت بالا صورت می گیرد ولی هزینه راه اندازی اولیه بالاتری دارند .

۴.    جت پرینتر های مدل TIJ

در جت پرینتر هایی که در آن ها تکنولوژی  TIJ به کار رفته است، دمای جوهر در دستگاه بسیار افزایش می یابد. این افزایش دما آنقدر زیاد است که جوهر به نقطه جوش می رسد. در نهایت جوهر با فشار به بیرون رانده می شود عمل چاپ صورت می گیرد.

یکی از ویژگی های این نوع از جت پرینتر ها این است که می توان شکل ها و تصاویر مختلفی را چاپ کرد؛ زیرا در این دستگاه از تعداد زیادی هد استفاده شده است که می توان هر کدام از آن ها را تنظیم کرد.

۵.    جت پرینتر های مدل CIJ

یکی دیگر از محبوب ترین و پر استفاده ترین جت پرینتر ها در میان مصرف کنندگان، جت پرینتر های CIJ  می باشد. در این جت پرینتر جوهر به صورت مداوم پاشیده می شود و پس از چاپ کردن شکل مورد نظر به سرعت خشک می شود. این امر باعث می شود که سرعت چاپ کردن بسیار افزایش یابد. البته این بالا بودن سرعت چاپ باعث نمی شود که کیفیت چاپ کاهش یابد.

کداجت مرکز فروش و خدمات انواع جت پرینتر های  صنعتی

کداجت یکی از مراکز معتبر فروش و تعمیرات انواع مختلف جت پرینتر می باشد. این مرکز بیش از ۲۰ سال است که در این زمینه فعالیت می کند و تا کنون با بسیاری از صنایع مختلف کشور همکاری داشته است.
لازم به ذکر است که تمامی محصولات کداجت همراه با گارانتی معتبر می باشند و همچنین ۶۰ ماه خدمات پس ازفروش را به مشتریان خود ارائه می دهد.
همانطور که گفته کداجت بیش از دو دهه است که در زمینه فروش و تعمیر انواع جت پرینتر ها ها فعالیت می کند. این امر باعث شده است نیاز بسیاری از صنایع را بشناسد و متناسب با نیاز های آن ها و محصولاتشان جت پرینتر های مناسب را به آن ها پیشنهاد دهد.

در کداجت علاوه بر جت پرینتر هایی که در بالا ذکر شد مدل های دیگری مانند HP ، XAAR  و غیره وجود دارد. در نتیجه شما می توانید در هر زمانی که به یک جت پرینتر نیاز داشتید با مرکز کداجت تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید؛ و یا از خدمات و مشاوره رایگان آن ها بهره مند شوید.
برای مشاوره و خرید انواع جت پرینتر و تاریخ زن ، با کداجت تماس بگیرید.
www. codajet.com – ۰۹۱۲۸۸۸۸۳۹۰

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.