×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

images 1671012840 - تحلیل صفر تا صد پروژه‌های نارنجستان + جدول قیمت - املاک غرب تهران

پروژه‌های نارنجستان

در سال‌های اخیر توجه زیادی به‌سوی منطقه ۲۲ تهران جلب شد که دلایل بسیاری باعث آن شد. همین تمرکز حواس باعث شکل‌گیری موقعیت‌ها و فرصت‌هایی برای بسیاری از شهروندان شد تا صاحب‌خانه شوند، یا سرمایه‌گذاری موفق انجام دهند، و یا کسب‌و‌کار خود را گسترش دهند. اما در این مطلب، سه مورد از مهم‌ترین پروژه‌هایی که برای سرمایه‌گذاری و صاحب خانه شدن موقعیت مناسبی هستند را با هم مرور می‌کنیم.

چرا منطقه ۲۲ را انتخاب کنیم؟

سرمایه‌گذاری در منطقه ۲۲ جزو محبوب‌ترین و روبه‌رشدترین مواردیست که به‌عنوان جدی‌ترین مورد به آن پرداخته می‌شود. بسیاری از سرمایه‌گذاران به‌دنبال موارد اکازیون هستند تا بتوانند با خرید و ارتقاء آن، شرایط را برای فروش به مشتری آماده نمایند و چه موردی اکازیون‌تر از غرب تهران؟

منطقه ۲۲ تهران از مناطقی در تهران است که در سال‌های اخیر مورد توجه عموم قرار گرفته است و شرایط مساعد آن باعث مهاجرت تعداد زیادی از افراد از اقساء و نقاط مختلف به این محدوده شده است. شرایطی مانند بافت شهری نوساز که نسبت به نقاط مرکزی و جنوبی تهران بسیار شیک و نوساز بوده و با امکانات عالی خود، دل هر مشتری را آب می‌کند. همچنین آب و هوای مطلوب‌تر این ناحیه نسبت به دیگر مناطق نیز باعث شده است که حتی شهروندان تهرانی نیز برای فرار از آلودگی هوای وحشتناک مرکز شهر، به منطقه ۲۲ تهران هجوم بیاورند.

یکی از نکات مثبتی که این محدوده را نسبت به دیگر نواحی خارج شهر تهران متمایز می‌کند دسترسی خوب این محدوده مسیرهای اصلی و جمل و نقل عمومی است. شاید بسیاری از افراد بین محله‌های اطراف پرند و پردیس و مناطق شرقی تهران با منطقه ۲۲ تهران شک داشته باشند اما به وضوح مشخص است که دسترسی منطقه ۲۲ بسیار بهتر و راحت‌تر است. خطوط مترو و BRT و تاکسی به‌صورت گسترده‌تری در غرب تهران واقع شده است که دسترسی را برای ساکنین این محله راحت‌تر می‌کند؛ خصوصا برای افرادی که در نقاط مرکزی تهران شاغل هستند بهترین گزینه است و می‌توانند ظرف مدت کوتاهی به محل کار خود برسند.

دیگر مسئله می‌تواند مربوط به شلوغی و ترافیک باشد که در همه نقاط شهر تهران سرسام‌آور است. منطقه ۲۲ تهران به‌دلیل اتوبان‌های پهن و جاده‌های تازه‌تاسیس و استاندارد خود بسیاری از حجم ترافیک را حل کرده است و در کنار آن، جمعیت کمتر منطقه ۲۲ شرایط به مراتب مطلوب‌تری را برای عبور و مرور جاده‌ای فراهم کرده است.

سرمایه‌گذاری موفق، صاحب خانه شدن بدون دردسر!

images 1671012880 - تحلیل صفر تا صد پروژه‌های نارنجستان + جدول قیمت - املاک غرب تهران

همان‌طور گفته شده منطقه ۲۲ به‌عنوان یکی از بهترین مناطق برای خرید خانه و سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود. در بین جدیدترین آگهی‌های املاک در منطقه ۲۲ می‌توان موارد خوبی را مشاهده کرد اما در این مطلب قصد داریم سه مورد از بهترین فرصت‌های سرمایه‌گذاری و خرید خانه در این منطقه را برای شما شرح دهیم.

در سال‌‌های اخیر بسیاری از سازندگان برای گسترش ساخت‌و‌ساز شهری به منطقه ۲۲ آمدند و از پروژه‌های خود رونمایی کردند. سه مورد از بهترین موارد آن‌ها، مربوط به پروژه افق فرتاک و پروژه‌های نارنجستان‌هاست (نارنجستان ۱، ۲، ۳ و ۴) که به‌عنوان مطمئن‌ترین و اصلی‌ترین فرصت‌های سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود. این پروژه‌ها توسط تعاونی‌های معتبر ساخته می‌شود و با ارائه دادن متراژهای مختلف، فرصت‌های سرمایه‌گذاری و خرید خانه را برای بسیاری از افراد فراهم آورده است. در ادامه به بررسی دقیق‌تر هریک خواهیم پرداخت.

نارنجستان ۱

خرید و فروش پروژه نارنجستان ۱ به‌صورت معامله امتیاز واحد بوده و قیمت هر متراژ بستگی به الویت و رتبه قیمت آن تعیین می‌شود. هزینه زمین و تراکم پروژه متری ۲/۶۰۰/۰۰۰ تومان به‌طور قطعی بوده و قیمت ساخت پروژه بطور علی‌الحساب می‌باشد و اقساط ساخت، هر ۶ ماه توسط تعاونی ابنیه اکام اعلام می‌شود. امتیاز پروژه نارنجستان ۱ بصورت ۱.۵ دانگ ، ۳ دانگ ،۴.۵ دانگ و ۶ دانگ واگذار می‌شود. این پروژه در محله کوهک قرار دارد و تعداد واحدهای آن به ۸۴ می‌رسد.

نارنجستان ۲

برج‌های مسکونی نارنجستان ۲ دومین پروژه مسکونی تعاونی نوین ساز ابنیه اکام می‌باشد و این پروژه در محدوده جنوب شرق دریاچه چیتگر بلوار کوهک قرار گرفته است و همانند برج نارنجستان ۱، از دسترسی بسیار خوبی به مرکز خرید طوبی و بازاربزرگ ایرانمال، مترو چیتگر، بزرگراه‌های خرازی، همدانی و آزادگان بهره‌مند است.

تمام واحدهای نارنجستان ۲ به‌صورت ۲ خواب طراحی شده و طراحی معماری واحدها به‌صورت ایرانی اسلامی بوده و در ساخت و اجرای پروژه دقت و ظرافت مهندسی بسیاری مشهود است.

از امکانات این پروژه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سالن ورزشی
  • سالن اجتماعات
  • سیستم حفاظتی مانیتورینگ
  • لابی و لابی من ۲۴ ساعته
  • نورپردازی نما – درب ضد‌‎سرقت
  • سیستم سرمایش گرمایش مستقل هرواحد

نارنجستان ۳

پروژه نارنجستان ۳ سومین پروژه تعاونی نوین ساز ابنیه آکام در منطقه ۲۲ می‌باشد. این پروژه که در لوکیشن متفاوتی قراردارد از نظر نوع ساخت و تعداد واحد، بزرگ‌ترین پروژه تعاونی ابنیه آکام به‌شمار می‌رود. پروژه نارنجستان ۳ در شمال بزرگراه خرازی روبروی ایرانمال، شهرک مهسان قرارگرفته است. قرارگیری در شهرکی محصور با دسترسی آسان به بزرگراه‌ها و داشتن آب و هوای پاک کوهستانی به دلیل کوهپایه بودن، لوکیشن خاص و دنجی را به دور از شلوغی تهران در دل منطقه ۲۲ به‌وجود آورده است.

به‌طور خلاصه برج‌های مسکونی نارنجستان ۳ پیوند دقت مهندسی و زیبایی معماری با طبیعت و آسمان آبی منظره‌های دیدنی است. این پروژه عظیم و استثنائی از ۳ بلوک ۱۴ طبقه‌ای و مجموعا ۲۶۴ واحد ساخته خواهد شد.

نارنجستان ۴

images 1671012995 - تحلیل صفر تا صد پروژه‌های نارنجستان + جدول قیمت - املاک غرب تهران

پروژه مسکونی نارنجستان ۴، چهارمین سری از پروژه‌های نارنجستان می‌باشد که همانند دیگر پروژه‌های این سری، متعلق به تعاونی مسکن نوین ساز ابنیه آکام است. این تعاونی با رزومه کاری موفق و سرعت کار بالای پروژه‌های خود در منطقه ۲۲ توانسته جایگاه ویژه‌ای در بین انبوه‌سازان این حوزه کسب کند.

پروژه نارنجستان ۴ در قسمت غربی منطقه ۲۲ اراضی شهرک مرواریدشهر قراردارد و دارای دسترسی بسیار آسان و راحتی به بزرگراه‌های خرازی، شهید همدانی (حکیم) و تهران-کرج می‌باشد. همچنین پروژه های معتبر و بزرگی در نزدیکی این پروژه قرار دارند که از جمله این پروژه‌ها می‌توان به پروژه رومنس مرواریدشهر، نیکان، پروژه کامرانیه و پروژه سفیر اشاره کرد.

تمامی پروژه‌های مطرح شده جزو موفق‌ترین پروژه‌های منطقه ۲۲ بوده و خرید آن‌ها به‌عنوان سرمایه‌گذاری یا فرصتی برای صاحب خانه شدن، ایده‌آل می‌باشند. برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره مجموعه پروژه‌های نارنجستان و سایر پروژه‌های مطمئن منطقه ۲۲ می‌توانید به وب‌سایت اطلس ۲۲، نماینده رسمی واحد‌های پیش‌فروشی در منطقه ۲۲ مراجعه کنید یا با مشاورین املاک این مجموعه تماس حاصل نمایید.

  1. فرهاد افشار

    بسیار متن جذاب و مفیدی بود. ممنون از وبسایت خوبتون:)

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.