پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • پسته مرا به یک فرد ثروتمند تبدیل کرد
    26 آذر 1401 - 19:35
    شناسه : 213436
    0

    در اوایل مسیر فکر نمی کردم که بتوانم در زمینه پسته کسب و کار خود را ایجاد کنم ولی با مشورت و شروع کردن کسب و کار اینترنتی خود موفق به فتح بازار پسته شدم.

    پ
    پ

    مغز پسته کرمان

    مغز پسته کرمان حاوی مقدار زیادی آنتی اکسیدان می باشد که همین آنتی اکسیدان ها از بروز بیمای های قلبی و عروقی جلوگیری می کنند به این صورت که از تصلب شریان در رگ های اصلی بدن پیشگیری می کنند.

    هم چنین از دیگر خواص و کاربرد پسته کرمان مدیریت کردن وزن می باشد.

    پسته کرمان برای کسانی که رژیم غذایی دارند یک گزینه بسیار مناسبی می باشد.

    زیرا چربی های اشباع شده و اشباع نشده موجود در پسته به جداسازی چربی ها در بدن کمک بسزایی می کنند به همین دلیل پسته کرمان برای حفظ وزن ایده آل بسیار مناسب است.

    علاوه بر خواص ارزشمند ذکر شده پسته کرمان می تواند در تقویت سیسیتم ایمنی بدن  حفاظت از نورون ها و اعصاب بدن موثر باشد.

    پسته کرمان به دلیل داشتن مقادیر بالای ویتامین ب، در حفظ سیستم ایمنی بدن موثر است زیرا این ویتامین برای ساخت آمینه اسید های ضروری بدن که برای سلامت قلب و تنظیم ضربان آن کاربرد دارد نقش مهمی را ایفا می کند.

    C:\Users\Zahra Afshar\Desktop\logo (6).jpg

    مغز پسته دامغان

    به هرحال هم مغز پسته دامغان و هم پسته سایر مناطق ایران دارای تنوع طعم و کیفیت مختلف هستند هر چند در دامغان انواع مختلف پسته کاشت می شود، اما می توان گفت که چند نوع پسته در این شهر بیشتر یافت می شود.

    یکی از این چند نوع پسته، پسته اکبری است که شاید بتوان گفت یکی از اصلی ترین ارقام پسته دامغان است و در کشور هم شهرت دارد نوع دیگر پسته عباسعلی است که نسبت به رقم اکبری متفاوت است.

    نوع بعدی پسته ی کله قوچی است که که جزو ارقام درشت پسته طبقه بندی می شود و در نهایت نوع چهارم پسته احمد آقایی است که آن هم جزو پسته های پر فروش محسوب می گردد.

    همانطور که اشاره شد، در مجموع پسته اکبری را می توان گران قیمت ترین و ارزشمند ترین نوع پسته ها قلمداد کرد که در دامغان هم به وفور پیدا می شود.

    C:\Users\Zahra Afshar\Desktop\logo (9).jpg

    پسته دامغان تازه

    سالانه حجم انبوهی از  پسته دامغان تازه به دیگر کشورهای همسایه و آسیایی صادر شده و صادرات این نوع پسته به دیگر کشورها در شرایط خاصی انجام می شود.

    و تنها محصولاتی به دیگر کشورها صادر می‌ شوند که مشخصاتی مطابق با استانداردهای بین المللی داشته باشند.

    این محصولات پس از تولید در کارخانجات معتبر از نظر کیفیت سورت بندی می شوند.

    درجه بندی این محصول موجب شده تا افراد زیادی بتوانند بر اساس نیازشان نوع درجه یک پسته دامغان را خریداری کنند و خیالشان از بابت مرغوبیت و کیفیت آن راحت باشد.

    پسته دامغان تازه که به صورت مستقیم در مراکز پخش و تامین کننده آن به فروش می رسد.

    دارای کیفیت بسیار بالایی بوده و به دلیل قیمت مناسب توانسته مورد توجه و استقبال افراد زیادی واقع شود و مشتریان و خریداران می توانند با خیالی آسوده اقدام به خرید نمایند.

    C:\Users\Zahra Afshar\Desktop\logo (12).jpg

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.