چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳ Wednesday, 17 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41346 تعداد نوشته های امروز : 15 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • با کارآفرینی چرخ ثروت برای من به حرکت در آمد
    23 آذر 1401 - 19:20
    شناسه : 213246
    0

    دلیل این که افراد موفق مطالعه دارند این است که سطح شان را بالاتر ببرند. تا بتوانند در کسب و کارشان با آگاهی بالاتری قدم بردارند. با مطالعه توانستم دانش خود را در برخود با افراد بالا ببرم و اینگونه توانستم در کارم به موفقیت برسم. یک کسبه با ارتباط می تواند مانند من به ثروت هم برسد. در ادامه به شما خواهم گفت که این مهم چگونه اتفاق می افتد.

    پ
    پ

    پولدار شدن با ضایعات

    شاید برایتان جالب باشد، بله درست است حتی می شود ضایعات را هم به صورت اینترنتی خرید و فروش کنید.

    یعنی می شود در خانه خودتان و یا محل کارتان بشینید و از طریق سایت هایی که انواع و اقسام مواد ضایعات را بفروش می رسانند محصول دلخواه خودتان را خریداری کنید و یا آن را به خریدارانی که نیاز به این محصول را دارند بفروش برسانید این کار پولدار شدن با ضایعات را برای شما به ارمغان می آورد.

    مزیتی که وجود دارد می توان محصولتان را با بالاترین قیمت پیشنهادی به افرادی که درخواست آن را داده اند بفروشید بدون اینکه از جای خودتان حرکتی انجام داده باشید، نقل مکان کرده باشید و یا هزینه ای کرده باشید برای موارد جانبی.

    C:\Users\Arad\Downloads\Logo (54).jpg

    تاجر سنگ قیمتی

    صادرات سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی در صورت فرآوری ارزش افزوده بالایی دارد .تاجر سنگ قیمتی و کانی های قیمتی سهم مهمى از تجارت جهانى را به خود اختصاص داده است.

    صادرات سنگ ها بسیار سود آور است و ایران کلکسیون ارزشمند از سنگ‌هاى قیمتى دارد، اما تنها فیروزه و عقیق در ایران استخراج مى‌شود که سهم آن در مقایسه با تجارت جهانى بسیار ناچیز است.

    ایران با اینکه منابع بسیاری در اختیار دارد ولی در فرآوری سنگ ها سرمایه گذاری چندانی انجام نداده است.

    رنگ سنگ های قیمتی نسبت به پدیده های زیبای دیگر سنگ، در درجه اول اهمیت قرار دارد. ایران از نظر میزان ذخایر و کیفیت سنگ ها جزء ۱۰ کشور برتر دنیا به شمار می رود.

    C:\Users\Arad\Downloads\Logo (43).jpg

    تحریم اقتصادی و آثار آن بر زندگی مردم

    فرض کنید می خواهم پولی را در ایران جابه جا کنم و صاحب عابر بانک یا حساب بانکی در آن بانک نیستم. مثلاً به شخصی می گویم فلانی من کارت بانکی ندارم تو کارت بانکی داری؟

    تحریم اقتصادی و آثار آن بر زندگی مردم بسیار اثر گذاشته است. من می گویم پول را به حساب تو بزنند بعد تو این پول را به من بده. آیا این امکان پذیر است یعنی من حتی کارت عابر بانک معمولی در ایران ندارم اما دارم پول خود را جابه جا می کنم. حالا در بازار صادرات چطور این اتفاق می افتد؟

    افرادی به نام صراف وجود دارند. اینها شرکت هایی و حساب هایی در خارج از ایران دارند. و این شرکت ها و حساب هایی که در خارج از ایران می باشد.

    ممکن است متعلق به خود صراف باشد و ممکن است متعلق به یک دوست شریک یا کسی باشد که خارج از ایران فعالیت می کند و تبعیت ایرانی هم ندارد. این شرکت ها و حساب ها اکثراً در مناطق آزاد فعالیت می کنند.

    هرمقدار پول کمی که باشد می توانیم به این حساب ها حواله کنیم تا سقف ده میلیون دلار معمولاً وجود دارند. حتی اگر شما بخواهید سنگ آهن و سیمان هم بخواهید صادر کنید معمولاً قرارداد شما بیشتر از ۱۰ میلیون دلار نخواهد شد.

    C:\Users\Arad\Downloads\Logo (42).jpg

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.