جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • سهام عدالت چه زمانی به جاماندگان تخصیص خواهد یافت؟
    25 آذر 1401 - 23:24
    شناسه : 213379
    0

    تصویب‌نامه هیات وزیران تکلیف جاماندگان سهام عدالت را تقریبا روشن کرد و به گفته رییس سازمان خصوصی‌سازی، طبق قانون بودجه سال جاری، این سهام باید امسال به افرادی که به عنوان جامانده شناسایی شده‌اند، تخصیص یابد.

    پ
    پ

    عدالت - سهام عدالت چه زمانی به جاماندگان تخصیص خواهد یافت؟ - سهام

    به گزارش ایسنا:حسین قربان‌زاده، با اشاره به تصویب‌نامه هیات وزیران درمورد جاماندگان سهام عدالت اظهار کرد: این تصویب‌نامه به تازگی ابلاغ شده و کارهای اجرایی آن درحال انجام است.

    وی به این سوال که سهام عدالت چه زمانی به جاماندگان تخصیص خواهد یافت، پاسخ داد: تخصیص سهام عدالت به جاماندگان در قانون بودجه سال جاری پیش‌بینی شده است و بنابراین فرایند آن امسال باید انجام شود. البته پرتفوی این سهام به اصلاحیه نیاز دارد که متن اصلاحیه به دولت ارسال شده و بررسی آن در نوبت است.

    رییس سازمان خصوصی‌سازی ادامه داد: این اصلاحیه درمورد تغییر برخی شرکت‌ها در پرتفو است که باید در هیات دولت بررسی و تصویب شود.

    بر اساس این گزارش، افراد مشمول توسط نهادهای ذیربط شناسایی و معرفی خواهند شد و مبلغ سهام مورد واگذاری به هر یک از مشمولین معادل حداکثر ۱۰۰ میلیون ریال با اعمال ۵۰ درصد تخفیف به صورت اقساط سالانه و به مدت ۱۰ سال است.

    طبق تصویب‌نامه هیات وزیران، قرار است پرتفوی جاماندگان از بخشی از سهام بانک تجارت، بانک صادرات، بانک ملت، کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و صنایع پتروشیمی خلیج فارس تشکیل شود که البته ممکن است طبق گفته قربان‌زاده این پرتفو تغییر کند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.