جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • معرفی بهترین آژانس دیجیتال مارکتینگ در تهران
    24 آذر 1401 - 14:26
    شناسه : 213423
    0

    هم سایت جز بهترین آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ در ایران است که از سال 1395 فعالیت خود را در حوزه رشد و توسعه کسب و کارهای اینترنتی و آنلاین آغاز کرده است. آژانس دیجیتال مارکتینگ هم سایت از مجموعه ای از جوانان پویا، فعال و مجرب در زمینه فعالیت تجارت الکترونیک و کسب و کار در فضای مجازی تشکیل شده است که همیشه الگوی خود را تلاش، صداقت، پشتکار و به روز بودن در دانش برای انتقال تجربه به مشتری می دانند.

    پ
    پ

    در عصر حاضر برای زنده ماندن و رشد و توسعه هر کسب و کاری تبلیغات و دیجیتال مارکتینگ حرف اول را میزند. کسب و کار باید در فضای تبلیغات آنلاین دیده شوند. برای این کار به آژانس دیجیتال مارکتینگ حرفه ای نیاز دارند تا با ارائه بهترین خدمات آن ها را در فضای آنلاین به موفقیت برساند.

    انتخاب این که کدام تیم دیجیتال مارکتینگ را انتخاب کنید تصمیمی سرنوشت ساز در آینده تجارت شما است. به همین دلیل در این مقاله یکی از بهترین آژانس های دیجیتال مارکتینگ را به شما معرفی خواهیم کرد.

    این مطلب را تا آخر بخوانید تا نکاتی که می تواند در انتخاب شما تاثیر گذار باشد را مرور کنیم.

    هم سایت جز بهترین آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ در ایران است که از سال 1395 فعالیت خود را در حوزه رشد و توسعه کسب و کارهای اینترنتی و آنلاین آغاز کرده است. آژانس دیجیتال مارکتینگ هم سایت از مجموعه ای از جوانان پویا، فعال و مجرب در زمینه فعالیت تجارت الکترونیک و کسب و کار در فضای مجازی تشکیل شده است که همیشه الگوی خود را تلاش، صداقت، پشتکار و به روز بودن در دانش برای انتقال تجربه به مشتری می دانند.

    آژانس دیجیتال مارکتینگ هم سایت

    تیم هم سایت، موسسه ای پیشرو در مسیر رشد و توسعه کسب و کارهای اینترنتی و آنلاین است. هم سایت توانسته است به کمک تیم متخصص، حرفه‌ای و خلاقی که دارد به سرعت پله های ترقی را طی کند. این آژانس همیشه تلاش کرده بر موج دیجیتال مارکتینگ سوار شده و هر زمان که نیاز بوده انعطاف نشان داده و استراتژی جدیدی انتخاب کرده و مسیر حرکتی هم سایت را بهبود ببخشد.

    هر آنچه که از یک آژانس دیجیتال مارکتینگ انتظار دارید را یک جا می توانید در تیم هم سایت پیدا کنید. با اتکا به این ویژگی آژانس دیجیتال مارکتینگ هم سایت توانسته رضایت مشتریان را از هر طبقه اجتماعی به دست بیاورد و این همان دستاوردی است که تیم هم سایت از روز اول به دنبال آن بوده است.

    تیم توسعه آنلاین کسب و کار هم سایت با توجه به تجربه ای که در طول سالیان در زمینه رشد اینترنتی کسب و کارهای آنلاین به دست آورده، توانسته مشتریان بزرگی مانند زعفران بهرامن، بیمیتو و کافه بازار را جذب کند و این توانایی را دارد که بهترین همراه شما در مسیر راه اندازی کسب و کار آنلاین شما باشد.

    خدمات آژانس دیجیتال مارکتینگ هم سایت

    خدمات حرفه ای که توسط آژانس دیجیتال مارکتینگ هم سایت انجام می شود به طور کلی شامل موارد زیر است:

    • طراحی سایت
    • بهینه سازی موتورهای جستجوگر (سئو) با رعایت استاندارد های سئو کلاه سفید
    • تبلیغات اینترنتی و آنلاین (انبوه و گسترده)
    • نصب تضمینی اپلیکیشن
    • تبلیغات کلیکی، بنری، همسان و ریمارکتنیگ
    • تبلیغات CPI, CPA, CPC, CPL, CPO
    • کمپین ارسال پوش نوتیفیکیشن
    • کمپین های گوگل ادسنس و ادوردز
    • بازاریابی محتوا (کانتنت مارکتینگ)
    • اجرا و پیاده سازی کمپین های رپورتاژ آگهی
    • تولید محتوای متنی، ویدیویی و صوتی
    • تبلیغات گسترده تلگرام، اینستاگرام، واتس آپ، توییت و …
    • ارائه خدمات در کافه بازار، مایکت و گوگل پلی و …
    • تبلیغات گرافیکی و ویدیویی
    • طراحی و ساخت موشن گرافیک، تیزر تبلیغاتی، کلیپ و …
    • طراحی و ساخت لوگو و بنر، کاتالوگ و …

    در ادامه به معرفی کوتاه خدماتی که توسط تیم هم سایت انجام می شود می پردازیم.

    • طراحی سایت

    در دنیایی که امروز به سر می بریم با توجه به تحولی که در جهان رخ داده، بسیاری از کسب و کارهایی که به روش سنتی اداره می شدند به اجبار به کسب و کار آنلاین تبدیل شده اند. پس می توان نتیجه گرفت که لازمه زنده ماندن در این شرایط داشتن یک وبسایت حرفه ای است.

    ساخت و راه اندازی وبسایت های هتل، مشاوره املاک، صنعتی، فروشگاهی، شرکتی، رستوران، دندان پزشکی، دکوراسیون داخلی، دانشگاه، تجاری، پزشکی و آژانس مسافرتی بخشی از فعالیت های آژانس دیجیتال مارکتینگ هم سایت در حوزه طراحی سایت است.

    آژانس مارکتینگ حرفه ای

    • بهینه سازی موتورهای جستجوگر (سئو)

    شاید تا به امروز زیاد کلمه سئو یا جملاتی مثل بالا بردن رتبه در سایت گوگل را شنیده باشید. دنیای دیجیتال هر دقیقه پیچیده تر و بزرگ تر می شود و اگر تجارت شما در دنیای اینترنت قرار دارد، هر روز باید با رقبایتان بجنگید تا بتوانید کسب و کارتان را زنده نگه دارید. سئو یا Search Engine optimization راه نحات شما از این شرایط است.

    با توجه به پیشرفت روز افزون سئو و موتورهای جستجو، می توان از سئو به عنوان مناسب ترین استراتژی برای پیش برد اهداف و همینطور ارتقا جایگاه کسب و کارتان در بازار نام برد. همینطور با توجه به حوزه ای که درآن فعال هستید روش های جذب مشتری هم اهمیت فوق العاده ای پیدا می کند.

    در ادامه مهم ترین اهداف سئو را به صورت تیتروار مرور می کنیم.

    • افزایش درآمد
    • تولید محتوا
    • آموزش و سرگرم کردن کاربران
    • افزایش تعداد اشخاصی که از وجود شما با خبر هستند
    • افزایش رضایت مشتریان
    • افزایش ترافیک سایت
    • افزایش رتبه سایت

    از نظر فنی 2 نوع سئوی داخلی (On-Page) و خارجی (Off-Page) وجود دارد. سئوی داخلی به روش هایی برای بهینه کردن پارامترهای درون صفحات سایت گفته می شود. در مقابل سئوی خارجی برای استاندارد کردن پارامترهای بیرونی سایت استفاده می شود.

    آژانس دیجیتال مارکتینگ در تهران

    تبلیغات اینترنتی و آنلاین (انبوه و گسترده)

    تعریفی که در جامعه برای تبلیغات آنلاین جا افتاده است به این صورت است: ” هر نوع فعالیتی که از فضای آنلاین برای ایجاد آگاهی، علاقه یا انجام فعالیتی درباره خدمات و محصولات مشخصی استفاده می کند.”

    با توجه به تعریف بالا هدف از تبلیغات آنلاین رساندن پیامی به مخاطب مورد نظر در مورد محصول یا خدمات ما است. این پیام گاهی از طریق اینترنت و گاهی از طریق اینترنت به همراه تلویزیون و دیگر رسانه ها منتقل می شود.

    در ادامه به طور مختصر به معرفی فعالیت آژانس مسافرتی هم سایت در حوزه تبلیغات آنلاین می پردازیم.

    تبلیغات هدفمند و نتیجه گرا (پرداخت پرداخت هزینه به ازای کاربر یا مشتری):

    امروزه اهمیت تبلیغات بر هیچ کس پوشیده نیست بنابراین تبلیغات باید به صورت هدفمند و هوشمند انجام شود. یک روش برای انجام این کار نصب تضمینی اپلیکیشن است.

    تبلیغات کلیکی:

    تبلیغات کلیکی (PPC) به نوعی از تبلیغات گفته می شود که در آن به ازای هر کلیک بر روی تبلیغ شما هزینه پرداخت می کنید.

    آژانس دیجیتال مارکتینگ در تهران

    تبلیغات CPI, CPA, CPC, CPL, CPO:

    با پیشرفت دنیای اطراف ما، تبلیغات هم شاهد تغییراتی در شیوه پرداخت بوده که برای مثال می توان به هزینه به ازای هر کلیک، نصب تضمینی اپلیکیشن و موارد دیگر اشاره کرد.

    کمپین های ارسال پوش نوتیفیکیشن:

    حتما این تجربه را داشتید که وقتی وارد سایتی می شوید سوالی ظاهر می شود و می پرسد “تمایل دارید آخرین اخبار برای شما ارسال شود؟” اگر گزینه‌ی بله را انتخاب کنید، به وبسایت مجوز می دهید برای شما پیام ارسال کند. به این نوع خدمات ارسال پوش نوتیفیکیشن تبلیغاتی گفته می شود.

    کمپین های گوگل ادوردز و ادسنس:

    قبل از شروع کمپین حتما جواب 2 سوال را برای خودتان مشخص کنید. یک هدفتان از ایجاد کمپین چیست؟ و در مرحله بعد می توانید کمپین مناسب را انتخاب کنید.

    آژانس دیجیتال مارکتینگ حرفه ای

    بازاریابی محتوا (کانتنت مارکتینگ)

    اگر بتوانید اطلاعات مورد نیاز مخاطب را به شکلی که جذاب، کاربردی و قابل فهم باشد ارائه کنید به احتمال زیاد می توانید رضایت مخاطب را به دست بیاورید. اگر در این مورد موفق شوید به مرور زمان تاثیر آن را در کسب و کار خود خواهید دید.

    از خدمات قابل ارائه در حوزه بازاریابی محتوا می توان از اجرا و پیاده سازی کمپین های رپورتاژ آگهی و تولید محتوای متنی، ویدیویی و صوتی نام برد. کانتنت مارکتینگ می تواند بازدید کنندگان را به سمت سایت شما هدایت کند و به مشتریان وفادار کسب و کار شما تبدیل کند.

    تبلیغات در شبکه های اجتماعی و اپ استورها

    ارسال آگهی در شبکه های اجتماعی و اپ استور یک از موثرترین روش های تبلیغات است که با هر هزینه‌ای قابل اجرا است. با توجه به آماری که به تازگی منتشر شده است بیشتر از 50 میلیون ایرانی در فضای مجازی حضور دارند. با توجه به هزینه این نوع تبلیغات و تعداد بالای مخاطب می توان نتیجه گرفت که بهترین روش تبلیغات برای کسب و کارهای نوپا است.

    تبلیغات گرافیکی و ویدیویی

    تبلیغات گرافیکی و ویدیویی به 2 بخش اصل تقسیم می شوند، طراحی و ساخت موشن گرافیک و تیزر تبلیغاتی و طراحی و ساخت لوگو و بنر و کاتالوگ. در ادامه به توضیح مختصر موارد بالا می پردازیم.

    آژانس دیجیتال مارکتینگ

    موشن گرافیک نوعی تبلیغ ویدیویی کوتاه است که با ظاهر سایت همخوانی دارد و در طی مدت کوتاهی مواردی که نیاز است مخاطب بداند را در اختیار او قرار می دهد و تاثیر قابل توجه‌ای در جذب مخاطب و افزایش سود دارد.

    هر کسب و کاری حتی کوچک نیازمند داشتن هویتی منحصر به فرد است و بازار هدف باید شما و کسب و کار شما را بشناسد. بهترین راه برای دستیابی به این هدف داشتن یک لوگوی منحصر به فرد و زیبا است که بتواند در یاد مخاطب هدف شما باقی بماند.

    سخن آخر

    بعد از اینکه با انواع تبلیغات آنلاین و اینترنتی آشنا شدید و تمایل دارید تبلیغی از کسب و کار خود در اینترنت انجام دهید. نیاز دارید به یک آژانس دیجیتال مارکتینگ معتبر مثل هم سایت مراجعه کنید و طبق بودجه ای که برای تبلیغات کسب و کار خود دارید بسته تبلیغی مناسب را انتخاب کنید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.