جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • به همین سادگی میتوان پولدار شد
    23 آذر 1401 - 19:26
    شناسه : 213259
    0

    ورود به جمعی که دوست دارید مانند یکی از آنها شوید به شما کمک می‌ کنید تا در آن واحد هم نتیجه کار خود را ببینید و هم مهارت‌ های لازم را کسب کنید. بنابراین شرکت در میتینگ‌ هایی که افراد پولدار و ثروتمند در آن حضور دارند می‌ تواند گامی مهم برای رسیدن شما به پول و ثروت باشد، در ادامه با انواع حوزه های سودمند و پولساز آشنا شوید.

    پ
    پ

    جاسوئیچی چرم

    بعضی افراد جامعه فکر می کنند جاسوئیچی چرم دست دوز فقط برای آقایان طراحی شده است اما اصلا اینگونه نمی باشد.

    مجموعه ما مدل‌ های زنانه این محصول را در طرح‌ها و رنگ بندی‌های مختلف نیز تولید نموده است.

    بانوانی که علاقه مند به این مدل از محصولات هستند می توانند طرح‌های زنانه این محصول را از مجموعه تولیدی ما خریداری و تهیه نمایند تا بتوانند کلید یا سویچ ماشین خود را نیز به آن وصل کرده و از این نوع محصول استفاده لازم را بهره مند شوند.

    نیاز به گفتن است که محصولات ما به گونه ای طراحی شده است که اگر این نوع جا سوئیچی‌ها کثیف شود می توان آن را با پودر لباسشویی شست و شو داد تا تمیز و مثل روز اول نیز شود.

    به دلیل پر کاربرد بودن این نوع از محصول احتمال آلودگی و کثیف شدن آن بسیار بالا می باشد.

    C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2022-12-11T145603.886.jpg

    تکه دوزی با پارچه

    یکی از انواع پارچه ها، پارچه مبلی ابروبادی است که بیشتر برای مبلمان اداری و تکه دوزی با پارچه از آن استفاده می کنند و از محبوبیت بسیاری در بین مردم برخوردار است.

    یکی از مهم ترین مسائلی که در هنگام خرید مبل باید به آن توجه داشته باشیم، پارچه مبلی برای مبل راحتی است که انواع مختلفی دارد که در ادامه آنها را برای شما عزیزان شرح خواهیم داد.

    این پارچه از ضخامت بالایی برخوردار می باشد و این امر به دلیل پارچه نمدی است کع در پشت آن تعبیه شده است.

    چرا که این پارچه های مبلی بسیار ضخیم هستند و استفاده از آنها مخصوصا برای نگهداری وسایل سنگین بسیار مناسب است.

    از جمله مزایای این پارچه می توانیم به ضدچروک بودن، کیفیت بالا، عدم تعریق در هنگام نشستن در مدت زمان طولانی، قابلیت شستشو، لطافت و نرمی، ظاهری زیبا و شکیل، رنگ بندی متنوع و غیره اشاره کنیم.

    C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2022-12-11T150535.139.jpg

    تشک پشم شیشه

    پیش تر گفته شد که از الیافهای متفاوتی برای تشک پشم شیشه استفاده می شود که قیمت آن را متغییر می کند پشم شیشه آن دارای قیمت مناسب و کیفیت بالایی است.

    همانطور که خودتان می دانید در خرید عمده هر کالایی می توان با قیمت مناسب تری خرید نمود زیرا از تخفیفات خوبی از تولید کننده می توان گرفت.

    تشک مسافرتی و پشم شیشه نیز تولیدیهای متعددی دارد که این محصول را تولید می کنند و با تنوع و شرایط فروش خوبشان مشتریان بیشتری را به سمت خود می کشانند.

    شرکتهای تولیدی و پخش تشک مسافرتی هستند که در تولید الیاف مصنوعی فعالیت دارند نمونه های زیادی از این الیافها امروزه تولید و روانه بازار می شوند که مصرف آن بیشتر شده و با کیفیتهای مختلفی مورد استفاده قرار گرفته می شود.

    C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2022-12-11T151923.775.jpg

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.