×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

بادام درختی با پوست سنگی

در کنار همه فوایدی که بادام درختی با پوست سنگی به صورت خام دارند شاید کمتر کسی از خواص بادام درختی خیس خورده اطلاعی داشته باشد و کمتر کسی اطلاعاتی در مورد آن مطالعه کرده باشد. خیساندن بادام ها در مقایسه با بادام هایی به صورت خشک و یا خام هستند مواد مغذی و جذب ویتامین بیشتر را در بدن افزایش می دهند.

انتخاب بین مصرف نقل بادامی درشت و یا خام به ذائقه افراد بر می گردد و انتخاب بین این دو بین سالم و سالم تر است. این بادام ها نیز نسبت به بادام های خام نرم تر هستند و راحت تر هضم می شوند. برای خیساندن این به راحتی می توانید آن را به مدت ۵ تا شش ساعت خیس کنید و بعد آن را میل نمایید.

C:\Users\Arad\Downloads\Logo (17).jpg

بادام درختی با پوست سبز

بادام یکی از شناخته شده ترین انواع خشکبار و در عین حال سالم ترین آنها است که با استفاده از آن به طور مداوم می تواند امکان برخورداری از خواص بی نظیر آن برای سلامتی بدن را فراهم کند.

برای همین است که بسیاری از افراد در داخل و خارج از کشور تقاضای بالایی برای خرید بادام درختی با پوست سبز ارزشمند دارند و با توجه به موقعیت منحصر به فرد ایران می توان حجم بالایی از بادام را در بازارهای داخلی و خارجی عرضه کرد.

آیا به دنبال خرید بادام درختی سبز عمده در داخل کشور و شهرهایی مانند تهران هستید تا بتوانید آن را در حجم چند ده تنی برای فروش به مشتریان خارجی پس از طی مراحل قانونی آماده کنید؟

C:\Users\Arad\Downloads\Logo (6).jpg

بادام درختی ایرانی با پوست

بادامها از لحاظ دسته ‌بندی به دو گروه اصلی تقسیم می‌ شوند.

دسته ‌بندی اول مربوط به انواع بادام درختی ایرانی با پوست خوراکی و دسته ‌بندی دوم مربوط به انواع بادام درختی است. البته بادام زمینی تبریز زیر مجموعه این محصولات است.

درخت بادام اکثر مواقع سبز هستند به عنوان مثال بادام هندی جزو این دسته از بادام ها می باشد.

درخت بادام ‌هندی جزو درختهای همیشه ‌سبز و گرمسیری است که از طریق آن می‌توان دانه بادام‌ هندی و سیب بادام‌ هندی را ایجاد کرد.

بادام‌ هندی جزو گرانترین انواع بادام در ایران است و به خانواده پسته ‌ها یا Anacardiaceae که از انبه و پسته تشکیل‌ شده است تعلق دارد. این خانواده در واقع بومی مناطق ساحلی در شمال شرقی برزیل است.

شکل ظاهری دانه‌ های بادام ‌هندی شباهت زیادی به کلیه دارد و به طور گسترده در مناطقی که دارای آب‌ و هوای گرمسیری هستند کشت داده می‌شود.

C:\Users\Arad\Downloads\Logo (5).jpg

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.