×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

images 1671095368 - نرم افزار مدیریت منابع انسانی برای مدیریت عملکرد پرسنل شما -

 واحد منابع انسانی بر روی تمام کارکنان سازمان مدیریت می‌کند و اگر ابزار لازم برای بررسی عملکرد کارکنان، آموزش به کارکنان، ارزیابی فعایت‌ها در دوره‌های مشخص، تشویق و تنبیه کارکنان را نداشته باشد، نمی‌تواند کار خود به صورت صحیح انجام بدهد. نرم افزار مدیریت منابع انسانی ابزار این واحد برای مدیریت پرسنل می‌باشد.

در جامعه امروزی که تمام کسب و کارها از لوازم و ابزارهای دیجیتال برای انجام کارهای خود استفاده می کنند، واحد منابع انسانی نیز باید یک سیستم جامع برای انجام امور خود داشته باشد. نرم افزار مدیریت منابع انسانی اگر با توجه به نیازهای واحد مربوطه تهیه شده باشد، می‌تواند تمام فرآیندهای و امور واحد منابع انسانی را درخود جای بدهد. اگر می‌خواهید با قابلیت‌های نرم افزار مدیریت منابع انسانی آشنا بشوید، تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

نرم افزار مدیریت منابع انسانی چیست؟

نرم افزار مدیریت منابع انسانی ابزاری برای مدیریت هدفمند به منظور افزایش عملکرد کارکنان می‌باشد. سیستم منابع انسانی سبب می‌شود تا کارکنان بدون وجود اضطراب، توانایی‌های خود را نشان داده و مدیران را از مهارت‌های خود مطلع سازند.

مدیران از طریق سیستم منابع انسانی بر عملکرد پرسنل نظارت داشته، به راحتی می‌توانند احکام پرسنلی را صادر نموده و محاسبه حقوق و مزایای پرسنل را بدون بروز خطای انسانی انجام بدهند.

از طرفی نرم افزار‌های منابع انسانی بخش پورتال کارکنان را در خود جای داده اند. پرسنل از طریق پرتال کارکنان می‌توانند اطلاعاتی نظیر حکم پرسنلی، فیش‌های حقوقی و… را مشاهده نموده و درخواست‌هایی نظیر مرخصی، اضافه کاری، مساعده و… را به صورت سیستمی ثبت نمایند.

امکانات نرم افزار مدیریت منابع انسانی

مهم ترین امکاناتی که انتظار می‌رود یک نرم افزار مدیریت منابع انسانی از آن برخوردار باشد را در تصویر زیر مشاهده می‌کنید.

images 1671095298 - نرم افزار مدیریت منابع انسانی برای مدیریت عملکرد پرسنل شما -

اهمیت نرم افزارمنابع انسانی در سازمان‌ها

نرم افزار مدیریت منابع انسانی با ارائه گزارشات تحلیلی برای مدیران و همچنین امکان نظارت بر چارت‌های پرسنلی، بینشی عمیق از پرسنل و فعالیت‌های کارکنان برای مدیران منابع انسانی و کارشناسان ارشد این حوزه ارائه می کند. در واقع سیستم منابع انسانی یک ابزار استراتژیک برای توسعه اهداف و دستاورد‌های منابع انسانی می‌باشد.

امکان شناسایی شکاف‌های موجود بین مهارت‌ها و وظایف هریک از پرسنل، مدیریت دوره‌های آموزشی کارکنان، و بهبود فرآیند جذب و استخدام پرسنل جدید، از دیگر مواردی است که اهمیت وجود سیستم منابع انسانی در سازمان را خیلی بیشتر می‌کند.

نرم افزار منابع انسانی آرین سیستم

نرم افزار مدیریت منابع انسانی آرین سیستم با ایجاد ارتباط یکپارچه بین واحدهای حقوق و دستمزد، کارگزینی، حضور و غیاب و پرتال کارکنان، هرآنچه که یک مدیر منابع انسانی نیاز دارد را به صورت یکجا جمع آوری نموده و نیازهای مختلف منابع انسانی را پوشش می دهد.

سیستم منابع انسانی آرین سیستم با ارائه گزارشات یکپارچه از طالاعات پرسنل، سوابق کاری، میزات حقوق و دستمزد، تغییرات احکام پرسنلی و … مدیران را برای تحلیل مهارت‌ها و برنامه ریزی برای وظایف جدید پرسنل یاری می کند.

صدور انواع احکام پرسنلی، امکان مشاهده اطلاعات احکام، فیش های حقوقی و وضعیت درخواست های پرسنل در بخش پورتال کارکنان، قابلیت دریافت اطلاعات ورود و خروج پرسنلی به دوصورت انلاین و آفلاین از امکانات قابل توجه نرم افزار مدیریت منابع انسانی آرین سیستم می‌باشد.

مزایای نرم افزار مدیریت منابع انسانی آرین سیستم

ذکر تمام امکانات و مزایای نرم افزار منابع انسانی آرین سیستم در این مقاله نمی گنجد. اما مهم ترین مزایای نرم افزار مدیریت منابع انسانی آرین سیستم را در تصویر زیر مشاهده می‌نمایید.

 images 1671095089 - نرم افزار مدیریت منابع انسانی برای مدیریت عملکرد پرسنل شما -

اگر شما هم مشتاق هستید با تمام ماژول‌های نرم افزار منابع انسانی آرین سیستم آشنا بشوید، پیشنهاد می‌کنیم عبارت نرم افزار مدیریت منابع انسانی آرین سیستم را در گوگل سرچ کنید. همچنین برای دریافت مشاوره از کارشناسان پشتیبانی شرکت آرین سیستم می توانید با شماره ۴۳۰۲۷-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.