×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 7 خبر

پسته فندقی دهن بسته

پسته خام همچون پسته فندقی دهن بسته بر اساس کیفیت قیمت های متفاوتی دارد، بهترین راه برای جلوگیری از خوردن زیاد پسته چیست؟ یکی از ترفندها برای جلوگیری از خوردن زیاد این است که آنها را به جای انواع پوسته‌دار، در پوسته بخرید.

یک راه آسان برای گنجاندن آنها در رژیم غذایی روزانه این است که آن‌ها را به‌عنوان چاشنی امتحان کنید و در سوپ، سالاد یا حتی هوموس اضافه کرده و از طعم آن لذت ببرید.

همچنین می‌توانید دستورهای زیادی با استفاده از پسته، از نان‌های سریع گرفته تا پستو پیدا کنید.

پسته تازه و خام دارای مواد مغذی مانند ویتامین B6 هستند که با کمک به انتقال اکسیژن از طریق جریان خون به سلول ها، جریان خون را تقویت می کند.

 ویتامین B6 همچنین باعث تقویت سیستم ایمنی و سیستم عصبی می شود، دارای ترکیبات گیاهی هستند که به عنوان آنتی اکسیدان نیز عمل می کنند.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2022-12-13T110736.041.jpg

پسته شاه پسند دامغان

پسته از جمله پسته شاه پسند دامغان را می توان یکی از غنی ترین مواد غذایی از نظر آنتی اکسیدانها دانست و به همین دلیل است که پزشکان و اطبا طب سنتی به مصرف آن بسیار توصیه می کنند تا بتوانید با مصرف آن بدنی سالم تر داشته باشید.

زیرا علاوه بر غنی بودن از آنتی اکسیدانها قیمت بسیار مناسبی نیز دارد همان طور که می دانید امروزه به دلیل افزایش قیمت پسته خیلی از افراد جامعه دیگر قدرت خرید این محصول را ندارند.

اما این نوع از پسته را می توان همچنان به عنوان یکی از پر فروش ترین انواع پسته دانست زیرا همان طور که اشاره شد از قیمت بسیار مناسبی برخوردار می باشد.

هنوز می توان آن را به بهترین قیمت خریداری کرد و از طعم بسیار عالی و همچنین از خواص این محصول بهره برد و در کنار آن از داشتن بدنی سالم لذت برد.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2022-12-13T104224.080.jpg

پسته شور درجه یک

برخی از افراد با خوردن انواع پسته تازه و خام دچار حساسیت پوستی می شوند که برای جلوگیری از آن می توانند پسته شور درجه یک را جایگزین کنند که خواص بی نظیری هم برای کودکان دارد.

انواع آجیل و خشکبار به واسطه داشتن کربوهیدرات، فیبر، قند طبیعی و چربی مفید انتخاب مناسبی برای گنجاندن در سبد تغذیه ای کودکان است تا ضمن بهره مندی از خواص آن، امکان عدم کمبود ویتامین بدن نیز به حداقل برسد.

پسته شور به واسطه طعم خوشمزه می تواند جایگزین انواع خوراکیها به ویژه تنقلاتی مانند چیپس و پفک در میان وعده ها شود چرا که مصرف مداوم آن نقش بسزایی در تامین ویتامینهای مورد نیاز کودک جهت رشد دارد.

یکی از مهمترین خواص پسته شور برای کودکان تامین پروتئین مورد نیاز بدن آنها به ویژه عضلات است زیرا عده زیادی از کودکان علاقه زیادی به خوردن گوشت ندارند که برای جبران پروتئین می توان از پسته کمک گرفت.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2022-12-13T105414.843.jpg

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.