جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • با محصول شگفت ‌انگیزی زندگی خود را ارتقاع دادم
    23 آذر 1401 - 19:21
    شناسه : 213247
    0

    بعضی از مشاغل وجود دارند که درآمدشان برای گذران زندگی کافی است و ظرفیت بیشترشدن ندارند. اما از آن‌ جا که من به این درآمدها قانع نبودم با ورود به حوزه‌های زیر توانستم در مدت کوتاهی خوب رشد کنم و درآمد تصاعدی به دست آورم. به ‌طوری‌ که در طول چند ماه ثروت خوبی را از این طریق به دست آوردم و سطح زندگی خود را ارتقا دادم.

    پ
    پ

    چند لیتر ضدیخ برای پژو ۴۰۵ لازم است

    در رابطه با اینکه چند لیتر ضدیخ برای پژو ۴۰۵ لازم است می توانید از مکانیک خودرو این سوال را بپرسید. ضد یخهای خودرو موجود در بازار داخلی معمولاً هماننده ضد یخ 405 از مخلوطی از آب (تقریباً نیمی از ترکیب) و اتیلن گلیکول (کمتر پروپیلن گلیکول، که برخلاف اتیلن گلیکول غیر سمی است، اما هزینه بسیار بیشتری دارد) و همچنین بسته ای از مواد افزودنی تشکیل شده است. خواص ضد یخ غلیظ ضد خوردگی (بازدارنده های خوردگی)، ضد حفره، ضد کف و فلورسنت (برای تسهیل جستجوی نشتی) دارند. جالب است که اتیلن گلیکول خالص دارای نقطه انجماد نسبتاً بالایی است (۱۲.۳- درجه سانتیگراد)، با این حال، هنگامی که با آب مخلوط می شود، به اصطلاح یوتکتیک را با نقطه انجماد بسیار پایین تر از اجزای مخلوط به طور جداگانه تشکیل می دهد. تا ۷۵- درجه سانتیگراد (برای مخلوط ۲۵ آب و ٪۷۵ اتیلن گلیکول) با آب بیشتر و کمتر، مخلوط نقطه انجماد بالاتری خواهد داشت.

    word image 213247 1 - با محصول شگفت ‌انگیزی زندگی خود را ارتقاع دادم -

    چوب بامبو

    چوب بامبو یکی از پر خواص ترین انواع چوب می باشد. بهترین راه تشخیص خواص گیاهان در زمانها گذشته از طریق حیوانات برای انسانها مشخص می شد زیرا آزمایشگاه ها و همچنین گروه بندی مواد تشکیل دهنده گونه های متفاوت امکان پذیر نبود. از این رو با توجه به دقت انسان از مصارف حیوانات آموخت تا چگونه از آنها بهرمند شود حیوانات در صورت ناتوانیهای جسمی یا بیماری از گیاهان خاصی در زنجیره غذایی بهره می برند که در حالت عادی استفاده نمی شد و حتی برخی حیوانات گیاهان سمی را با اندکی زبان زدن تشخیص می دادند و انسان با بررسی و تحقیق در عملکرد حیوانات آشنایی و آگاهای بسیاری نسبت به گیاهان دارویی را یافت.

    word image 213247 2 - با محصول شگفت ‌انگیزی زندگی خود را ارتقاع دادم -

    چهل تکه دوزی با پارچه مبلی

    لازم به ذکر است که برای چهل تکه دوزی با پارچه مبلی نیاز به وسیله پیچیده ای نیست و علاوه بر چرخ خیاطی به نخ، الگو، چرخ سردوزی نیاز دارید و اگر قصد داشته باشید دم کنی بدوزید برای آن به پشم شیشه نیز نیاز دارید. برای انجام این کار باید دقت زیادی داشته باشید و یکی از نکاتی که بسیار حائز اهمیت می باشد این است که به این کار علاقه داشته باشید. در پاسخ به سوال بهترین پارچه برای چهل تکه دوزی؟ باید گفت بسیاری از افراد اقدام به دوخت کیف با پارچه مبلی می کنند. چرا که این پارچه های مبلی بسیار ضخیم هستند و استفاده از آنها مخصوصا برای نگهداری وسایل سنگین بسیار مناسب است.

    word image 213247 3 - با محصول شگفت ‌انگیزی زندگی خود را ارتقاع دادم -

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.